- 833 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
GELECEKSEN BAHARDA GEL
Şayet bir gün geleceksen ve benden af dileyeceksen mevsimlerden baharı seç; bahar affedicidir çünkü...
Bahar değil midir ki;
Görkemli ağaçlarının üstünde itinayla taşıdığı baştacı yapraklarını, can damarlarını hoyratça üstünden söküp yerlere döken sonbaharı,
Daha yeni giyindiği gelinliği giyinip salınamadan, sapına kadar değil gövdesine kadar savunmasızca ıslatan kışın soğuk yağmurlarını,
Dallarına konan şakıyan kuşlarını uzak diyarlara sürgün eden, ayazı da, terkedilmişliği de yaşatan kışı affeden.....
Benim ağaçlardan ne farkım oldu ki geçen zamanda.. Onlar gibi dimdik, ama üstüm sevdasız,sensiz yaşayan ölü misali.
Sen geleceksen baharda gel. Bahar kışı çoktan affetti şimdiler de.... Belki ben de affederim . Tabiatın dirilişi bizim de yeniden doğuşumuz olsun.
Aysel AKSÜMER
YORUMLAR
"Sen geleceksen bahar da gel. Bahar kışı çoktan affetti şimdiler de.... Belki bende affederim"
Gel. Eğer af dilemek istiyorsan...
Bahar Kış'ı affetti...Ben de belki affederim seni...
Şartlı umutlar. Kapanmamış, aralık bırakılmış kapı. Giden, dönebilir. Kalan, kabul edebilir dönüşü.
Saygılar..
Aysel AKSÜMER
Betimlemeler,benzetmeler o kadar hoşki.Hele benim gibi Sonbahar aşığı biri için.Kısa ama güzeldi.Tebrikler.
Aysel AKSÜMER
"Bahar kışı çoktan affetti şimdilerde..." çok güzel bir cümle. Hem baharın gelişini hem de kişinin affedebilirliğini çok güzel betimlemiş bu cümle. Yüreğinize ve kaleminize sağlık...