Eyyam Yemeğinin Hazırlanışı
Eyyam denilen yemeği pişirmeden önce malzemelerimizi sıralamakta fayda var.
Malzemeler:
-Bir ,iki adet yalak ve yeteri kadar ’ a ’
-İki üç tane suyu sıkılmış şeref.
-18 yaşından küçük bir kaç adi suç.
-Küçük yaşta iki çorba kaşığı kadar şiddet.
-Bir tutam içi boş onur kumbarası.
-Ve son olarak yüzsüz kalmış insan müsfettesi.
Hazırlanışı:
Ana rahminden dışarı çıkan çocuğun kıçına şöyle bir okkalı tokat vurulur.
Kızarmış poponun üstüne 5 -10 sigara paketi bitirildikten sonra, kırkı çıkana kadar evde çeşitli bağırmalar ve huzursuzluklar yaratılarak çocuğun şiddete karşı tavrı sindirilir.
Çocuğun yanında iken birkaç para babasına, hüküm sahibine yalakalık yapılarak üstüne daha önceden suyunu sıktığımız iki üç tane (büyüklüğüne göre değişir burada karar sizin)şerefi üstüne boca ettikten sonra 7-8 yıl kurumaya bırakılır.
Küçük yaşta aile bireylerinden ruh sağlığı bozuk olanlarla birlikte kavga ,cinsel taciz gibi irili ufaklı birkaç olayın içinde ezilen malzememiz, onur dan soyutlaştırıldıktan sonra
Aynı insan bedenine nakş edilir.
Eyyam yemeğimiz hazırdır .
Afiyet olsun...
umut KURU..
YORUMLAR
YAŞANASI ŞU HAYATTA YAZDIKLARIN HAYATIN GERÇEKLERİ ÇOCUKLARIN RUHLARIYLA BEDENLERİYLE OYNUYORLAR KARDEŞİM ELİMİZDEN BİR ŞEY GELMEYİNCE OKUMAK VEYA BAKMAKLA GEÇİŞTİRİYORUZ GÖZLERİMİZ YAŞLA ALLAH AKLIMIZI KORUSUN YAŞANASI HATALARI GÖRÜPTE ÇOCUKLARIMIZIN KIYMETİNİ BİLMEK İNSANLIĞA KENDİNE SAYGIYI ÖĞRETMEKTİR ... DUYARLI KALBİNİ DUYARLAR İNŞALLAH YAZAN YÜREĞİNİNE SAĞLIK SEVGİYLE KAL SELAMLAR...