ERKEKLERİNDE DUYGULARI VARDIR!
ANLASILAMAMAK ZOR BIR DUYGUYMUS
Yine aksama döndü saatler.Kapkara bir gece bürüyecek az bir zaman sonra yeryüzünün benim bulundugum kısmını.Ve ben yine hırçın duygularla basbasa kalacagım iyi biliyorum.Birazcık olsun anlamaya çalısan beni kimse yok ki etrafımda.Nasıl önceki yıllarda kapalı dünyamda yalnızsam yine öyle yalnız geçirecegim geceyi.Sıkıntılarımı paylasacak kimsem yok benim.Daima kisiligimle adamlıgımla dalga geçilen birisiyim ben.Oysaki ben hiç kıyamam ki insanlara.Çocuklar kadınlar aglamasınlar isterim.Üzülmemelidir onlar.Sıkıntı çekmemelidir.Gülmeleri lazımdır onların hep.Bir an olsun bu duyguları anlamaya çalısmayan kisilerle dopdoludur oysa benim gibi birisinin çevresi.Bir derdimi anlatmak isterim suç sendedir iyi olmus dilekleri bir tokat gibi çarpar yanaklarıma.Sasırırım ne diyecegimi.Tutulur nutkum.Bir kaç kurtarmasını umdugum hafifde sertçe kelimeler dökülür dudaklarımdan ama nafile.Hemen karsı atak baslar hadi sıkıysa yap dediklerini ben bakalım neler yaparım denir.Oysaki böyle mi çözülmelidir sorunlar.Hep tehditlemi yasatılmalıdır duygular.Uzak mı durulmalıdır sevgilerden sıcaklıklardan.Sıradan mı yasanmalıdır çok güzel geçebilecek saatlar günler aylar ve hatta yıllar.Isyan ediyorum ey meçhul sana.Böylemi hayal etmistim ben.Böylemi yasamak reva görüldü bana.Oysa ki seni gözümden bile sakındıgım çok anlar yasadım kendimde.Bir lokmayı böldüm seninle paylastım.Yardımlarımı hiç esirgemedim senden.Gitme üstüne belki çok sıkkındır canı dedim hep.Fakat sen beni anlamak istemedin hiçbir zaman.Layık görmedin güzel yasamayı.Ey Tepelerin varoslarından süzülüp gelen güzel söyle bana ne istedin benden ki bana bu muameleleri hak gördün.Acaba ileride verebilecek misin hayatımdan çaldıgın bu günleri ayları yılları.Hiç mi için sızlamayacak yahu ben bu adama kötü davranıyorum diye.Bir kez olsun otur ve düsün bunu lütfen.Düsün ki beni anlayabilesin.
Artık yoruldum böyle yasamaktan.Alternatif yasamlar pesinde kosuyorum bilgin olsun.Ben parayı karnımı doyursun diye istiyorum.Asıl istedigim ne biliyor musun (Nerden bileceksin ki duyguların körelmis senin) bir yudum sevgi ve güleryüz.Gönül birligi ile yasanılacak güzel günler.Bunu senle olmasa bile bir baskasıyla özellikle bana insan olarak deger verecek birisiyle mutlaka gerçeklestirecegim.Bunu böyle bil.Ve o zaman seni malınla mülkünle paranla basbasa bırakacagım.Giderken de bir kez olsun arkama bakarsam eger namert olayım.Çok üzdügün anlar oldu beni.Yıktıgın anlar…Acısı kolayca silinmeyecek hançer sözlerinin açtıgı yaralar hala yüregimde geziyor.Ve ben simdi olmasa bile bir gün bu yaraları iyilestirecek sihirli bir çift elden tutacagım.Asla senin ellerin olmayacak onlar.1995 senesinde senin ellerinden tutarken ne güzel duygularla yüklüydüm gelecege dair.Simdi görüyorum ki buz gibiymis ellerin.Üsüttün beni hasta ettin.Gülen yüzüm gülmez oldu artık.Bu kadar eskitecegini bilseydim eger beni çok zaman önce bir bıçak gibi keser atardım bu birlikteligi.
Bu saatten sonra gönlüm sıcak degil artık sana karsı.Zamanla sana da bunu uygun bir dille mutlaka hissettirecegim.En kötü anlarımda sen yoktun yanımda bende senin kötü anlarında olmayacagım.Tutunacak bir dal bir el aradıgında uzatmayacagım ellerimi sana.Çünkü sen o elleri tutmayı hak edecek hiçbir güzel duyguyu beslemedin bana karsı.Iste o zaman benim neler demek istedigimi anlayacaksın.Ve son olarak yazıyorum ki SEN TAM ALDATILACAK KADINSIN…
VE BEN HIC PISMAN DEGILIM ARTIK.HAK ETTIGIN MUAMELE BU SENIN.