- 925 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİYLE KAL
Sevgiyle kal Mişa..Öpmeler dindiremez o ufacık yüreğini sızım sızım sızlatan acılarını;ama sen yine de sevgini tut içinde,akan kızıl damlalarla yitip gitmesine izin verme.. Biliyorum çocukluk bu yaptığım ve bir oyun oynuyorum göz yaşlarımla..Fark ettin belki göz yaşlarım da bu oyunun bir parçası,zamanla alıştılar beslendikleri yerden büyüyüp kendi istekleriyle tenime süzülüp akmaya..Hayır beni kıran sen değildin,sadece düşüncelerimin yarattığı, çocukluk düşlerimin yıllardır içlerinde taşıdıkları kırgınlıklar..
Neden böyleyiz Mişa?Ben yurtsuz bir çocuk;nereye gitsem sahip olamayan ve hep ait olarak kalan ve sonra ellerinden onu da kayıp düşüren..Tutmayı beceremiyorum hiçbir şeyi,elime değince benim olan her şey yabancı bir nesne gibi yitip gidiyor bende..Hatırlamıyorum yaptıklarımı,geçmişim kayboluyor belleğimden..Anlıyor musun Mişa,beni çalmışlar ve ben hala kendimi kaybettiğimi düşünerek avunuyorum..Oysa bir daha eski ben olamamanın hırçınlığı akıyor gözlerimden..Kime karşı beslediğimi bilmediğim tuhaf bir kırgınlık var içimde..Oysa ben kızamam hiçbir şeye,hiç kimseye..Bunu sen de biliyorsun asi kız..İnan o denilenlerin hiçbirini ben yapmadım..Mesela insanlara kendim gibi bakmışım diyorlar,hayır yapamam bunu;ama bazen yapmadığım olmuyor değildi,mecburdum!Ben başka birisi olamam ki tepeden tırnağa kendimken..Mesela sana çok kırgın olduğumu söylemişler..Olur mu öyle şey benim küçük meleğim!Kırgın olur mu hiç ten,ruha;ama bazen oluyordu ruhumu derin uçurumlara terk ettiğin savından seni sorumlu tutunca..
Çelişkilerdeyim küçüğüm..Çelişmeyen hiçbir şey yok,yaşadıkça anlarsın dünyada..Bu dünyaya seninle ortak bir noktada gelişimiz bile çelişki..Düşün;yaşam ve ölüm de birbirine karşı çelişen iki şey değil midir..Çok görme bunları bana..
-Biliyorum kırgınsın…
_Hayır değilim,sadece gitmek istiyorum..
-Biliyorum gideceksin…
_Bu sana karşı bir şey değil,sadece kendimi arıyorum..
-Biliyorum yitip gideceksin…
_Anlatmıştım sana,çelişkilerdeyim..Olmakla-olmamak arasında..Sevgiyle kal..
ELMAS TAŞKIRAN
05.02.2010
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.