- 624 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İnsanın Ataları 2
Neandertal: Kro Olum benim bir şeye tapasım var.
Kro manyon: Sorma lan benimde tapasım var. Şu Eoantropüs ün kızına bitiyorum olum ona mı tapsam lan, bildiğin gibi değil çok vahşi tam kro işi tam bana göre. Zaten uzun zamandır kurlaşıyoruz.
Neandertal: Olum .iktiret karıyı kızı benim içimden gelen bir his var. Bir şeye tapasım var. Diyorum şu maymunlara mı tapsak? Baksana olum bizden daha akıllılar, bizden daha krizmatikler.
Kro manyon: Aslında haklısın neon bende şu gökyüzündeki yuvarlak ışıklı şeye tapayım diyorum.
Neandertal: Olum yuvarlak olmasa bende ona tapardım ama yuvarlak bir şeye taparsak adımızı topa çıkarırlar mağarada.
Kro manyon: İyide maymunlarada taparsak öbür tarafta ne yapacağız bize ne vaadediyorlar?
Neandertal: Ne bilim olum bende şaşırdım ne yapsak ki acaba?
Kro manyon: Yoksa şu gece çıkan ışıklı şeye mi tapsak lan? Bana çok gizemli geliyor romantik geliyor. Onun ışığında Eoantropüs ün kızıyla dolaşasım geliyor.
Neandertal: Kro sen 3000 yılda yaşasan aklen asla evrim geçirmeyeceksin.
Kro manyon: Neden ne oldu neon?
Neandertal: Olum o gece çıkan ışıklı şeyde yuvarlak biliyorsun biz mağara adamları arasında yuvarlağa karşı bir alerji var. Sen hala bir yuvarlaktır tutturdun. Senin kanında var tekerlek olmak.
Kro manyon: Neon olum tekerleği bizden çook sonra icat etmeyecekler mi?
Neandertal: Yav bir sus Allah’ın seversen kro.
Kro manyon: Allah dedin o ne demek ki?
Neandertal: Ne bilim olum içimden geldi dedim.
Kro manyon: Haa.