- 3685 Okunma
- 46 Yorum
- 3 Beğeni
YÂR..!!
Bir kuru sevdaydı yaşattığım seni; dalından koparamadığım özlemlerimle yüreğimde beslediğim. Her geçen zamanda içimde asılsız nedenlerle yeniden büyüttüğüm kızgınlığımın en uçsuz zamanlarında bile kıyıp bir boşluktan salıp gönderemediğim.
Karanlık gecelerde bile amansız rüyalarla yüreğime sıkıştırdığım bir gizli yaraydın zamansız kanayan. Bende haddini aşan en büyük sevdaydın belki de kim bilir..!! Kimse yüreğime senin kadar ağır gelmedi. Savaştan çıkmış bir yüreğin en ağır vurgunuydun bedenimde taşıdığım. Şimdi ayaklarım yere daha iyi basıyor onca kanayan yanlara inat; gözlerim sana değil içindeki boşlukları nasıl kapatacağının derdine yanıyor. Bu tarifsiz sancıyı kendi kendine sarıyor.
Hazin sonları yazdığım sevda romanında kendime bir boşrol vermiyorum artık, yorgunluğumu kalemler kağıtlar bile satırlarından reddediyor. Kırılmış yanlarımın tek adresi olan seni bir kez daha uğurluyorum gönül penceremden... Şimdi geride kalanları tek tek ayıracağım hayatımın penceresinden. Bıraktığın anıları son kez okuyacağım gönül gözümle içimde öyle bir ateş yakacağım kii!! Sen bile tahmin edemeyeceksin bu kırıkların yenilmiş hikayesini. Bu kez yok sayamasını öğreneceğim seni. Uçurumlardan nasıl bırakılırmış bir sevda gösterceğim sana da bunu zamanla!
Yaşarken öğrendim ben hayatı; genç yaşımda ektim tüm hüzün çiçeklerini, geri sarma imkanım hıç olmadı yaşadıgım hayat sinemasını. Kayıpları kara kaplı defterimden hıç silmedim düşünmek istemediğim zamanlarımda bile; hep noktalarıma ağladım hıç olmayan virgüllerim gibi...
Yorgunluğum şimdi aşikar... Omuzlarım daha bir çöküyor bu kadar ağırlıgı nasıl taşıyacağını bedenim bile bilmiyor. Kendime bir teselli arıyorum yeni doğan her günden belkileri seviyorum ama olmazlarımda kararlıyım bu defa...
Gönül bahceme yeni çiçekler ekiyorum... Sulamasını bilene!!!
YORUMLAR
Funda SAĞLAM
geri sarma imkanım hıç olmadı yaşadıgım hayat sinemasını
hep noktalarıma ağladım hıç olmayan virgüllerim gibi...
öyle dökülmüş ki kelimeler yürekten..hiç ölmez canlılıktaki balığın çırpınışı gibi korur o ilk günkü tazeliğini en güzel tezgahta(gönüllerde,dillerde)..
vee yine yine tebrikler ona gider..övgüler ona..yüreğine sağlık..
cenguur tarafından 4/21/2011 3:00:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
Cok güzel yüreginize saglik.
" Hep noktalarima agladim, hic olmayan virgüllerim gibi............"
" Gül bahceme yeni cicekler ekiyorum........ Sulamasini bilene!!!"
Ne güzel sözler kaleminiz daim olsun.
Selamlar, sevgiler
Funda SAĞLAM
Karanlık gecelerde bile amansız rüyalarla yüreğime sıkıştırdığım bir gizli yaraydın zamansız kanayan. Bende haddini aşan en büyük sevdaydın belki de kim bilir..!! Kimse yüreğime senin kadar ağır gelmedi...
En çok burası etkiledi beni nedense .
Yüreğinize sağlık .SEvgiyle kalın..
Yaşarken öğrendim ben hayatı; genç yaşımda ektim tüm hüzün çiçeklerini, geri sarma imkanım hıç olmadı yaşadıgım hayat sinemasını. Kayıpları kara kaplı defterimden hıç silmedim düşünmek istemediğim zamanlarımda bile; hep noktalarıma ağladım hıç olmayan virgüllerim gibi...
Yorgunluğum şimdi aşikar... Omuzlarım daha bir çöküyor bu kadar ağırlıgı nasıl taşıyacağını bedenim bile bilmiyor. Kendime bir teselli arıyorum yeni doğan her günden belkileri seviyorum ama olmazlarımda kararlıyım bu defa...
Gönül bahceme yeni çiçekler ekiyorum... Sulamasını bilene!!!
Merhaba bitanem .Hayat denen işte bu herkes kaderini yaşıyor kimsenin hayatıda kimseye benzemiyor
her kalp te var acı keder.Hayat yaşanarak öğreniliyor insan acılarla yoğrulup olgunlaşıyor .
Hepimiz hayat okulunda okuyoruz okurken de olgunlaşıyoruz İnşallah sınavımızı başarılı bir şekilde geçeriz
Öbür alemdede Allah yalan dünyayı aratmasın İnşallah.Sevgilerden demet yaptım gül bahçene bırakıyorum
Sevgiler selamlar Allaha emanet ol...
TEBRİKLER Kutlarım sevgili funda hanım olayın ciğerine inip damarına basmışınız ama kendinizi ağlatmamaya dikkat edin deneme yazısı olduğu için puanım tam başarılarının devamını dilerim. ağlayan gözlerin gülmesi, dert çeken gönülün sevmesi, ve yürekteki sızının dinmesi dileğiyle esenkalın...saygılarımla Aşıkoğlu
Funda SAĞLAM
çok güzel bir yazı aynen şartlı tahliye gibi...aslında şair en güzelini yapmış hayatı yaşamak ve birde yeni hayat lezzetlerini tatmak ve kaybolmaya yüz tutan yanları görmek adına yeniden sulayı ver çiçekleri yeşersin tomurcuklarımız yeniden.................................saygımla
tebrikler
hep noktalarıma ağladım hıç olmayan virgüllerim gibi...
harika bir söz... :)
hayat hep bir sebep kılar ve ömrün satırlarında acıyı ,tatlıyı, huzuru , hüznü bırakır ...
aslında yaşadıklarımız bir daha yaşamamak adınadır ama ne kadarı hatırda kalır bilinmez...
diyeceğim o ki her gün bir umut ve yeni bir heyecan demek
tadında ve güzel günlere...
tebriklerimle :)
Bir kuru sevdaydı yaşattığım seni; dalından koparamadığım özlemlerimle yüreğimde beslediğim. Her geçen zamanda içimde asılsız nedenlerle yeniden büyüttüğüm kızgınlığımın en uçsuz zamanlarında bile kıyıp bir boşluktan salıp gönderemediğim.
merhaba güzel insan yine sızladı yüreğim çok güzel şeyler yazıyorsunuz
o içinizdeki sevgili hiç ölmesin
umutla kalın
pardon bu arada haddim değil ama bir kaç yazım hatası var sanırım gözünüzden kaçan
düzeltirseniz sevinirim
herşeyimiz düzgün sanki de biz de işte ukalalık yapıyoruz
bağışlayın
İsa inan tarafından 3/5/2010 9:39:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
Funda SAĞLAM
Hayatın uykusunu kaçırandır anlatamadığım. Can yarıklarını kapatarak oyandır. Usanmışlığı ağartan, yitikliği sağaltan fecirlerde bulanıklığı kovandır. Destur verip zaman perdelerine, edebin huzuruna gözlerimi bırakandır. Hikâyeler bulurum çölden gelen ve taşıyan çöle beni. Mataramın son damlasına kadar yudumladığım hasretler vardır. Odalar açılır kapılardan sonsuzluğa. Göreceğim sîmalarda canım saklanır. Sürgülü sanrılardan kıraç arazilere yuvarlanırcasına acıyan yalnızlığım, bir bankın kucağında fikirlere açılır. İşçiliğine sıvar kolları ruhum, aşk döker şelâlesini zilzâlden. Bu hâl nereden demeye vakit olmaz. Yaslanmadan yakar gece fitilini, loştan serpilir avuçlarıma hayâlin, bir kez daha kendimden geçmişim…
Göz kapaklarımda ağırlığın çalar kapımı. Âyine-yi kalbime birdenbire çıkan sen, sayıları iptal edersin geçtiğin yerlerden. Saymayı bırakırım, bu ilk gelişindir, hiç gitmemişliğindir, sevmişliğindir. Alnımın açıklığına, ‘burada konaklıyoruz’ dersin. Güneş batmaz olur, atmaz olur içim dışarılara beni. Eşiğin sırlı bir geçittir, varlığımsa o eşikte rindâne. Bahsi geçmez olur tekilliğim tek hecede. Senden ibaret bir dünyaya açılırım. Sana senin dağlarını anlatmaya yeltenirken bütün çırpınmalarımın anlatamamaktan kaynaklandığını çok geç anlarım. Sen varken bir sen daha değil, ancak susmak kadarım.
kutladım dost....duamlasın.....
Mehtap S.Hümeyragül DALLI tarafından 3/4/2010 2:44:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Funda SAĞLAM
bu yapılacak iş miydi be gözüm..?*
tşkler ediyorum kıymetli satırlarınla süsledigin güzel sayfamı..çok öpüyorum şiir yüregini...
gözyaşlarım vede yaralı yüregimle ugurluyor yüregim seni...
ve..susuyorum...dedgin gibi....!!!!!!!
Yaşarken öğrendim ben hayatı; genç yaşımda ektim tüm hüzün çiçeklerini, geri sarma imkanım hıç olmadı yaşadıgım hayat sinemasını. Kayıpları kara kaplı defterimden hıç silmedim düşünmek istemediğim zamanlarımda bile; hep noktalarıma ağladım hıç olmayan virgüllerim gibi...
Yorgunluğum şimdi aşikar... Omuzlarım daha bir çöküyor bu kadar ağırlıgı nasıl taşıyacağını bedenim bile bilmiyor. Kendime bir teselli arıyorum yeni doğan her günden belkileri seviyorum ama olmazlarımda kararlıyım bu defa...
Gönül bahceme yeni çiçekler ekiyorum... Sulamasını bilene!!!
Sevgili şairem gül yürekli güzel insan.mecnuna sormuşlar leyla diye yandığın bu mu? çünkü öyle çokta güzel değil miş leyla.ama mecnun demiş ki siz onu benim gözümle göremezsiniz!sevda yüreğe bir kez kök salınca ne yaparsan yap ayrık otu gibi söktükce yeniden yeşeriyor,unutulmuyor unutulamıyor.ama bir yerden sonra hak edilen karşılığı vefasızlık değer bilmezlik olunca seven değilde yapişmış bir kene görünümüne düşülüyor sanırım!oyda ki hiç bir yürek seven bu duruma düşmek istemez ve artık onurunu kendini düşünmek zorunda kalır insan oğlu,o yanan yere buz basıp kısa olan hayat yoluna değerini bilecek en azından saygı duyacak bir can ile yüremek ister.bırakın değmeyene yanmayı siz yeterki gönül bahçenize yeni çiçekler ekin ben çok emininki o güzel gönülde ki çiçekleri sulayacak çok gönüllü olacaktır.deneme desenizde çok başarılı bir çalışma candan tebrik ediyorum .annem hasta çok sık gelemiyorum geç kalmışlığımın özrü ile başarılarınızın devamını candan diliyorum.selam sevgimle....
Funda SAĞLAM
Gönül bahceme yeni çiçekler ekiyorum... Sulamasını bilene!!!
merhaba bitanem işte hayat bu bir okul sankı deyilmi her şeyi yaşayarak öğreniyoruz acıları tatlıları satırlarında eminimki her herkes bir parçada olsa kendini bulacak nedenmi sadece sen deyilsin bitanem bunları bir çoğumuz yaşadık ve yaşıyoruz inan bana zaman her şeyin ilacı yaralar kabuk bağlıyor zaman zaman kanasada içimizi sızlatsada yaşam devam ediyor ve sen finali öyle güzel yapmışsınki işte bu dedim gönül bahçen elbette yeniden yeşerecek yeniden seveceksin her şeye rağmen her şeye inat çünki sen yaşıyorsun yaşamalısın yaşatmalısın gidenler gider arkasına bile bakmaz bitanem olan geride kalana olur derler ama aslında gidene olur gitsin nereye kadar onun yaraları kanamayacakmı mümkünmü sorarım sana bitanem yıllar nasılda iki satıra sığıveriyor deyilmi sankı hiç yaşanmamış gibi iki satır işte hayatımızda bu iki satır ama sevmek dünyanın en güzel duygusu sevmekten korkma benim gibi yalnızlığa mahkum etme kendini olurmu meleyim bu dünyada siyahların oldugu kadar maviler yeşillerde var renkleri gör elbet bir gün senin değerini bilen sevgine karşılk veren birisi çıkacak işte o zaman sula sende sevda çiçeğini soldurmadan bitanem bu dünyada kötülerin yanı sıra çok ta mert dürst insanlar var bunu biliyorum herkes kötü deyil meleyim senin güzel yüeğine girecek seni anlayacakta vardır mutlaka bitanem sitem hüzünde olsa nakış gibi işlemişsin yüreğin sesini seni kutlarım ablam her şey güzel gönlünce olsun dilerim bitanem allah meleklerin duasını kabul eder bitanem benimde
dualarım senınle kanatsız meleyim seni sevgimle öpüyorum yüreğine sağlık hoşçakal kırlardaki en güzel çiçeklerimi bıraktım sana
Funda SAĞLAM
Selam Sevgili Funda, çok uzun gibi görünse de aslında kısacık bir hayat yaşadığımız, hani klişeleşen bir söz var, ne yaşarsak yaşayalım hayat her şeye rağmen güzel ve yaşamaya değer diye...Evet belki bu söz hep bir züğürt tesellisi gibi gelir bizlere ama gerçekten de işin doğrusu bu, ben sizden yaşça oldukça büyüğüm ve yaşadığım tecrübeler bana bunu gösterdi, özellikle son günlerde yaşadıklarım, hiç birimizin yarınımızın ne olacağını bilmemiz mümkün değil, sağlıklı sapasağlam gencecik insanlar bir bakıyorsunuz amansız bir hastalığa yakalanmış ölümle pençeleşiyor, çektiği acılar cabası, ya sevenleri böyle durumlar sevenler için de hiç kolay değil, o halde hayat da her ne ile karşılaşırsak karşılaşalım ki, buna sevda acılarımız da dahil....Unutmamalıyız ki, her şeyin bir sonu var ve önemli olan yaşadığımız her anın kıymetini bilmek...Sevgiler.
Funda SAĞLAM
ne deyim dogruya egri diyemem ki..!!
bendeki asi bir yürek işte..oda görecek oda ögrenecek zamanla...
gördüklerine inanamadıgı bir şey gibi..
tşkler ziyaretine..
" ....kızgınlığımın en uçsuz zamanlarında bile kıyıp bir boşluktan salıp gönderemediğim.
öyle bir ateş yakacağım kii!! Sen bile tahmin edemeyeceksin bu kırıkların yenilmiş hikayesini. Bu kez yok sayamasını öğreneceğim seni. Uçurumlardan nasıl bırakılırmış bir sevda gösterceğim sana da bunu zamanla!..."
MÜTHİŞŞ..GERÇEKTEN ÇOK HOŞ..KENDİ YAŞADIKLARIM VE YAZDIKLARIMDAKİ ÖRTÜŞEN O KADAR ÇOK DUYGU VE CÜMLELER VARDIKİ..BİR ARA KENDİMİ YAZININ PSKOLOJİSİNE KAPTIRDIM..ŞİİR TADINDAN ZİYADE ŞİİR Dİ SANKİ..ÖYLESİNE AKICI ÖYLESİNE DUGU SELİ VE ŞELALESİYDİ..YAŞANACAKLARA YAŞANMIŞLIK İÇİNDE YOL HARİTASIYDI..HATALARA EKLENEN TECRÜBEYDİ BENCE..ÇOK KEYF ALARAK OKUDUĞUMU BELİRTMEK İSTERİM..YÜREĞİ VEDE EMEĞİ KUTLUYORUM..YOLUNUZ VEDE BAHTINIZ AÇIK OLSUN DİYORUM..
Funda SAĞLAM
buda benim yüregimin henüz yön bulamayan haritasıydı işte..
duygularımın dilini gönül gözünüzle anımsayıp hisseden yüreginize sonsuz tşklerimi gönderiyorum..sevgim vede saygım çokca...
DENEMEDE OLSA SAYFANDAN GÜZEL BİR YAZI OKUDUM VE BEN ANLARIM GEZEN Mİ BİLİR OZANMI, SEVDA ÇEKEN BİRİ OLARAK ONSEKİZ YAŞINDA KARA SEVDA ATLATTIM OGÜN BUGÜN HALA YANIYORUMİŞTE BÖYLE DERLER YA ÖZ AĞLAMASA GÖZ AĞLAMAZ DEĞERLİ ARKADAŞIM BENİM BİR TÜRKÜM VAR,SEVENLER KAVUŞMAZ DERLER DÜNYADA ACEP DOĞRUMUDUR BİLMEM EFENDİM,,kendimi sorguluyorum mecnunla leylada budünyada mürüvvet görmemiştir yani.şöyle bakıyorum dengi dengine düşen bir güzel göremedim değerli dost güzel yazını severk okudumanlatım güzeldi inşallah herşey gönlüne göre olsun dileklerim sevgiler selamlarsaygılar bıraktım sayfana esen kal,,,,
Funda SAĞLAM
fundalar.......!!!bilmem kime kavuşurlardı...gerisini ben yazmayım sen anala!
yüregindeki sevda ateşi tez söner..demekten geri alamadım kendimi..zor bilirim...demesi kolay uzaktan...
ee düzen bu şairim böyle gelmiş böyle gidiyor ne diyelim..
sevgi vede saygıyla ugurluyor senide funda....
Funda SAĞLAM
zannetmeki unutamam..
bu gönlümü avutamam
ataşlarda yansam bile
gönül yaramı saramam..
ve devam ediyor...
BEN KİMLERİ UNUTMADIM SENİDE UNUTACAGIM.....!!!!!!!!
paylaşmak istedim..nacizane hepimizin bilgi türkünün sözlerini..çok tşk ediyorum..can dost..seviyle ugurluyorum seni gönül duragımdan..
Funda SAĞLAM
kaybettigim baharlarımıııı..
kökleşmiş duyguların sökülmesinin ne denli zor olduğunu,öyle ha değince çıkarılacak gibi bir şey olmadığını ifade eden yüreğin sesiydi kulağıma çarpan..
sevgi;kişinin isteği doğrultusunda gelmediği gibi,yine onun isteğiyle çıkacak bir şey değil.ya da çıkarılmak zorunda bırakılsa bile o kadar kolay çıkacak bir duygu değil.hele ki bu duygu, duygusal,karşılıksız seven ve cesur bir yüreğin emeği ise...
şairin dediği gibi;sevgiyle işlenmiş,duygulu yürek, bir çiçek kadar nazik,bir çiçek kadar hassastır.önemle korunmalı,sulanmalı ve büyütülmelidir.tabi anlayana...
ben,bu yüreği,bu çiçeği önemsiyorum ve kesinlikle değerini bilen,karşılıksız,çıkarsız sulayabilen brinin çıkabileceğini diliyorum.
emeğinizi kutluyorum
çiçeklerin hakkettiği ölçüde sulanması ümidiyle...
şiir,umut ve sevgiyle...
Funda SAĞLAM
yüregine saglık..ziyaretin ve güzel dileklerine tşkler..ediyorum sevgiyle
Fundacığım güne yazını okuyarak başladım.Her kelimesinde içimden birşeyler koptu.
Aynı kaderi paylaşmış gönül mahkumları gibiyiz.O güzel yüreğini sihirli kalemini kutluyorum.Papatya prenses
Funda SAĞLAM
"Gönül bahceme yeni çiçekler ekiyorum... Sulamasını bilene!!! "
Bu muhteşem final üstüne söylenecek bir söz bulamıyorum.
Kutluyorum. Saygılar.
Funda SAĞLAM
Yaşarken öğrendim ben hayatı; genç yaşımda ektim tüm hüzün çiçeklerini, geri sarma imkanım hıç olmadı yaşadıgım hayat sinemasını. Kayıpları kara kaplı defterimden hıç silmedim düşünmek istemediğim zamanlarımda bile; hep noktalarıma ağladım hıç olmayan virgüllerim gibi...
Yorgunluğum şimdi aşikar... Omuzlarım daha bir çöküyor bu kadar ağırlıgı nasıl taşıyacağını bedenim bile bilmiyor. Kendime bir teselli arıyorum yeni doğan her günden belkileri seviyorum ama olmazlarımda kararlıyım bu defa...
Gönül bahceme yeni çiçekler ekiyorum... Sulamasını bilene!!!
İNŞALLAH SULAMASINI BİLEN ÇOK İYİ BİRİSİ KARŞINA ÇIKAR CANIM KIZIMMM BİR TANEM MELEĞİMSİN SEN BENİM SEVGİLERİMLE
Funda SAĞLAM
Funda SAĞLAM
bir kuru sevdaydı yaşattıgım seni;dalından koparamadıgım özlemlerimle yüregimde besledigim.her geçen zamanda içimde asılsız nedenlerle yeniden büyüttügüm kızgılıgımın en uçsuz zamanlarında bile kıyıp bir boşluktan salıp gönderemedigim.karanlık gecelerde bile amansız rüyalarla yüregime sıkıştırdıgım bir gizli yaraydın zamansız kanayan..bende haddini aşan en büyük sevdaydın belkide kimbilir.
Bir iç çekilesi sevdanın hüznünü buldum yazınızda.
İçtendi ve gözlerinde yaşların duygusunu dizelerde buldum desem şairem.....
gönül bahçemdeki son gül...
sonsuuuz bir yağmura hasret.
evet,
yıldırımlar çakıyor,
gök gürlüyor...sadece içimde..!
çünki,
tepemdeki bulutlar bırakmıyor yağmurumu...
dualarım karşılıksız kaldı...
hasretinden;
çatlayan,
yaprakları ezilen,
kokusu gayıplar alemine karışan,
aşkından sölpümüş gülüm...açmaz çiçeklerini...
bülbülüm kanatsız mı ne...?
arıların dikeni değer sineme..
polenimi kelebek olmamış tırtıllar yutar...
deli rüzigar yerlere savurur dallarımı...
naçarım yar...
iğne deliğinden ,güneşin süzülüp yapraklarımı okşamasını bekleyen gözlerim fersiz...
fermansız...
güneş de dağın ardına saklandı...
çığ ları düşürür yollarıma...
ey vefasız sevdam,
kokumu aldın,
dalımı kırdın,
baharımı ver bana...
senin olmayan baharımı ver bana..
köklerimi alabilsem yüreğimin kanatlarına,
gideceğim...tüm yollar sana.güneşin sana,yağmurun san...rüzgarın san..
ama koparamıyorum...kopamıyorum...
ellerim kırık...gönlüm kırık...pencerem kırık...dal kırık...
30 bahar geçti...
bir bahar daha beklerim...
ya yeni baharla gelirsin...
ya;
sonbahara kalırım..solarım..
.....
ıssızgemi saçmaladı yine değilmi dost..
yazın çok etkiledi beni.
yorum yapamıyacağım.
gül,bülbülüne kavuşur inşaallah...
sevgiler dört bahar açsın gönül pencerende..
sevgilerle...
Funda SAĞLAM
yüreğine sağlık arkadaşım gönül dostum. şiirlerini severek okuyorum şimdi de yazılarını da aynı şekilde severek okuyacağımı anlıyorum. çok akıcı lirik bir anlatımdı.hüzün ve umut bir arada işlenmiş. gönül bahçene çiçekler ekmeni canıgünülden dilerim
ve mutlaka o çiçekleri en güzel şekilde sulayacak o çiçeklere gözünden ve kalbinden daha iyi bakacak bir gönül bahçıvanını
bulursun. dilerim şiirlerin yazıların bundan böyle hiç hüzün kırıklık içermeyecek. her zaman umutlu mutlu şen ve yüreğin ve
yüzünün güzelliğinden daha da güzel olacak.....yüreğin ve kalemin sevdayla aşkla var olsun.
sevgimdesin her zaman cannn arkadaşım.....
Funda SAĞLAM
yürekten ve samimi temennilerin için tşk ediyorum sevgiler yolluyorum sana gönül duragımdan..
hazin sonları yazdıgım sevda romanında kendime bir boşrol vermiyorum artık yorgunlugumu kalemler kagıtlar bile satırlarından reddediyor.kırılmış yanlarımın tek adresi olan seni bir kez daha ugurluyorum gönül penceremden...şimdi geride kalanları tek tek ayıracagım hayatımın penceresinden.
bıraktıgın anıları son kez okuyacagım gönül gözümle içimde öyle bir ateş yakacagım kiii!!sen bile tahmin edemeyeceksin bu kırıkların yenilmiş hikayesini.bu kez yok sayamasını ögrenecegim seni.uçurumlardan nasıl bırakılırmış bir sevda göstercegim sanada bunu zamanla!
YÜREĞİNE SAĞLIK ÖYLESİNE İÇTEN VE DETAYLARINA KADAR İLME İLME EDEREK OKUDUM VE BU SATIRLARLA KENDİMİ
YAZINIZIN İÇİNDE BULDUM
KUTLARIM
sevgi ve saygılarımı bırakıp sayfanızdan zorda olsa ayrılıyorum...
Funda SAĞLAM
Haberdar etmesen de okumaya hazırlandığım bir yazıydı.
Senin duygulu bir yüreğin ve ifade edebilen şirin bir dilin var. Ayrıca düşünen bir beynin var.
Kültürlü oluşun duygularına da vakar yaklaşmana neden oluyor.
Şiirlerin kadar güzel olmamış ama gene de gayet güzel bir yazıydı.
Tek hatan paragraflara ayırmadan ve kısacık bitirmen olmuş. Tadına tam varamadan bitti. Yada doyamadan bitti.
Ben 10 vererek destekliyorum. Yorumları bile okudum. Onlarda tam oturmuş. Gördüm ki herkes beğe- çok beğenmiş benim gibi.
Selam ve sevgiler.
Engin Tatlıtürk tarafından 3/2/2010 3:34:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
Funda SAĞLAM
Sevda üzerine harika bir yazı aslından bu yazıdan bir kaç tane de şiir çıkarmış
ama yüreği pare pare olmuş sevdanın ağırlığından omuzları çökmüş değerli dost
olsun sven yürek her zaman değerini korur ve sevda ne kadar büyük olursa olsun
insan hayata o kadar taze fidanlaqr salar
bütün yüreğimle kutlarım ben beğenerek okudum ve büyük haz duydum tebriklerim sonsuz
sayfana tebessümler bırakarak ayrılıyorum
Funda SAĞLAM
yüregine slm olsun..sevgiyle
İnsan Dünyaya geldikten sonra önce çevresini tanıyor.Sonra yavaş yavaş arkadaşları oluyor.Allahın bir hikmetidir ki, erkek kadını,kadın da erkeği seviyor.Ama Bu fani yalancı Dünya illede insana acı verecek ya...Sevmeler siteme, sitemler dargınlığa dargınlık ayrılığa dönüyor, yada sevmenin ilkbaharında birisi bu Dünyayı terkediyor...Her şekilde acıyla yuğruluyor yürekler...Bu durumda bile yüreğinaçmakta olan güllerini sulamalı öldürmemeli...Çünki herşey olacağına gidiyor.
Yüreğinize sağlık..
Saygılarımla ..
Funda SAĞLAM
omuzlarım daha bir çöküyor bu kadar agırlıgı nasıl taşıyacagını bedenim bile bilmiyor.kendime bir teselli arıyorum yeni dogan her günden belkileri seviyorum ama;olmazlarımda karalıyım bu defa..
gönül bahceme yeni çiçekler ekiyorum..sulamasını bilene!!!
________Gönül bahçene ektiğin çiçekler geleceğindeki güzel umutların güzelliklerin olsun güzel şairem,herşey gönlünce olsun..
Mükemmeldi yüreğine kalemine sağlık,
Sevgilerimle,
Funda SAĞLAM
gönül bahcene ektigin ciceklerin solmadan yesermesi dilegiyle canimsin ,,,melegim hüznün son bulsun artik mutluluk siirleri yaz yazilarinda mutlulugu okuyalim ,,,,,,,,,yüreginin sesi susmasin sevgilerimi birakiyorum sayfana,,,,,,,,,tbkler cokca,,
Funda SAĞLAM
soluksuz okunası bir yazıydı denemeydi
gönül bahçene çiçek ekmek geçmişe sünger çekmektir
zorda olsa bunu gerçekleştırmek gerekiyor.Hayat denen şu yaşam akıp gidiyor
her şey gönlünce olması dileğiyle sayfana saygılarımı biraktım
Funda SAĞLAM
senin şiir dışında yazıların olduğunu bilmiyordum büyük bir zevkle okudum çiçekleri masum duygulu eller sulasın artık vefasıza yasak yazmalı çimleri ezmayin yerine
Funda SAĞLAM
Gerçekten aşk tan, sevda dan yana çekilen olumsuzlukları sade ve duru bir şekilde kaleme almışsınız fufunda hanım tebrik ederim sevgimlesin ..
Funda SAĞLAM
harikasın
düştü cemreler biliyormusun
bahara göz kırptı bulutlar
güneş başka neşeli doğuyor
yeşerdi bahçeler dallarda güzel çiçekler
sulamayı bekler bekler
haydı güzelim suluyalım gülleri
canım biraz hüzün var dizelerde ama umutsuz değil inşallah sulayan bahçevanı bulursun
sevgim seninle gönül güllerim açtı bak derledim sana
Funda SAĞLAM
EY bahçıvan artık dur ve başla çiçekleri yeniden yeşertmeye ve belkide neden olmasın der gibi güller kızarıyordur şimdi şairem seslenmiş derinlerden derinlerimize......................bende gidiyorum şimdi karşıma çıkan ilk çiçeği sulamaya acaba bulabilirmiyim bende çiçeklerden bir demet...................................çok güzeldi yazınız...........................saygımla
tebrikler