- 865 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
EDEBİYAT DEFTERİ DOSTLARIMA !
Sevgili Edebiyat Defteri sitesi dostlarım,
Yaklaşık olarak benim bu site ve sizlerle bir araya gelişim sekiz ay gibi bir zamanı buldu. Geldiğimde, birkaç kişi haricinde kimseyi tanımıyordum. Aradan geçen bu süre içinde şiirlerimizle, denemelerimizle, öykü ve anılarımızla, bize ait kalemimizden dökülen paylaşımlarla tanıdık birbirimizi.
Bir merhaba ile başlayan sohbetler sonucunda, çoğumuzun arkadaşlıkları dostluğa dönüştü. Buna da kalemizden dökülen cümleler sebep oldu büyük bir olasılıkla. Yazısını okuduğumuz insanlarda bize ait bir şeyler bulduk çoğu zaman.
Paylaştığımız yazılardı aslında bizi birbirimize bağlayan. Ortak noktalar, ruh yapısı bu şekilde ortaya çıktı ve bağladı bizleri birbirimize.
Bu zaman içinde iyi ve kötü günlerim oldu. Kötü günlerimde, dostlarım beni hiç yalnız bırkmadılar. Uzun süre hastanede yattım. O günlerde hep arandım telefonla. Bütün bunları asla unutamam. Onların sesini duymak, bana güç veriyordu. Bugün itibariyle Allah’a şükürler olsun, sağlığıma kavuştum.
Edebiyat ile uğraşmayı seviyorum. Yazı yazmak, okumak ve paylaşmak benim en büyük tutkum. Günden güne geliştirmeye, kendimi yenilemeye çalışıyorum. Sizlerle birlikte olmak çok güzel.
Atölyeler kısmına ilk buraya geldiğimde, davet edilen atölyeci arkadaşların davetiyle katılmıştım. Bana göre bizim ilerlememiz konusunda, okul niteliğini taşıyan yerler. Ne kadar ilgi gösteriyoruz ? O tartışılabilir.
Dün akşam tekrar girdiğimde bu bölüme, ani bir kararla “ ÖYKÜ SEVENLER “ Adında bir atölye oluşturdum. Öykü benim en çok sevdiğim ve yazmaktan hoşlandığım bir yazım türü.
Bu düşünce ile oluşturduğum atölyemizde, tüm dostların birlikteliğinden bir öykü yazmayı düşünüyorum.
İçinde sevgi, dostluk, sadakat ve birlik olan öyküler. Amacım, arkamızdan güzel şeyler bırakmak. Her satırına, dostlarımız fikirlerinin olduğu eserler bırakmak.
Beni yalnız bırakmayacağınız ümidindeyim. Tanısak da tanımasak da aynı havayı teneffüs ediyoruz. Amacımız aynı, kalbimiz aynı şeyler için atıyor.
Sevgili dostlar, atölyeme hepiniz davetlisiniz. Başımın tacısınız. Sevgilerimle.
Bende varım diyorsanız, bekliyorum sizleri.
YORUMLAR
Bu siteye katılalı henüz üç ay civarı olduğundan sanırım yazılarınızı ender gördüm. Bazen dost sayfalarda isim gördükçe uğramaktaydım. Bahsettiğiniz girişiminiz için kutluyorum sizi.
İnanıyorum ki başaracaksınız ve sizinle birlikte dostlarınız da başaracaktır.
Selamlar...