- 636 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hırsız İle Ev sahibi
Ev sahibi: Imm! ağzım kurumuş bir su alayım geleyinde, yatayımda, sabah kalkayımda, işe gideyimde... offffffff yeter yav şu emeklilik gelsede sabahın köründe kalkmasak artık. offf offf.
Ev sahibi: Gerçi emeklilik yaşı oldu 65. Beni si..seler 65 yıl yaşayamam.
(Ev sahibi kalkar su almak için mutfağa yönelir. Hafif uyku sarhoşudur. Uyumakla uyanıklık arasındadır. Derken hırsızla karşılaşır. Hırsız tilki misali kurnazdır.)
Hırsız: Ooo abicim sen buralar. Hoş geldin abi uzun zamandır gelmiyordun buralara. Ne alırsın abi?
Ev sahibi: Lan a..... burası benim evim nere hoş geldim yavşak! Polisi ararım bak sii..tir git evimden lan a.... manyağı. Uzak doğu yakın doğu orta doğu bu tün krete stilleri var bende.
Hırsız: Yav abi sende az anlayışlı ol. Tamam ben hırsızım. Belki yersin diye öyle dedim. Ama abi az insanf et bizde ekmek paramızın peşindeyiz. Ne yapalım abi iş vardıda biz mi çalışmadık?
Ev sahibi: Lan yavşak iş yoksabile fonlar var git oradan yardım al. Onun bunun u.. çalarak mı yaşayacaksın?
Hırsız: Abi fonlara gitmek için bazı kriterler lazım o kriterler bende yok.
Ev sahibi: Ne kriteri olum. Git alırsın. Herşeyi devletten bekleme.
Hırsız: Abi önüne gelene vermiyorlar bu yardımları anlasana ya!
Ev sahibi: Kime veriyolar olum?
Hırsız: Boş ver abi hırsızlıktan damga yemişiz ergenekondan da damga yemeyelim.
Ev sahibi: Ne ergenekonu olum.
Hırsız: Gülben ergenekonu abi. Ne ergenekonu olacak şimdi aleyhte konuşursak alırlar içeri be abi karıştırma oraları sen.
Ev sahibi: Biraz anlar gibi oldum. Eee sen evli misin?
Hırsız: Evliyim be abi. Çocuk okula gidecek harçlığını bile koyamıyorum cebine.
Ev sahibi: Şu parayı al yeğenime ver harçlık etsin.
Hırsız: Yapma be abi hırsızlığa girdim şimdi sen verince bir tuhaf oldum.
Ev sahibi: Al al. Ne lazımsa al git. Ben yatmaya gidiyorum.
Ev sahibi (içinden): Ulan memleket bitmiş arkadaş. Allahtan kişi başımıza düşen milli gelir 5.000 dolar artmış yoksa ne ya.... yerdik. Offff.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.