- 6614 Okunma
- 20 Yorum
- 0 Beğeni
gözler
Sadece sevdasını anlattığını düşünürdüm bir kadının, gözlerindeki bakışı ile.
Suriye’nin kadın devlet bakanının “kadınları türban değil, gözlerindeki ifade korur” sözünü okuyuncaya kadar.
Şöyle bir düşündüm, bir kadının gözleri ile neler yapabileceğini!
Beğenir, yerer, sever, sevişir,
Över, döver,küser, barışır,
nefret eder, hesap sorar, azarlar,
çağırır, bağırır, kovar,
isterse daha neler neler yapar.
..........
Erkekler de bakar demeyin.
Bir erkeğin gözlerinden, ne demek istediğini asla anlayamazsınız.
Erkek okuyucularımız bana kızmasınlar ama, onlar sadece bakar.
Yeryüzündeki bütün canlıların gözleri bakıp görmeye yaradığı halde,
biz kadınlar belkide sadece ev süpüremeyiz gözlerimizle.
Çocukluğum aklıma geldiğinde, annemin bakışlarını hiç unutamam.
(gerçi hala bakışları ile konuşur ya benimle çoğu zaman)
misafirlere kahve yap bakışı,
çaylar bitti doldur bakışı,
(daha küçük yaşlarda) misafirler gidince görüşeceğiz bakışı,
çok konuştun sus bakışı,
ne kadar da babana benziyorsun bakışı.
Sahi babamdan hiç böyle bir bakış yakalamış mıydım?
Mümkün mü, babalarımızla göz göze gelmeye bile çekinerek yetiştirildik bizler.
Aklıma gelmişken bir soru ile ayrılayım sizlerden,
Kaç kadın bir bakışın peşinden gitmiştir umarsızca?
Bence hiççççç.
Peki kaç erkek bir çift göz uğruna, dünyasını bile değiştirmeyi göze almamıştır?
...........
YORUMLAR
Tespitler yerinde, usul ve yordam,
Çok can yakar, gözleriyle kadınlar.
Bir tutam ot gibi uçurur yardan,
Ocak yıkar, gözleriyle kadınlar.
Diyorum ve size katılıyorum. Hanifi hocamın tespitlerine de tabii.
Eski bir şiirimde de iki dörtlük ekleyeyim. Dygularınıza destek olması için.
İçimi ısıtan, kor saçlarıyla,
Ok kirpikleriyle, yay kaşlarıyla,
Başımı döndüren bakışlarıyla,
Endamıyla sihirleyen sevgili.
Kirpiklerle günahıma girerek,
Yürek tutuşturan, oda vererek,
Saçlarının tellerine sararak,
Gözleriyle zehirleyen sevgili.
“kadınları türban değil, gözlerindeki ifade korur”
Aklıma gelmişken bir soru ile ayrılayım sizlerden,
Kaç kadın bir bakışın peşinden gitmiştir umarsızca?
Bence hiççççç.
Peki kaç erkek bir çift göz uğruna, dünyasını bile değiştirmeyi göze almamıştır?
...........
ÇOOOKKKK!!!
Ne güzel tesbitler bunlar Gülhan hanım.
Şeddeli tebrik bile az gelir bu tesbitlere...
Bende bir beyitimde;
Her şeyi anlatan bir bakış yeter
Dilin sussun gözlerinle sor beni... diyorum...
hanifi kara tarafından 11/21/2010 2:25:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
hanımefendi bir çift gözü için uprunda ölünülen ben çok erkek tanıdım
hatta kocasının yüzüne bile ben başkasına aşığım diyenleri
meslekten olsa gerek:)))
gözün kimde hangi cinste oluşu önemli değil bence
bakış önemli
bir bakış var sineleri yaralar
bin bakış var sine onda ne arar
sevgilerimle
Aaaaaaaaaa!
5 çocuğunu bırakıp da bir erkeğin peşinden uçuruma bile giden kadınları inkar edemezsiniz!
Hele bu günler sayıları hayli arttı.
Kadınların gözleriyle süpürge süpüremedikleri de yanlış.
Rusya'da kadının bbirisi değil ev süpürmek, evin mobilyalarının yerini bile değiştiriyor bakışlarıyla.
Anlatımınız çok hoş.
Paylaşım için teşekkürler.
“Erkek okuyucularımız bana kızmasınlar ama, onlar sadece bakar.”
Bir erkek okuyucunuz olarak vallahi çok kötü kızdım ona göre, haberiniz olsun.
Sadece bakarız öylemi. Bari vagonun numarasını da söyleseydiniz de tam olsaydı. Ne vagonumu, Şark Ekspresi canım. Bakıyoruz ya. Sizin hiç "klark çekmek" deyiminden haberiniz yok galiba :)
O zaman başlığı da “gözler” yerine “sadece kadın gözleri” diye atsaydınız ya. Ne bileyim “gözler” deyince gözle ilgili ne varsa geldi aklıma. Badem, eşek, kem, şaş, dört, cin vs
Şaka, şaka hepsi şaka. Tebrikler
Saygılar.
Yükselenyıldız
Sevgili eşim;
Gözlerdeki ifadeler bakmakla görmek arasındaki fark kadar değişkendir diye düşünüp,
kadınların bakışlarındaki farkları fark edebilmiştim ama bu kadar olabileceğini beklemezdim.
Güzel bir noktaya işaret ederek biz erkekleri uyarmışsın, teşekkürler.
Gözler kalbin aynasıdır derler ya hani onun için sana takılı kaldım, o yüzden senden vazgeçemiyorum herhalde.
Gözlerimde her zaman seni seviyorum ifadesini göreceğini garanti ediyor, güzel yazın için kutluyorum.
Sevgimle
su_misali(Gülhun Ertilav)
canım teşekkür ederim güzel yorumun için
sevgimle
Oldum olası kadınların ilk gözlerine yani bakışlarına bakmışımdır.Yazı harika olmuş.10 üzerinden 10.Tebrikler.
benim puanım 10. güzel bir konu üzerinde durmuşsunuz...katılıyorum düşüncenizin hepsine.bir kadın bakışlarıyla neler neler yapabilir. . . ve bir erkek bakışlarını ancak amacı için kullanır...çoğu zaman baktığını görmez bile.. . evet tartışılır bu konu ama herkesin düşüncesi farklı tabiki. . .ve sorunuza cevabım şöyle ;hiç bir erkek demiycem ama çoğu erkek bir kadının bakışına dünyaları vermez...artık üzgünümki vermez. . .okadar değiştiki insanlar ,dediğim gibi,çıkarlar gözlerdeki o muhteşem anlamdan daha önemli olmuş. . . tebrikler. . .
Kaç kadın bir bakışın peşinden gitmiştir umarsızca?
Bence hiççççç.
Peki kaç erkek bir çift göz uğruna, dünyasını bile değiştirmeyi göze almamıştır?
HER ŞEY, GÖZLERDE BAŞLAR VE GÖZLERDE BİTER BENCE...AŞK DOLU BAKIŞ İÇİN NELER VERİLMEZ Kİ...
PUANIM TAM.BİRAZ DAHA GENİŞ TUTABİLİRDİN KONUYU...
SELAM VE SAYGILARIMLA KARDEŞİM...
Yok dostum yaaa. Erkekler genelde bir çift güzel bacağı tercih eder peşinden gitmek için.
Yazın içerik olarak olarak çok eksik ve taraflı. Her cümlen tartışma götürür. Lakin duygusuz ve kaba değiliz sandınız kadar.
Çok ince hesaplanmış ve cesaretle bir fikir savunulmuş. Doğrusu yanlışı kendine ama fikir çok ince bir üslupla savunulmuş.
Anlaşılır ve akıcı. Hitabet gücü fazla. Ve nezaketli bir yazı.
Güne damga vurabilir.
Yarısına bile Katılmadığım halde 10 NUMARA vererek destekliyorum.
su_misali(Gülhun Ertilav)
saygılar
bakarken kaybolmak bir kadının gözünde sanırım erkelerin işidir ama işte o gözü bulmuşsa.aslında bütün gözler bakarlar baktıkları mesafe ve bakış açıları farklıdır kadın olsun erkek olsun farketmez maksat çağrıştıran şeylerse sanıyorum kadına daha çok yakışır erkekler beceremezde...............................saygımla
tebrikler
Peki kaç erkek bir çift göz uğruna, dünyasını bile değiştirmeyi göze almamıştır?
Bu cümle, bilinçli olarak mı olumsuz kullanıldı ? Kafama takıldı benim.
Doğrusu çok erkeğin, bir çift göz uğruna ömrünü feda ettiğidir.
su_misali(Gülhun Ertilav)
Benim kanıma göre,
bir çift göz uğruna dünyasını değiştirmeyen erkek yok:))
Eğer orada olumsuzluk kullanmasaydım, sayı belirtmek zorunda kalırdım ben hepsi gibi gördüğüm için o şekilde yazdım
çok iddialı oldu farkındayım, bana kızanlar çok olacaktır, ama bu sadece bir paylaşım
teşekkür edeiyorum yorumunuza
saygılarımla
Can yüreklim, güzel gözlü arkadaşım benim. Senin gözlerin peşinden giden çok olmuştur da, gerisini bilmiyorum.
Hiç unutmam, nişanlım bize geldiğinde, babam öyle bir bakardı ki, ocak ayında dışarıda beklerdim. Sebep; nişanlımla yan yana aynı odada kalamazmışız:)))
Hiç konuşmadan gözleriyle söyleyiverirlerdi. Haydi şimdi anlat bakalım, ne istediğini...
Yazın kısa olmasına rağmen çok güzel ve anlamlıydı.
Tebrikler... sevgilerimle...