- 654 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ufolar ve köylüler.
(.)Maho sanırım bir uçan bir daire gördüm.
(..)Daire olduğundan emin misen? Bizim keko da dairedir onla karıştırmayasan.
(.)Yok yav o şişmandır, hemde uçamaz.
(..)Zeko yanlış görmeyesen bak oğlum tırsmaya başladım ha!
(.)Maho vallaha ufo diirem, uçan bir dairediirem, vallaha diirem.
(..)Zeko korkirem. Tırsirem.
(ufo)Selamun aleyküm ağalar.
(.)Vış selam diyir. Maho ölirem ben.
(..)Zeko belli etme korktuğun yoksa vallah ağzımıza e...ler. Aleyküme selam ufo kardeş. Köyümüze hoş gelmişsen sefalar getirmişsen. Ayran içisen mi?
(ufo)Ayran kalsın, venüste mola vermiştik zaten. Biz ırkınızı yok etmeye geldik.
(..)Bir durun gardaşlar bir tanışak belki bir orta yol buluruz. Ben maho buda bizim köyün imamı zeko.
(.)Maho bunlar bizi ...erler, hele avu sufata bahki heç meymenet var mi?
(..)Zeko baban ağzına ... sus duyacaklar imansızın evladı.
(ufo)G.. g.. konuşmayın lan feriştahınız gelse sizi kurtaramaz. Zamanınız güneş sistemi için doldu alayızın a...... gebereceksiniz. Bu dünyaya artık biz hükmedeceğiz..
(..)Dikkat ette biri oturuyorken oturmayasın.
(ufo)Laf mı soktun sen şimdi?
(ufo)Ada bak arkadaş ’maho’ okadar galaksi gezdim, okadar yıldız işgal ettim ben böyle şeyimden ad duymadım.
(..)ben senin taaa ...
(ufo)Ağzını topla lan .iç kurusu.
(..)La zeko bu i.ne zihinde okirmiş.
(..)Zeko sen köye get yardım getir ama başka şeyler düşün ki çakmasın bu .bneler. İmam değil misen dua okuyarak get. Çabuk ol yoksa ...yeriz.
(.)Tamam maho sen oyala abu .bneleri ben gelirem.
....20 dakika........
........sonra..........
...köy halko toplanmıştır.....
(.)MAHOOOO MAHOOOO.
(.)Maho yoktur yoksam bu uzayli .bneler mahoya kötü bir şey yapmış olmasınlar.
(köylüler)Ne gibi?
(.)Ne bilim tecavüz olur, kamasutra olur.
(köylüler)Kamasutra nedir?
(.)Yav s...tiredin MAHOOOOO MAHOOO CANIM ARKADAŞIM.
....köylüler mahonun iffetinin çizildiğini anlayınca ufolara dünyanın sahip olduğu en ileri teknoloji ürünü olan taşlarla saldırırlar. Saldırı karşısında düzenini kaybeden ufo birlikleri ve koloni gemileri arkalarına bile bakmadan işgali sona erdirir giderler.....
........12 saat......
.......sonra.........
(.)Maho iki dakka kestaneyi çizdirmeden duramadın ha. Bari ufolar çizdirmeseydin.
(..)Ayol zeko öyle konuşma kız onlarda şeker yaratıklar.
(.)Maho top olmuşşşş.
(köylüler)Vışşş.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.