- 1000 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
KADIN NEDİR?
Nedir kadın?
Bir ay ışığı olabilir mi kadın?
Yoksa ay ışığının yere düşen hüznü müdür kadın?
Yoksa kadın, çözülemeyen bir giz yumağı mıdır?
“ Soframızdaki yeri öküzümüzden sonra “ gelene denmesin kadın?
Nedir kadın?
Estetiğe konu olan Nü’müdür yoksa kadın?
Fabrikada on iki saat çalışan bir emekçiye denemez mi kadın?
Sokaklarda başka özgürlükleri unutup ta cinsel özgürlük isteyen olamaz mı kadın?
Yoksa kadın saçı uzun, aklı kısa diye tabir edilen olmasın?
Nedir kadın?
Hurafelere bulanmış eşinden üç adım geride yürüyen birine denemez mi kadın?
Sizce ülkesinin bağımsızlığı için vuruşan bir militan olamaz mı kadın?
Peki nedir kadın?
Kadının günümüzde bir meta olduğunu düşündünüz mü hiç?
Barış olabilir mi sizce kadın?
Nedir kadın?
Tan ağarmadan tarlada çalışan bir ırgat olabilir mi kadın?
Ya da çileli bir ana olarak düşündünüz mü kadını?
Bir yoldaş olamaz mı kadın?
Faşizme karşı direnen bir Tanya olarak hiç düşündünüz mü kadını?
Nedir kadın?...
YORUMLAR
Kadın hepsidir.Kadın sizleri bizleri doğuran,dilimizi öğreten,ilk öğretmenimiz,yani herşeyimiz.Ben kadınım ama bana güzellikleri öğretende kadındı,annemdi. Cephedeydi kadın kurtuluş savaşında, yeri geldi işkencedeydi, uğruna cinayetler ilendi,namus uğruna öldüler,başlık parasına kuma oldular,berdel oldular vs vs...
Kadın hayattır arkadaşım ...
Sağlıkla kalın...
Yazınızın finali öyle olmuş ki, sanki daha yazacaktınız..Yazılabilirdi de..Öyle çok şeydir kadın..
"KADINLAR gittiklerinde arkalarında daha büyük boşluklar bırakırlar.Bir kadın gittiğinde ne çok kişi gider aslında; bir ağır işçi, bir temizlikçi, bir bakıcı, bir bahçıvan, bir muhasebeci...Bir anne gider... Bir dost... Bir arkadaş...Bir sevgili...Ne çok kişi yok olur bir kadın gittiğinde." Bekir Coşkun böyle anlatmıştı.
SaygılarÇetin Bey...