- 1369 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Enseye Şaplak no:1 (yorum beklerim)
-Bu stil çok kullanılıyo, ben de ufaktan gireyim dedim; ortama uyayım.
-Enseye şaplak nedir deme, hayat ile olan diyaloğumdur.
-Kol saatim sürekli terbiyemi bozmakta. Akrep yelkovan ile alt-üst olup sevişirken ben edepli şekilde yaşamaktayım.Bana saati sormayın zaten; hep akrep yeniyo yelkovanı.
-Zamanı çok iyi kullanan dakik kişilerin aynı zamanda cebinde akrep varmışcasına cimri olması ilginç bir durum.Dakik-akrep ilişkisi akrep-yelkovan sevişmesinden mi acep?
-Hayatta en hakiki mürşitlerden biri Lecola’dır.
-Evden kurtulmak için başka şehirde olan üniversiteme gidiyorum, üniversiteden kurtulmak için evime geri dönüyorum. Ne saçma bir paradoks içindeyim yahu.
-Tüm ünlülerin ailelerinden gelme bir çevre ve iyi eğitimlerinin bulunduğunu maalesef keşfettim. Yıllardır arıyorum sıfırdan başlayıp en iyi olanı, lakin bulamadım.
-Üniversiteden de maalesef nefret ediyorum, dersanelerden de nefret ettim, liseden de...Çünkü hocanın sürekli bir şeyler anlatıp bir sürü (gerçekten de koyun sürüsü) kişinin onu dinlemesi bana saçma geliyo. Yıllardır ne dinliyoruz da 10 küsür yıldır öğrenemedik. Sıralardan da, yazı tahtalarından da nefret ediyorum. Eğitim şart ama böyle yandan yemiş eğitim bana göre değil. Bence interaktif ve katılımlı eğitim şart.
-Şaka falan değil bu yaztığım (belki çoğumuz aynı duyguyu yaşamışızdır) lisedeyken her aynaya tesadüfen ve ya isteyerek baktığımda kendime benzemediğini düşündüğüm birini görüyordum. Matrix’deki Neo’da olan bir değişimdi bendeki ergenlik dönemi.. Ama Neo dünyayı kurtardı, ben daha kendimi bile kurtaramadım. Üniversite bit artık. Üniversitedir git gözümden.
- Yıllar geçti hala geylerden korkuyorum. Evet evet korkarım geylerden korkuyorum. Her an yaklaşıp yakışıklısın diyebilirler. Birisinin gey olduğundan şüphelenirsem ve bana yakışıklı derse ’Eyvallah dayı.’ diyerek karşılık veririm ki kendini deşifre etme cesareti gösteremesin Allaaan topu.
-Ebedi olamadım diye belki de edebi oldum.
- Ajdar popstardır. Yani alem buysa Ajdar da bayaa popstardır. Abuk subuk şarkılar piyasada dolaşıyor, yakıştıramıyorum eşşek kadar adamların laylaylom saçma şarkıları dinlemesini. Mesela toplumumuzda delikanlıyım ayakları yapan kişiden ağır hareketlerde bulunmasını; dolayısıyla dans edip kopamaması beklenilir. O delikanlı ayakları yapan kişi de o saçma şarkıları oturup ağır delikanlı imajını bozmadan dinler. Oysa hareketli bir müzik ile delikanlı gibi kopsa ve doysa aslında o laylaylom piyasa müziklerinin ne kadar kötü olduğunu anlayacak. Asıl delikanlılık kendini bilmektir bence, recon adı verilen evrensel bir delikanlılık yasası yoktur. ’Evrensel delikanlılık yasası var mıdır?’ deme; yoktur. Recon çarpıtılmış kurallardan oluşur.
Turgay Mizah Türkdoğan/enseye şaplak
blogspot: turgaymizah.blogspot.com/
facebook: /add_email.php#!/profile.php?ref=profile&id=1818969302
xing: www.xing.com/profile/TurgayMizah_Tuerkdogan
üniaktivite: www.uniaktivite.net/profil/172551/turgay_mizah_turkdogan
netlog tr.netlog.com/tmizaht
milliyet blog blog.milliyet.com.tr/Profilim.aspx
friendfeed friendfeed.com/turgaymizahturkdogan
blogcu tmizaht.blogcu.com/
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.