- 1364 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ŞİDDET DUYGUSU NİYE
ŞU YUKSEK DAĞLARIN TEPESİNDE, OVALARDA KAYBOLMAYA YÜZTUTMUŞ AYIN IŞIKLARINI GÖRDÜM.SEVDAYI GÖRDÜM,GENÇ AŞIKLARIN PARLAYAN GÖZÜNDE. İHANETİ GÖRDÜM ÇÜRÜMÜŞ BEYİNLERDE. ÇARESİZLERİ GÖRDÜM,UMUTSUZCA BEKLEYİŞLERDE.AMA GÖRMEDİM BAŞKASINA YAPTIĞI KÖTÜLÜĞÜ, KENDİNE İSTİYENİ.BAŞKASININ CANINI YAKARKEN,KEDİ CANININ YANMASINI. ÖYLEYSE TÜRKİYEDEKİ,BU ŞİDDET NİYE. BU FAŞİZİM NİYE. VARMI BU SORUNUN YANITI !!!!!! kutup güldane
YORUMLAR
Şiddet; Kaba bir insanın veya bir gruplaşmanın egoistliğnden kaynaklanan bir tür davranıştır veya bir olgudur. Ve talihsizliktir ki o tür insanlar çocukluğunda sevgisiz, yoksul ve hayatın kötü koşullarında yaşanmış olup, beli bir yere gelindiğinde intikam içgüdüyleriyle bu tür şiddet uygularlar.
Sevgilerimle
kutup güldane (şairin kır
sevgisiz sevkatsiz ezilerek yasamis olan insanlar gün gelir ortaya iste böyle cikarlar canavar gibi.
sahipsiz sokaklarda yetismis itilip kakilip yasamis olanlar gelecek icin bir tehlikedir.
hersey yetistirme tarzidir.hic bir cocuk ailesini secerek dogmuyor.
ve tahsilli insanlarin siddet egilimli olmasi ise bana göre komplekse dayalidir.
kendisinin asamadigi bir takim poroblemlerin hirsini baskalarini ezerek cikarmaya calisir.
sorunlu insanlar siddet yaratan insanlardir.
yüreginize saglik.
saygilarimla
kutup güldane (şairin kır
TOPLUMSAL DEĞERLERİMİZİ,BİZE BİLİNÇLİ BİR ŞEKİLDE KAYBETTİRİYORLARKİ,KENDİLERİ GİBİ AHLAKSIZ BİREYLER OLUŞSUN DİYE. TÜRK TOPLUMU TARİH BOYUNCA, DÜNYAYA, AHLAK VE SEVGİ DERSLERİ VERMİŞTİR. ŞİMDİ ONLARIN DUYARSIZ VE AHLAK DIŞI YAŞAMLARINA ÖZENDİRİLİYORUZ. BUDA BİZİM KENDİ KÜLTÜRÜMÜZÜ KAYBETMEMİZE SEBEP OLUYOR. BUNLARA DUR DEMENİN ZAMANI GEÇİYOR BİLE.
TEKRAR TEŞEKÜRLER VEDE SELAMLAR. KUTUP