Korkuların gerçek olması(ilk perde)
Neden yine aynı duygularla kendini aldatmış gibi hisseder insan..
Sıkıntı mı yaşar içten içe , bunalmış mıdır, yorulmuş mudur beklemekten ama yine de aldatmış mıdır?
Seni, kendini.. Tüm dünyaya inat sevişmiş midir, tüm istekli duyguları ile, sonra klasik kalkışlar mı yaşamıştır.
Yatağından kalktığında, ortada mı kalmıştır yine, yeniden. Ne lanet bir duygudur yaşadığı ya da yaşamak istemiş midir KİMBİLEBİLİR?
Tek yaşadığı pişmanlık mıdır ya da pişman olmuş mudur, peki bunu KİMBİLEBİLİR?
Sözlerin tükendiği andır yaşadıkları, gülümsemelerdir elde kalan bir tek akıllardan çıkmayan bir tek SON GÜLÜMSEMEDİR.
Ve bitmiştir artık giden gitmiştir belki de, ‘’belki de’’ derken bile hala bir umut olması ne garip değil mi?, ne saklanabilir artık yaşananlar ne de yaşanabilirler artık ...
İçinden çıkılmaz bir hal almaya başlamıştır yaşanılanlar, adam her sabah klasik kalkışlarla işine gider, O’na ne olmuştur peki dayanabilmiş midir bu duruma ? Nedeni var mıdır bu durumun?
Nedeni çok açıktır aslında, CESARETSİZLİKTİR adı bu seferki yaşantının..
Sebep sorulmamalıdır bu ilişki de, yaşanan bir cesaretsizlik örneği olmamalıdır umutlar tükenmemişken hemde..
O aldatılmıştı, adam gitmişti...
O bitmişti her zamanki gibi, susmuştu..
Her zamanki susuşlar O’ nundu , O haklıydı belki de KİMBİLEBİLİR..
Demek ki, bu sefer de O ALDATMIŞTI..
Düşündükleriyle mi aldalatılmıştı adam yoksa tek bir geceyle mi yargılanmıştı..
Düşündükleri ne güzeldi oysa, fikirleri ne yüceleştiriyordu adamı ..
Adam dört dörtlük müydü peki kimbilebilir O’ndan başka.
O içindekiler anlatmamıştı daha, hala suskundu, susmak zorundaydı belki de...
Fikrini mi sevmişti de karşısındaki adamın, aldatmıştı.
İNTİKAM mıydı bu sefer ki yaşantının adı..
Gerçek bir oyun içerisinde boğulurken iki beden..
Özlerken, sarılmak istersen sıkı sıkı son bir kez daha, aşamazlar mıydı acaba bu sefer ki intikam duygusunu..
İki bedende, birbirinden intikam alırcasına yaşarlardı bundan sonra ki hayatlarını.
Başlamıştı oyunları ilk perde intikam duygusunun alkışları ile sona ermişti.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.