- 533 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
dün gece döneceğini söylemiştin hani
O’na ilk nerede raslamıştım.elinde bir demet çiçek tutuyordu.gülümsüyordu.gözlerim kamaştı.sözlerim karıştı.kaldım öylece.sonra gitti.
bir kırgezisi idi.hazırlığımızı yaptık.o yere vardık.neşeliydik.aniden hava bozdu.fırtına çıktı.kulağım ağrımaya başladı.evde rahatsızlandım.iyileşemedim uzun süre.sonra iyi oldum.ertesi hafta tekrar gittik aynı yere.bizden başka ailelerde vardı.tanıştık.akşam oldu.çadırlarımız vardı ama biz dönmeyi tercih ettik.o aile kaldı orda.
ben ertesi hafta aynı yere bir kez daha gitme isteği duydum.bu sefer bizimkiler gelmek istemedi.yanlız gittim.hava çok iyiydi.kimse yoktu.dut ağacı vardı.dutları iri iri,olmuştu.orda kaldım ayakta.
dut pekmezi yaptığımız çocukluğum aklıma geldi.koca koca kazanlarla pekmez yapardık.haşıl derlerdi onlar kilimlere sererdik.kurumaya asardık.küme yapardık.içine cevizler koyulurdu.büyükannem çok maharetliydi-Tanrı gani rahmet etsin-o dut ağacının altınna oturdum.uzun süre kaldım.
cep’ten aradılar.akşam yemeğe gel.akşam olacaktı az sonra.ama ben buradan ayrılmak istemiyordum.hava karadı.biraz daha gece oldu.tekrar aradılar.gelemicem uzaktayım dedim.
o gece orada kaldım geç vakte kadar.sonra ayrıldım oradan.saat 23.oo gibiydi.şehre indim.23.30 .yaz ayı olduğu için herkes dışardaydı.sahilde.açık büfeler vardı.oturdum.kendime yiyecek şeyler söyledim.dev ekranda maç vardı.dünya kupası imiş sanırım.biraz takıldım.maça dalmışım.
*hey birader,yanımdaki masada ben emsal biri.
döndüm O’na:
*efendim
*sizi tanıyorum.
*ya öyle mi?ben bile kendimi tanımamışken,şaşırmıştım doğrusu bu söze.
*evet.adınız Harun değil mi? Allah Allah gerçekten biliyor ismimi.hayırdır kim acaba benim tanımadığım bu kişi
*evet arkadaşlarım bana öyle derler.daha doğrusu balıkçı bir dostumun ismimi tam olarak teleffuz edemediği için bana taktığı isim.arkadaşlarım alıştı.ama ben bu ismi yakın arkadaşlarıma söyledim.siz nerden biliyorsunuz?
*ben de yakın arkadaşlarınızdanım Harun bey.
şaşırmıştım biraz daha.
*nasıl olur.sizi ilk kez görüyorum.hafızam çok güçlüdür beni katiyen yanıltmaz.
güldü.
*doğrudur.size katılıyorum.çok güçlü hafızanız var.bunu denedim.
*ne zaman.dalga geçmeyin lütfen.
*hayır,istirham ederim ne demek.sizinle dalga geçeçek en son şahsiyet benim.zaten siz dalga geçilecek bir şahsiyet hiç değilsiniz.
*nasıl yani
*insani özellikleriniz yani.buna müsade etmez.
şaşırdım iyice
*kuzum siz kimsiniz?
garsona döndü.
*ne içersiniz?
*çay
saat 02.oo gibi ayrıldım ordan.evet bu gizemli kişinin benimle tanıştığı yere doğru gitmeye kara verdim.çünkü buna kararı beraber vermiştik ayrılmadan önce.
*