YORUMLAR
sevgili arkadaşım yazın hoş ve akıcı olmuş, tabi birazda uzun. ama güzel kaleme alınmış insanı okurken dinlendirici yanları çok ve sıkmıyor. aşıklar ölür ama zihinlerde bıraktıkları aşklarıyla yaşarlar ve anılırlar, günümüz aşıkları maalesef kavuşamıyorlar bile. yüreğine sağlık, sevgi ve saygılarsunarım.
hasanc
Günümüzde aşk kaldı mı diye kaç kez sormuşumdur kendime....
Yapaylaşan bir toplumda arzuların adı aşk oldu sadece...
Zaman ayırıp öykümü okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum.
Saygılarımla,
Aşkın ölümsüzlüğünü geçmişle bu günde hemdem edip çok etkili bir nesir kaleme almışsınız.öncelikle kaleminize sağlık.Hikayenin en etkili noktası da Celal'in karakalem resimdeki Münevver'le ilk karşılaşma anı bence..Hikayenin sonunda ise bu alemde olamasa da bir şekilde vuslatın gerçekleşmesi okuyucu olarak beni rahatlattı diyebilirim:) Reenkarnasyon dediğimiz olay, aşkın vücuda gelmesiyle daha etkili bir mana kazanmış.
Hikayenizde dikkatimi çeken bir diğer yön de Celal karakteriniz hakkındaki " özellikle kitaplarının arasına asla bir defter sokmazdı, kitap olamayacak kadar zayıf fikirlerin anlamsız karalamalarından başka bir şey ifade etmeyen defterlerin kitap raflarını işgal etmesi kitaplarına hakaret sayılırdı." ifadesi oldu.Zira defterlere hiç bu açıdan bakmamıştım:)
Ayrıca şunu da itiraf etmeliyim ki Celal karakterinizin kitap aşkı, gündelik hayatın meşkalesi içinde bir süredir ihmal ettiğim kıymetli alışkanlığımı da hatırlamama vesile oldu.Bu yüzden teşekkür ederim.
Hülasa yazınızı ilgiyle okudum.Kaleminiz daim olsun..vesselam..
hasanc
Yorumunuz çok güzeldi, teşekkür ediyorum efendim...