- 2303 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Neyşınıl Ciografik-Hayvanlar Alemi –epizot 2
Birinci bölümü hatırlayanlar olabilir.Hatırlamayanlar da olabilir ki benim problemim deildir bu ve bi daha da oturup yazamam .Haaaa illa da okiciimmm diyen de olursaaa ,bi zahmet geri geri gidip birinci episotu bulabilir ve de okur.İşte budur.Bi de bennn asarım da keserim de kiii bu da bana bağlı bir durumdur.Neyse..fazla acite etmeden kendimi ,hayır sizi deil kendimiii ,ve deee böyleceneee yazıma devam edeceğim.Kararım budur hem de nitekim gerisi de hep boştur.Rica ederim.:))
…Hıımmm...nerde kalmıştım ben?evetttt,en son hatırladığım ;yelesi ahenkle rüzgarda salınan kaplan hanım olaraktan ağzımı açıp açıp esnediğimdi kiii esne esne derken,ben bir gün esnemekten de sıkıldım.Yani dedim esniyom da ,korkutuyom da; bu porsuklar, timsahlar ,hyenalar -yanim sırtlanlar -bi alıştı sanki bu olaya ve başladılar kafeslerinin parmaklıklarından süzülüp süzülüp çıkmaya ve deee artıkları ,leşleri arsızca kapışmaya. En kötü pençeleri arkaları birbirlerine dönükken atan bu hayvanlar ,yüzyüze geldiklerinde ise sırıtıp sırıtıp dudaklarını yalıyolarrrdııı ve de bet sesleriyle birbirlerine av etlerini sunuyorlardı.Etraftaki daha az zararlı olan bir kaç hayvan ise aynen onlar gibi olmaya başlamıştı.Diğerlerini taklit ederek devamlı olarak bataklığa gidiyor ve de orda boş boş bakınıp kaşınıyorlardı.Ve de çok ender bulunan zararsız hayvanlara neler yapılabileceğinin ve de onların nasıl çileden çıkarılabileceğinin konuşmaları ve de kendilerine benzetme eylem planlarını yapıyorlardı.Neysem...en son benim kahverengi sarı karışımı parıl parıl tüylerimi diken diken eden olaylar da olmaya ve de serçe,kedi,civciv,sıpa türü sevimli hayvanlara da zarar gelmeye başlayınca, ben ’bi kaplannnn gibiii atladıııı avınınnn üzerineee ’olayını bizzat yapmaya başladım isteyerek ve de her gün adrenalin dolu olarak .Bakalımmm bu günnn ne yapıcazz diye diye kafesime gelirkene hep neden ,ama neden böyleler ?sorusu da takılı kaldı zihnimde.
Hep kendisini sevmiş olduğum ve eskiden de kendisini iyi bir hayvan olarak da bildiğim gergedan da bir tuhaflaştı son zamanlarda.Özellikle sürme gözlü bir hayvan olan sözde geyiğin sözlerine kandığı ve de ona sunulan çeşitli tadlardaki otları hiç sağına ve de soluna bakmadan yemeye devam ettiği için bu gergedan hayvanını bir süredir zaten kınamakta ve de içimdeki sesi dinleyerekten de tırnaklarımı ara sıra çaktırarak ya da çaktırmayarak kalın derisine geçirmeye başladımdı.Ben tırnakladıkça Ah diyor ama yine de sunulan otları yiyor, öf diyor boynuzunu dallara vuruyor ,ve de sırtüstü yatıp nedense karnını diğerlerine kaşıttırıyor-Ama bi de nedense beni çok çok seviyo ..: )-Bu arada kaplanı da devamlı olarak ot yemeye davet ettiği ve de boşver sen, işler yolunda, kafesler temiz ,bak yemek te var,boşverrr sen hayvanat bahçesine gelenleri dediği içinnn, bi tuhaflık sezerek bu hayvanı uzaktan uzaktan gözlemlemeye başladım.Hele en son tavus kuşu hayvanının iyice bi açıldıktan sonra ve de o bet sesiyle haykıraraktan ,sizeee tüm mükemmel tüylerim feda olsun gergedanım diyerekten de tek tek bağıra bağıra tüylerini yolup gergedanımıza bir gerdanlık yaptığındaaaa....AAAAA ...dedim AAAAA ...yetti haaa .....Veeee kalan iki tüyünü de ben bi güzel yolup ,sürme gözlü geyiğin eline verdim.Geyik efendi de bu iyi bi fırsat deyip tüyün birini karakarganın kuyruğuna bağladı.Sarı kız papağan ise ay ne yakıştıııı ...ne yakıştııı şekliindeki her zamanki yalakalığını sergileyerekkk tavus kuşunun omzunda sen çok yaşa ,sen çok yaşaaaa diye bağırmaya başladı.Asla utanmak bilmeyen bu hayvanlar ,biz bir bütünüz ,bakın sizi yendik tarzındaki bağrışlarını niha nihahahahah veeee ehüüü ehüüü diye devam ettirippp birlik ve beraberlik içinde bataklıkta güneşlenmeye başladılarrr....ve perde açıldııı… ben gerisini hiç ama hiççç hatırlamıyorum.Ben kendimden geçip ne kadar yolunacak hayvan varsa yolmuşum,pençelerimi geçirmişim ,Kükreyerek ordan oraya zıplamış ve tepelerine tepelerine atlamışım.,ayrıcaa kuyruğumla hallettiklerim de cabasıymış..-heheheee…-güzel gözlü sıpam sonradan söylediydi.Canım serçem hihihihihiiii diye cik cik gülmüş olaylar olurken yelemin üstüne konup .Kedicik te yapmış bişiler minik tırnaklarınla sağlarını sollarını cırmaklayıp-karışma dediysem de - sonradandaaaa hep beraber güldük durduk bilumum iyi niyetli ,özü bozulmamış sabırlı hayvanlarla.......tu bi kontinyud………
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.