Anne olmak
Bir nefes kadar yakinsin bana,icimdesin.
Icimdesin, kalbimde, en derinlerde.
Yiyoruz, iciyoruz, uyuyoruz.Fakat degisik birseyler var.
Herseye ragmen dokunamiyorum sana, sarilamiyorum.
Boynundan opemiyorum seni, kokluyamiyorum.
Bu kadar yakinken bana, icimdeyken sen,
Bir okadar uzaksin.
Tipki bir masal gibisin birtanem.
Bende bir cocuk gibi teselli oluyorum , avunuyorum seninle.
Anne olmak cok baska birsey bebegim.
Senin tekmelemelerin opucuk, sancilarinsa gulucuk gibi.
Hele ilk aylarinda bagirsak gurultusunu sen sanmak, nasil bir duygu.
Canim Muhammedim !
Soyle desem ,
Bir yagmur damlasi kadar berraksin, gozumde.
Tomurcuk bir gule benzer gulucuksun, yuzumde.
Arinin saf bali gibisin, dilimde.Su gibisin.
Seni goruyorum, seni guluyorum yanaklarimda.
Ve hep seni konusuyorum dilimde, seni iciyorum hergun.
Ve ole bir bekleyisle bekliyorum ki, sana kavusacagim ani.
Tipki bayrami bekleyen cocuklar gibi.
Bayram arefeside bir turlu gecmiyor.
Seni cok seviyorum biricigim.
YORUMLAR
ah canım anne olmak rabbimin verdiği güzel duygulardan bridir rabbime dualarımız sonsuz dur bizlere anne sevinci yaşattığı için tebrikler dost kalemn daim olsun sevgilerimle
irene
Anne olmak,eve yeni bir ferdin gelmesi...O heyecan bir başkadır.Allah'ın izni ile sağlıklı sıhatli dünyaya gelsin.Yüzünü gördüğünüz andan iiitibaren,geçmişinizi unutup,sanki doğduğunuz zamandan beri bebeğiniz varmış gibi tüm dünyanız olur.Onsuz günlerinizi unutuverirsiniz...
Sağlıklı sıhhatli dünyaya gelmesi dileği ile,tebrik ediyorum.Sevgilerimle
Anne olmak her kadının tatması gereken çok farklı bir duygu.Rabbim bütün hanımlara nasib etsin.
Siz de inşallah sağ salim bebeğinizi kucağınıza alırsınız.Eser kardeşimin dediği gibi,karnınızdayken ve doğduktan
sonra onunla sürekli konuşun.Ben çocuklarımla devamlı konuşurdum.Bilhassa doğduktan sonra,onun sizi dinlemesi,gülücükle karşılık vermesi,anne bebek arası diyaloğun çok daha kuvvetli olmasına yardım ediyor.Daha erken konuşup,özgüvenleri
güçlü, sevgi dolu insanlar olarak yetişiyorlar.Sevgi ve saygılarımla...
irene
Tüm kadınlar aynı şeyi yaşıyor demekki...Anne olmak çok güzel, ama yükü çok ağır ve acı...Ağır derken, hizmetini kastetmiyorum. Onu hayata karşı koruma güdüsü çok ağır. Ama yine de Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu.
Eğer yazınız kurgu değilse, hayırlısıyla bebeğinize kavuşmak nasip olsun diyorum.
Yazının edebi incelemesine hiç takılmadım bile. İçinde anne kelimesi geçen her yazı çok güzeldir. Sevgiler...
irene
Bir annenin evladı doğmadan ona verebileceği en güzel hediyeyi duygularınızı özlemle bekleyişininizi yazmanız çok hoş.İleride okuduğu zaman ne kadar sevilip istendiğini düşünerek ö da mutlu olacak.Kutlarım sizi.Sağ sağ lim bebeğine kavuşman, onun güzel kokusunu içine çekmen dileğiyle...yazınız favorim.....
Dünyanın en güzel, en anlatımsız duygusudur: Bir bebeğin içinde büyüdüğünü, oynadığını hissetmek. Bir can'a can kattığını bilmek.
Konuşun, bebeğinizle, duyacaktır. Okşayın, hissedecektir. Ne kadar ayrıcalıklı bir insansınız, farkındamısınız? Anne oluyorsunuz.
Siz ve bebeğiniz Allah'a emanet olun. Sağlıkla, huzurla, mutlulukla sarılın birbirinize..
Sevgiler..
irene
O bekleyişleri çok iyi bilirim harika bir duygudur.
Güzel bir anlatımdı. Yalnız fon rengiyle yazının rengi karışmış zor okunuyor değiştirirseniz daha güzel olacak.
Bebeğine sağ salim kavuşman dileklerimle.
Sevgiler...
EMİNE45 tarafından 2/28/2010 1:15:23 AM zamanında düzenlenmiştir.