- 944 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
ayhansarıkaya
Senaryoyu beğendiğimi söyleyemem...Sevgili arkadaşım Emine'ye şu anlamda katılmıyorum.Kadınları meta gibi görmek...Kadın göstermeyecek önce kendini,kadın; kadınlığını, asaletini,edebini,terbiyesini bilecek...Kolay para kazanmanın yollarını bulmuşlar,yaş kemale erince de kara kara düşünürler...Kadınları küçük düşüren bir sahneydi...İbretlik cinsten.Saygılarımla
mavideydisevgi tarafından 3/2/2010 6:38:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
ayhansarıkaya
Seksenli yılların ortasında bu manzaralara Beyoğlu pavyonlarında şahit olmuştum..Bir abimizin assolist dostu, yıllar sonra aynı yerde çiçek ve sigara satmaya başlamıştı.
Son gördüğümüzde tuvalete bakıyordu..Eh bu olayda semtte yılların makarası olmuştu..Bizlere bayağı malzemede yarattı sayılır..Menderes döneminden kalan pavyon kadınları dahi vardı..
Güzellikler kaybolduğunda, çöküş başlıyordu..Fakat bu kadınların bir film yıldızı gibi rahat ve lüks yaşadığıda gerçekti..
İlkel toplum yaşamından, bir örneği konu almışsın, güzel anlatım..
SAYGILAR , SELAMLAR..
A>ynura katılıyorum bu konuda. Kadınlar bu kadar mı çaresiz Allah aşkına. Kadın, erkeklere emanettir. MaLESEF EMANETE SAHİP ÇIKAMAYAN BAZI ERKEKLERİN YÜZÜNDEN ORTADA OYUNCAK HALİNE GELİYOR Kİ BUNDA DA ENÇOK KADINLAR SUÇLU BANA GÖRE . İSTİSNALAR HARİÇ TABİİ. KINAMIYORUM AMA KABUL DE ETMİYORUM. ANKLATIMIN GÜZELDİ. TEBRİKLER
ayhansarıkaya
kardeşim.....kaleminin güzelliği tartışılmaz.....öyküne gömüldük kaldık bitince nasıl kızdım bilemezsin...erkek kadınsız dünyayı beceremez bazan hoyratlaşırda hoyratlaşır......bu yazında olduğu gibi......tebrikler puanım tamdır...saygılar...
ayhansarıkaya
" Alemin pırıltısı " diye bir söz duyarız. Ne anlama geldiğini bilmeden duyar ve unuturuz. Pırıltı söndüğünde, kalan sefalet oluyor galiba. Her ne olursa olsun, bildiğiniz tek iş'le devam ediyorsunuz yaşamaya. Ne kadar ağır gelse de...
"Allah düşürmesin" derler..Düşenin yediği tokat ağır olur. Bir de hemcinsleri vurursa, daha da ağır olur.! Büyük konuşmamak lazım, bazı konularda..
Güzel bir anlatımdı. Kutluyorum ayhan Bey..
ayhansarıkaya
ayhansarıkaya
ayhansarıkaya
bir daha bir daha....
her defasında ucuz beyinlere bir balyoz gibi
ama artık lacivert bir gece
ve yamazlık had safhada
balyozların ağırlığını hiç hissedemediler....
ama onlar;
bir yakınlarını oralarda görseler
töre der
bilmem ne der
sarılırdılar silaha
ve temizledik sanardılar namussuların namusunu...
işte bu akadar acı bir gerçek....,
çok beğenerek okudum sevgili ağabey....
selam ve saygılar
ayhansarıkaya
İğrenç bir tablo belirdi gözlerimin önünde. Kimse o hallere düşmesin inşallah. Ama o türlü kadınları da asla hoş göremem. Tek çözüm değil bu iş. Hele de günümüz şartlarında. İyi kötü bir çok iş var kadının yapabileceği. Kolay para kazanmanın yollarını aramak yerine, üretmeyi canını dişine takarak çalışmayı seçmeli insan. Sermayesi vücudu olanın, korkulur ki, ahireti de dünyası da berbat olur.
İbret alınması gereken bir tablo. Güzel ayrıntılamışın. Tebrik ediyorum. Saygılarımla.