- 697 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÇALIKUŞU'NA MEKTUPLAR
Çalıkuşu
…biliyorum arasını uzattığım mektuplarımın sebebini anlamakta zorlandığını yazarak benden haklı bir gerekçe sormaktasın sana ne diyebilirim ki çok üzgünüm çok anlamsız ve nedensiz bir sessizliğe büründüm hiçbir şey açmıyor beni her şey sönük geliyor gibi yaşadığım günlerle boğuşup durdum bu halden kurtulmak için vermediğim savaş kalmadı bu süreçte neler yaptığımı zaman zaman sana yazacağım burada yazacaklarım başlangıç olsun en son bir hastane ziyaretimde şahit olduğum acılar sonrasında uzun müddet kendime gelemedim dış dünyaya kapılarımı kapattım artık yolun diğer kaldırımında yürümeye başlamıştım ah çalıkuşu aşk güzel duyguymuş ve hayatın öncelikli en temiz kaynağı keşke aşkı hakiki renkleriyle teneffüs edebilseydik diye düşünüyorum ister mahzun olalım ister mutlu aşk rüzgarı her taraftan esiyor olması çok güzel yeter ki bakmasını hissetmesini bilelim ve kalplerimiz aşksız atmadığını unutmayalım sana olan derin sevgimi hiç kaybetmedim kendi iç hesaplaşmalarım ve hesapta olmayan sıkıntılarım elimi kolumu bağlamış olsa da senin yerin her zaman bende başkaydı özel ve güzel olarak ne zaman gözlerimi yumsam ve ne zaman açsam gözlerimi sen varsın tebessüm ediyor yüzün masamda son resminde yalnızlığı seçtim seninle bu kalabalık şehirde boş sokaklar gibi görüyorum yürüdüğüm yolları geceleri bakarak bir yıldıza hangi düşleri kuruyorum hepsinde sen varsın çalıkuşu ne ilginç değil mi ? yaşadığın şehir yıllar önce içinden geçip yüreğimde yer eden topraklardı demek yıllar sonra seveceğim kalbin insanı buralarda yaşayacaktı hani bir şarkı sözüydü değil mi ? “..seni uzaklardan sevmeeek aşkların en güzeliiii..”. işte böyle bir şey şimdi sıkı sıkı tutunduğum hayat felsefem buna biraz buruk bakacağını düşünüyorum şartların bizi uzaklara savurduğu bu demde katlanacağımız daha çok hasret duygularımız var biliyorum bize düşen hakkımızda biçilen bu kadere rıza gösterip sevgi bağlarımızı gevşetmemek çalıkuşu bunu senden özellikle istiyorum belki karmakarışığım yüzünden mi bunları yazıyorum bilemiyorum belki aşkı aşk yapan tutkulu bir bekleyiştir dediğimdendir eski ve yeni ağlaştığımız her şey aynı çalıkuşu sen benim sırlarımı teslim ettiğim güzelimsin bunu unutma …
21.06.2009 / üsküdar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.