- 669 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İzmirli Muhittin'e Ziyaret
Bir çizgi filim kahramanı arkadaşım var. İzmir’de üniversite okuyan o eski dostuma ben mizah yazılarım içinde izmirli muhittin diye adlandırcağım (deşifre olmasın garibim)
İstanbul’dan üniversiteme geçerken yani Aydın şehrine geçerken İzmirden aktarmalı gideyim 1 günlük izmirli Muittin kardeşime uğrayayım dedim. Bilirim ki kendisi kadrolu bir çizgi film kahramanıdır ve monoton hayatta karşılaşmayacağımız saçma bir zaman dilimi geçireceğizdir o bir günde.
İzmir’in sahilinde içki içmek bu kadar kolay olması çok ilginç. Biz sahilde akşam müzik eşliğinde içtik ve içen baya kişi vardı. Polisler hiç işe karışmıyorlar. Ben rahatsız oldum o rahat halimden. Ciddiyim yasal olmayan bir şey yaptığım için tutuklasınlar hepimizi istedim. Muittin tuvaletinin geldiğini ve bu seferlik denize tuvaletini yapmak istemediğini söyledi. (normalde yapıyomuş yane)
Dediki bak şimidi, nasıl tuvaletimi yaacağım. Bir anda telefonu eline aldı, telefonda yalandan konuşa konuşa çalılığa doğru ilerledi, tek eli telefonu tutarak profesyonel bir çişçi gibi idrarını yapıp hiçbirşey olmamışçasına geldi ve ’hadi gidelim’ dedi. Ben dumur oldum tabi. Hani biri gidince arkasından su dökülür ya.. Biz gitmeden o idrarı ile arkamızdan su döktü, güle güle gidin gibisinden. Harbi o gün İzmir’in içine ettik.
Turgay Mizah Türkdoğan/ enseye şaplak
facebook:
/add_email.php#!/profile.php?ref=profile&id=1818969302
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.