ŞEFAAT ET YA RASULALLAH
DEĞERLİ EDEBİYAT DEFTERİ ÜYELERİ ÖNCELİKLE HEPİNİZİN MEVLİD KANDİLİNİ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM. VE ŞU İÇİMDEN GELEN BİRKAÇ CÜMLEYİ SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
ADINA ALEMLERİN YARATILDIĞI, DOĞARKEN “ÜMMETİM” ÖLÜRKEN “ÜMMETİM” HERKESİN NEFSİ MÜDAFAYA DÜŞECEĞİ O MAHŞER GÜNÜ DE “ÜMMETİM “ DİYECEK OLAN, DOĞDUĞUNDA BİN YILLIK KÜFR ATEŞİ SÖNEN, NURUYLA GECEYİ AYDINLATAN HZ. MUHAMMED SAV.’İN ÜMMETİYİZ SONSUZ ŞÜKÜRLER OLSUN Kİ.
RABB’İM HEPİMİZE ONUN SANCAĞI ALTINDA BULUNABİLMEYİ VE ONUN ŞEFAATİNE NAİL OLMAYI NASİP ETSİN İNŞALLAH.
ONU ANLATMAYA NE KALBİMİZ DAYANIR NEDE KELİMELER ONU ANLATACAK KADAR İNCEDİR. O BEREKET, O NUR, OCESARET, O ÖRNEK, O ÇALIŞKAN, O İNCİTMEYEN, O SADECE TEBESSÜMLE KARŞILIK VEREN EŞSİZ İNSAN.
BUGÜN KAİNATIN BAYRAMIDIR. DİLERİM Kİ BUGÜN ONUN GETİRDİĞİ İSLAMA İNANMAYAN NİCE İNSAN YARIN GÜNE MÜSLÜMAN OLARAK, BEMBEYAZ BİR SAYFAYLA BAŞLAR. BÜTÜN KALBİMLE NİYAZ EDERİM Kİ ŞEFAAT ETTİĞİ ÜMMETİNDEN OLURUZ HEPİMİZ.
O EKSİKSİZ ÖLÇEN TERAZİDE ÇÖLDE BİR YUDUM SU ARADIĞIMIZDA YETİŞİR GELİR DER; “ÜMMETİM YA RABB’İ.”
O YÜCE YARATICIMIZIN UĞRUNDA KAİNATI YARATTIĞI İNSANDIR. HATTA BİR PEYGAMBER OLDUĞU HALDE HZ. İSA BİLE ONUN ÜMMETİNDEN OLMAK İÇİN DUA ETMİŞTİR.BU YÜZDEN DE AHİR ZAMANDA YER YÜZÜNE İNECEĞİ SÖYLENİR. BİZLERİ İSE RABB’İM MÜSLÜMAN BİR ÜLKEDE MÜSLÜMAN BİR AİLENİN ÇOCUĞU OLARAK VE EN ÖNEMLİSİ DE ONUN ÜMMETİOLMA AYRICALIĞIYLA ŞEREFLENDİRMİŞTİR. İNŞALLAH ONA LAYIK BİR ÜMMET OLURUZ. O GÜL CEMALİNİ GÖRMEK BİZLERE DE NASİP OLUR.
DUALARINIZIN MAKBUL OLMASI DİLEKLERİMLE…