- 592 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
dilekler 3
yine gücüme gitti bazı şeyler.nedenini çok kendime sordum.fakat bir yanıt bulamadım.
nice yocular yola çıkmış gün ağarmadan yaşayacakları yurtlara ,efsaneye doğru yol alacaklarını tahmin etmişler aslında.aradıkları yolcuların dinlenmek ve soluk almak için bir durakmış.bilmem dedim banada sorunca bilmediğim o müphem soruyu genç Bilge.sonra kalktı yanımdan hoşçakal o zaman.peki dedim sonra görüşürüz o zaman.aldırış etmedi.soğuk dedi burası.
ısınmak için bir şeyler aramaya çıktık.Bilge aradığını taşrada bulamazsın dedi.yani anlamadım dedim.çünkü yorgusun dedi.yorgunluk seni başka mekanlarda dilendirmiş.o zaman dedim o cücelerin işi ne etrafında.Bilge güldü.hangi cüceler?şaşırdım.
erik ağaçları getirdi Bilge.çocuklar boş arsada top oynuyorlardı.liseli çocuklar geçti
Bilge tebessüm etti yine.ah gençler dedi yaşlıları anlamazlar.baklava geçiyor dedim Bilge’ye.sana mı hayır.bana mı geliyor bu tepsi baklava.bilmiyorum .sizce?
kelebekler etrafımı sardı.şaşırdım.uçamayan kalecilerde var dedi Bilge.kim onlar dedim.
yine tebessüm etti.daha bir şey söylemedi.
bir gün gördüm.günaydın dedim Bilge’ye.peki öyle olsun dedi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.