DELI KIZIN GUNLUKLERI 2
Uzun zaman oldu seni dusunmeyeli,sana yazmayali ,coook uzun zaman...Cunku artik adini anmak yasak bana;seni dusunmek gunah.Oyle seyler dusledimki oysa bize dair neler yoktuki icinde.Koca bir dunyayi kurtaracak kadar gucluydum.Butun yanlis bilinenenleri duzeltecek kadar cesur ve butun umutsuzluklari silecek kadar inancliydim.Asiktim kisacasi;cok asik...Imkansizi basaracaktim ben biliyor musun?Ciktigim bu yolda;yasadigim bu hikayede sadece ben degil herkes mutlu olacakti inan.Onyargilar silinecek ve herkes bana soylediklerinde haksiz olduklari icin sevineceklerdi ;cunku herkes pisman olmayi bekliyodu soyledikleri icin.Cunku ben ask dedim onlara her ne ile geldilerse bana.Ask ile korudum,savundum bizi.Bekle dedin sen;bekle dediler onlar da.Ben de bekledim.Bekleyin ve gorun askimizin gucunu dedim.Ask dedim;ask...Cunku adinin karsiliginda ask yaziyodu ;tutku demekti senin diger anlamin ...Bekledik...Uzun sure bekledim hatta ...Inanarak ama,severek bekledim.En cokda guvenerek aska...Umutla bekledim.
Sonra mi?Sonrasi kayip bir zaman gibi.Ben degil,ask degil herkes hakli cikti.Sen herkesi hakli cikarttin ben disinda.Nerde yanlis yaptigimi cok dusundum ama bulamadim.Sevmek ve inanmak bide beklemek disinda bisey yapmadim ki ben...Ustelik sen;yaptiklarini ya da yapmadiklarini soyleyemecek kadar korkaktin.Hani sorsalar sana en cesuru sendin bu hikayede.
Evet artik gunahsin ve yasak.Gittikten sonra ardindan bana biraktigin tek sey anilar oldu.Ama bi zamanlar beni ayakta tutan, yasama sevincim olan anlar simdi aci veriyo artik.Kizginim,cok kizgin ve kirgin...Bir tek kendime tabi.Boyle bir son mu...?Asla aklimdan bile gecmedi ki.Gecse savunmazdim ki kimseye aski, gecse bu hikaye baslamazdi ki ve gecse bir an, belki bu son hic olmazdi ki...Anladim ki ask yalan diyorum herkese.Koca dunya haksiz degildi ya;kendimi ne sandim ki ben ,bu kadar cesaretle ciktim karsisina hayatin.Diklendim hayata ve zamana.Ne curretle bozmaya calistim ezberleri...
Uzun zaman oldu yazmayali sana ve dusunmeyeli seni...Yasaksin artik ey ask.Yasak ve gunah bana.Adinin karsiligi yok artik, koca bir bosluk disinda.Adini anmamak icin simdilerde oyunlar oynuyorum kendimce;zihnimle.Zaman ilaciymis diyorum ve gercekleri gormek acitiyormus...Bir askin omru baska bir askin basladigi yerde bitiyormus.Oyleymis ben bilmiyom.Bildigim tek sey:boyle olmamaliydi...Bu son bu aska yakismadi ki...
YORUMLAR
Aşk aşk aşk.Her acının faturası aşk'a çıkarılır.Bir anda yasaklanır aşk.Oysa aşk'ın hiç bir suçu yok.Çünkü aşk o kadar zor ve tarifsiz bir duygu ki herkesin harcı değildir o duyguyu yakalamak ve yaşamak.
Aşk,doğru zaman ve doğru insanla yaşanmalı yaşanacaksa.Eğer bir yerde hata ve yolunda gitmeyen şeyler varsa bu aşk'ın suçu değil,aşk'ı taşıyamayanların suçudur.
İnsan aşk'ı hiçbir zaman yasak etmemeli kendisine.Sadece düşünmeli.Ne yaptımda başaramadım,acı çektim.
Gerçek aşk'lara gerçek aşıklara....
Yazı için teşekkürler.