- 1900 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Aşkın Binbir Hali..
Aşktır bu; şiirler söyletir ,yazılar yazdırır , resimler çizdirir. Yaşamak istediğini hayallerde bile yaşayamayan ,kalemle kağıt arasında yaşarda yaşar..Sevmek sevilmek güzel şeyde herşey peri masallarındaki gibi olmuyor .. Evet aşık olup mutlu olmak için o kadar neden varken, neden mutsuzluğu seçeriz . Sanırım mutsuzluğu değilde severken yanlış kişiyi seçiyoruz . Ehh aşk bu ,eğri doğru kişi dinlemiyor ki.. Aşkın gözü kör derler ama ,aşık olanında gözünde bir sorun olduğu kesin. Satılık sevgi var mı demiş arkadaşım, olmaz mı? ama karşılığında can istiyor :) Sevgi verdikce içinden bişeyler koptuğunu herkes biliyor ama itiraf edemiyor .
Yüreğimizde kopan fırtınaların sebebini kimse bilmiyor , İşte bu gün bu zaman, işte şimdi deyip cesaretini topladığın anda ,yüksekten atlama cesaretini toplayıp vazgeçtiğin andaki bir rahatlık vucudunu sarıyor ... Tamamen kaybetmektense , arada sırada selamını alıp sohbet etmeyi tercih eder bazen insan , bazende herşeyi boşverip itiraf etmek ,belirsizliğe adım atmak ister.. Belirsizliğe adım atmak belki heyecan verir insana ama sonuçları her zaman iyi olmaz .Ben yinede ana yolda kalmayı tercih ederim . Bu bir kumardır ama hayatın ne olduğunu kumarbazlar bilemezler , çünkü hep kasa kazanır. Kumardan zengin olanı ben tanımıyorum .Milli piyangodan bile para kazanaların sonu sefillik olmuştur . Kumar oynamak yerine çalışmak ve uygun zamanı kollamak en güzeli diyorum. Maddi anlamda demiyorum bunu sadece ,siz anlıyorsunuz ...
Aşk herzaman başa gelmiyor. Geldiği zaman doya doya yaşamak gerekiyor . Gizlememeli haykırmalı hatta diye düşünenlerde var.. Bence korkmalı aşktan . Aşk insanı kendi kimliğinden bile çıkarıyor . Mantıklı düşünemiyor ,sağlıklı kararlar veremiyor . Kaybetmektense gizlemeyi tercih edenlerdenim bende ..Hayat kısada olsa, madem ki aşkta olacak, bir denizi bir bardağa sığdırmak hiç mümkün değil ,bırakalım denizin adı deniz kalsın..
Aşkı öyle güzel tanımlamış ki bir arkadaşım," Ask,sevgili olmaktir,tek olmaktır bir bedende ,vazgecmektir herseyden, ve ızdıraba talip olmaktır karşılık beklemeden... ASK ALMADAN VERMENiN,VERDiKCE YUCELMENiN BÜYÜMENIN ADIDIR..." demiş . Ne güzel söylemiş .Göğsünde şeref madalyası gibi taşıdığı aşkını anlatmış . Evet böyle bir değerin bedeli ne olursa olsun yaşanması gerekir diye düşünüyorum.. Aslında genel kaide olarak aşık olan değilde aşık olunan merak edilir . Görseler aşık olunanı bintane değil milyon tane yorum çıkar karşımıza . Nesimiye sormuşlar "yarin ile hoş musun" ? "hoş olayım olmayım o yar benim kime ne" ... demiş .Kimse kimsenin gözüyle bakamazki değil mi ?.
Aşkı yaşamak her yüreğin harcı değildir de ,inanın öyle er kişinin harcıda değildir. Nasıl deyim, sanırım doğuştan aşk ruhuna ve aşk acısına dayanacak kuvvetli bir yapıya sahip olmak gerekir. Aşı olmak vardır ya , yarı canlı mikroplar zerkedilir vucuda.. her gördüğüne aşık olup ,bağışıklık kazanan bir insan daha sonra gerçek aşkı görünce acısını dahamı hafif atlatır acaba ?.. Yok be bunun her biri ayrı bir virüs :) Bilirsiniz ne zaman başınıza gelse ,bir öncekine benzemediğini ,bunu değişik olduğunu söyleriz..Eyy korkusunu yaşamasıda güzel olan aşk! neden hep iyi insanlara bulaşıyorsun??
Hayatın o kadar kısa olduğunu aşkın bu kısa hayatta yasak olmaması gerektiğini ama mantıkla hareket ederek ulaşılmazlık yada imkansızlık söz konusu isede aşktan feragat edilmeli hatta dilenmemeli bile diyen üstadlarda varki; katılmamaktan saygı ile önünde eğilmekten başka çare yoktur.. Bu durumlarda içinizi kalemle kağıttan başka kime dökebilirsiniz ki ...Hepsi bir arada çok zor oluyor değil mi . üçü birarada yani.. çikolata yada şampuan değil bu . Doğru kişi ,doğru zaman ve doğru mekan hep bir tarafı eksik kalıyor.. Bu eksiklikler gün geçtikce bizi biraz daha korkutuyor . aşka olan inancımızı her gün biraz daha törpülüyor . Acabalarla temeli atılan aşklar en hafif depreme bile dayanamıyor ..
Filofobikmişim ben , yeni öğrendim :) "O da ne." demeyin. Filofobi, yüzlerce fobiden biri... "Aşık olmaktan korkma" anlamına geliyormuş.. Bence çağın hastalığı yada çağın tedavisi ne dersiniz ? Korkalım ki aşktan, gerçekten aşkın hakkını verebilecekler yaşasın ,korkmadan yılmadan.... Gerçek aşkı yüreklerinde yaşayanlara selam ediyorum ..
Uzun sözün özü; Aşka aşık olmak gerek ,yada maşuktaki tecelliyata ....
Sevgiyle Kalın..
(murat)
.
YORUMLAR
eyy aşk varmıdır acaba sahiden çıkarsız böylesine aşık olmaktan korkarak aşkını itiraf edemeyen gerçek aşıklar şimdilerde okadar yozlaştırıldıki bu aşk kelimesi birtane canım cicim diyene hemen aşık oldugunu sananlarla dolu siteler sanal ortamlar .şimdi bir düşünürseniz bu kadar basitmidir aşk bence siz çok haklısınız aşk dan ama gerçek aşk tan korkmalı insan.gerçek seven etraflı düşünmeni herşeyi kendi kadar karşısındakinide düşünüyor hatta kendinden çok ona zarar vereceginin bilincindeyse aşık olan kişi işte gereçek aşkı yaşıyordur aşık aşkını söylesin demek okadar kolayki ama ya devamı ?işte soru işaretleri korkutmalı siz haklısınız hemde çok.sevgidamlalarımı bırakıyorum sevgiler...
Ehh aşk bu ,eğri doğru kişi dinlemiyor ki.. Aşkın gözü kör derler ama ,aşık olanında gözünde bir sorun olduğu kesin. Satılık sevgi var mı demiş arkadaşım, olmaz mı? ama karşılığında can istiyor :) Sevgi verdikce içinden bişeyler koptuğunu herkes biliyor ama itiraf edemiyor .
Yüreğimizde kopan fırtınaların sebebini kimse bilmiyor ...!
duygudan duyguya savuran biryazı okudum ve sevginin aşk olmadığını hisseder gibi oldum bilmeden..anlamadan..farkedemeden..! neden ki anlamadım ama..!.çok sevdim..çok beğendim.
sevgilerimle
teşekkürler