- 1001 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GÖNÜLÇELEN
Bir hayat ki,
Bir Aşk ki,
Bir nefes ki,
Ve öyle Ömürlük ki
Cümle alemin başına...
Herşey 6 yıl önce başladı..
Birisini seviyordum deli gibi,kendim gibi..Onun için yazdığım şiir anlatıyordu tüm duygularımı.."SEVDANIN RENGİ" Kısaca Anez’in gözleri..
2,5 yıl birliktelik sürdük..Güzel bir dönemdi,liseliydim çünkü.Okulun gözde basketbol oyuncusuydum,o da yakışıklı spor bölümü öğrencisi..
İlk görüşte aşk’a inanırmısınız bilmem!
Ben inanmazdım,taakii Anez’i görünceye,onunla karşılaşıncaya kadar..Bakar bakmaz kalbimde kelebekler dünyaya geldi..Yağmur yağıyordu,saçak altında sığınayım derken,bir ses bere bu kadar mı yakışır dedi..Baktım ve oydu..Gülümsemekle yetindim,bir teşekkür bile etmeden.."KASIM’da AŞK BAŞKADIR" derlerdi.Gerçekten bambaşka yapraklar üstüme serpilmişti..Artık birlikte bir beraberliğe yolcuyduk.Anez çok çapkındı,nasıl olmasın ki!okulun tüm güzel kızları peşindeydi..Kendimin de hakkını yememem lazım..Gel zaman git zaman ,arkamızdan koşan kişiler birlikteliğimizin güzelliğine kapılıp,nazar duaları okuyordu..Koskoca 2 yıl geçti..Anez’in herkes,benim ise;Bababm dışında herkes biliyordu.. Yüzük almıştık birbirimize...
Yıl sonunda Okul şenliği yapılacaktı Aydın’ın güzel bir yerinde.Nedense o gün hiç gitmek istemedim.Anez’de eğlenceyi düzenleyen kişiler arasındaydı.GİTMEDİM,tüm arkadaşlarım oradaydı.Arada sırada Anez’le konuşuyor,mesajlaşıyorduk.Derken,1,5 saat bir sessizlik oldu,içimde nedenini anlamadığım bir düğüm vardı.Odama geçip uzandım,aradan 15 dakika geçmeden,14 yıllık ikiz arkadaşlarım geldi..Şaşırdım,eğlence bitmemiş olmalıydı..
Hayrola!dedim..
Görkem;Merve buraya gelmeden önce çok düşündük,ama doğru olan söylemek olucak be KARDEŞİM diye konuşmaya başladılar..
Oturdum.Ne oldu diyebildim yalnızca..
ANEZ!
Anez,dershanelerinden nişanlı bir kızla herkesin içinde öpüştüler Merve..
İnanmak istemedim ama içimde doğan kelebekler öldü birden...
Sadece;
"BİTTİ,BURAYA KADARMIŞ,AMA BU ŞEKİLDE DEĞİLDİ"yazabildim.
Salmıştım kendimi bir anda,tutamıyordum kendimden akan yaşları..Annem,kızım ağlama dedikçe,ben ona ağlamıyorum ki,kelebeklerime ağlıyorum diye bir yandan cevap verip,bir yandan Anez’in hergün yazdığı mektupları yırtıyordum.Tam tamına 682..Ben yırttıkça annem ve arkadaşlarım çöp poşetinin içine yırttığım kağıtları ve parçalanan parçalarımı atıyolardı..
Kendime gelip dışarı çıktım.Yeni bir telefon hattı aldım ve hep onunla gittiğim cafe ye gidip,arkaşlarımın yanına oturdum.
İşte;o gün GÖNÜLÇELEN le karşılaştım..
Arkadaşımın,arkadaşıydı ama ben tanımıyordum ve bir anda masamıza oturdu.Bende masadan hemen kalkın dedim.
-1.si ; bir masaya oturacaksanız,oturanlardan müsade istemelisiniz.
-2.si ; İlla bu masada oturucam diyorsanız,ben müsade ister kalkarım dedim ve masadan kalkıp,başka bir masaya oturdum.
İşte;o günden beri Gönülçelen peşimde dostlar,,Tam 6 yıl!..
Ama benim Anez’i silmeye ihtiyacım vardı.Ertesi gün Antalya ya ablamın yanına gittim.En başta hava değişikliği işe yarar düşüncesiye Anez den uzaklaşmak...Nerrrdeeeeee??Aslında herşey o kadar yardımcı oluyordu ki bana.İşe girmiştim,artık antalya da yaşıyordum.Yıllık izinlerimde Aydın a gidiyor özlem gideriyordum sevdiklerimle..İş hayatım,sosyal hayatım çok güzeldi ama ya Özel hayatım?
Hep Anez le idi..
Unutamıyordum,başaramıyordum.Ama , o hiç bilmedi!Aydına gittiğim zamanlar defalarca özürdiledi,geçmişi özlediğini belirtti ve değiştiğini,bir şansın daha iyi olacağını..Kalbim onu severken ve onu yaşarken hergün bende ona " ben de değiştim ve değişen Merve de sen hiç yoksun" dedim.
Artık söylediğim yalanı gerçekleştirme vakti gelmişti..Değişmeliydim..
5,5 yıl boyunca,Gönülçelen e "hayır" dedim,"düş yakamdan"dedim,"ben,seni sevmiyorum" dedim.Ama o;evet deme ihtimalimi hep bekledi,hiç bağını koparmadı ve inadına hep o sevdi karşılıksız..
Kendime geç de olsa gelmiştim..Sonunda Gönülçelen gönlümü çelmeyi başarmıştı ve artık EVET deme zamanı gelmişti...
9 aydır birlikteyiz ve 2 aydır nişanlıyız..O şuan askerde,bende yolunda onu beklemekteyim...
Yazımın başında dediğim gibi;
Bir hayat ki,
Bir Aşk ki,
Bir nefes ki,
Ve öyle Ömürlük ki
Cümle alemin başına...
YORUMLAR
a çok güzel
çok sevindim sizin adınıza
Tanrı tamamına erdirsin
sevdiğinizle mutlu seneler olsun merve
faruk tabak tarafından 3/20/2010 11:46:35 AM zamanında düzenlenmiştir.
heramisha
saygım ve sevgimle;
Bir hayat ki,
Bir Aşk ki,
Bir nefes ki,
Ve öyle Ömürlük ki
Cümle alemin başına...
hakedene de güzel..hakedeceğe de güzel sözler bunlar..
yüreğinizi çeşme yapmışsınız adeta..
asker yolu güzeldir özlem ve hasretiyle..sabırlı bekleyişler..
sevgilerimle
teşekkürler
heramisha
sevgiler benden
saygılarımla;