Selam sana Asker !
Selam sana asker...
Güzel yavrumuz Murat ’bugün,o mukaddes kutsal Vatan görevine seni yolcu ettik .Ne zordur askere bir şeyler yazmak.
Oğlum Berk’le yaşamıştım o gurur ve gözyaşını beş yıl önce ..Van ilimize Vatan görevine gittiğinde,ağlama halam ağlama ya demiştin ,zor be Murat zor ya;şimdi sana dinmiyor gözyaşlarım ...
Hep yanımda olmuştun hafta sonları,bana ayırıyordun tatil günlerini,biraz olsun teselli buluyordum,sana söz vermiştim halam ,mutlak geleceğim diye gelmez olurmuyum bir tanem.Yarın sabah teslim oluyorsun ve bizleri beklemeye o şanlı asker kıyafetinle.Nasıl yakışacak biliyormusun o badem gözlerine asker yeşili ,ışıl ışıl olacak yüzün ,anılarına ekleyeceğin çok şeyler olacak ,birde yeni arkadaşların onları öyle çok seveceksin ki ;yeni kardeşlerinin yerini inan ki hiç bir arkadaşın tutmayacak.
Çok özel onlar çok özel...
Bak baban ağlamadı ,neden mi,baban, babamı hatırlamıyor bile ;işte o yüzden ağlamadı ,seni görme şansından dolayı çok mutlu,göremediği babasından dolayı,sende gideriyor babamın özlemini ve ağlamıyor,hem niye ağlasın ki,aslan gibi oğlunla onur ve gurur yaşıyor...
Murat ,yaz geliyor ya içim buruk olmaya başladı nedendir bilmem, hav havım Baronu senle hafta sonları Caddebostan sahillerinde gezdiriyor ,dönüşte de Türk kahvesi içiyorduk ya;bak sana söz ;sen teskereni alana kadar o kafenin önünden bile geçmiyeceğim..
Mine ve Müge’yi çok özliyeceksin biliyorum ,onlar da abilerini çok özlüyecekler,annenle baban da onlara bakın abinin şu kadar günü kaldı,diye anlatacaklar,Mine büyük anlar da Müge daha ilk okul birde ya neyse onu da dersleri avutacak..
Sana kızıyorum biraz halacım neden bu kadar güzelsin diye,gelince aşık olup gelince sevseydin ya Özge’yi neyse ki uçak kalkana kadar ağlamadı da duymadın...
O özlem yağmuru ,öyle çabuk, güneşler açtıracak ki,bu heyecanlı ve yağmurlu günü anlatacağız anı olarak Vatan borcu halacım,bizler rahat uykumuzda sen gibi aslanlar nöbette ,ne güzelmiş ASKER halası olmak...
Sabah görevin başlıyor,haydi hazırlan Asker güzel bir selam ver Komutanına ve o güzel gülüşünle bak birinci günün bitti bile..
Hayırlı teskereler halam sana ve tüm Mehmet’çiklerimize...
Ay Yıldızlı şanlı Bayrağımız dalgalanıyor bak nazlı nazlı ,haydi nöbete..!
Oya Gedik
2010 /23/şubat
Anı defterim
YORUMLAR
ALLAH KAVUŞTURSUN HAYIRLISI İLE VATAN GÖREVİNİ TAMAMLAYIP DÖNSÜN İNŞALLAH YEĞENİNİZ CANIM ARKADAŞIM. HALALAR ÇOK SEVERLER YEĞENLERİNİ BEN DE ÖYLE...YALNIZ VAN DEYİNCE İÇİM YANIYOR BENİM OĞLUMUN DA İLK TAYİN YERİ VAN - ERCİŞTİ ÜSTĞM DR OLARAK KURADA ORASI ÇIKMIŞTI ÇOK MERAK EDİYORDU AMA KISMET OLMADI GİDEMEDİ RABBİM BİZLERDEN ÇOK SEVİYORMUŞ KADER NE DİYEBİLİRİZ Kİ......KUTLUYORUM DEĞERLİ KALEMİNİZİ DÖNÜŞÜNÜ DE OKURUZ İNŞALLAH...SEVGİLERİMLE OYA HANIMCIM
Çok duygulu çok hoş bir yazı. Tebrik ederim.
Allah kavuştursun diyorum.
Sevgi ve selamlar.
Oya gedik
sevgimle...
Oya gedik
gurur ve onur birde gözyaşı...
Saygımla...
canım ağlattın beni ya
biliyormusun üç kez yaşadım kendi çocuklarımda bu duyguyu
birkaç ay öncede yaşadım yine dayı torununu gönderdik askere
biliyorum burukluğunu biliyorum mutluluğunu
tüm askerelere hayırlı teskereler olsun
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
Oya gedik
şafak sayımı başlıyor birinci günden itibaren....
allah kavuştursun diyorum....askerimizinde allah yardımcısı olsun.....her biri allaha emanet .....
Oya gedik
saygımla daima...