- 558 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
12 Mart ve 12 Eylül Cunta Evrimi
650 Milyon Yıl Önce: Evrimin Başlangıcı
. . . : Yavaş yavaş devam ediyor
12 Mart: Yeniden hareketlendi
12 Eylül: Bitti dediğimiz anda yeni tür canlılar türedi.
Evrimin 650 milyon yıl önce küçük hareketlerle başladığı söyleniyor. Doğrudur.
Bazı kesim durduğunu, bazı kesim yavaş yavaş devam ettiğini, bazı kesim ise evrim diye bir şeyin olmadığını söylese de bence evrim var ve devam ediyor.
650 Milyon önceki evrimden çok bilgim olmasa da 12 Mart ve 12 Eylül evrimlerini iyi biliyorum. Çünkü onlarla birlikte yaşıyorum.
Toplumsal hırsızlıklara, haksızlıklara, yolsuzluklara ve irticai faaliyetlere karşı çıkmayan apolitik bir hareket olan evrimin adı; 12 Eylül 1980 başlangıçlı evrimdir.
12 Mart 1971 darbesi ise kavgacı, kardeşkanı dökme ve diktatörlüğü yayma amaçlı bir evrim şeklidir.
3’e 3 sistemi ile beslenmiş, dağlarda insan katletmiş ve Kızıldere’de 10 kişiye, ordu ile hücum etmiş aynı zamanda öğrencileri yurt penceresinden aşağı atmış hatta evleri ‘’thompson’’ silahlarla ‘masum bir arama(!)’ ile insan canı hiçe sayılarak katleden evrimin adı 12 Mart 1971 evrimidir. Ama bundan acısı da olmuştur. Mr. Netekim (Kenan Evren) bir evrim geçirme hareketi ile bizi baş başa bırakmıştır. Bu evrim içler acısı bir evrimdir. İnsan zihniyeti aşağılanma ile doldurulmuş, anasından girip arabasından çıkan küfürler ile onur kırıcı olmuş en üzücü ise 46 tür işkence ile evrime yani diğer bir ismiyle Faşist Cunta evrimine katkıda bulunulmuştur.
12 Eylül 1980 başlangıçlı bu evrim 78 kuşağını ve insanları, insanlıktan çıkarıp; ilgisizliğe ve duyarsızlığa itmiştir. Aslında doğal evrimleri durdurmak değil ama bu darbe evrimlerini durdurmak elimizdedir. Mr. Netekim’i yargılamak ve hesap sormak insanlık onurudur. Türkiye insanını köleleştiren, duyarsızlaştıran bu darbelerle hesaplaşmak ve yüzleşmek birinci görevlerimizdendir. Öğrencileri, işçileri, köylüleri, memurları, partileri ve sendikaları kısacası insanları duyarsız kıldıran ve susturan bu anayasa ve darbelerle hesaplaşmak ilk ödevimiz olmalıdır.
YORUMLAR
"4O yıl onlar fişledi,şimdi biz fişliyoruz" diyor milletvekili...
Onlar;
(40 yıl fişleyenler)
Devrimcileri,
sosyal demokratları,
sendikacıları,
profesörleri,
öğretmenleri,
solu...
fişlediler.İşkence ile,cezaeviyle,sürgünle,hak/gelecek gasplarıyla "solu" inin inim inlettiler.
12 Mart'ta,12 Eylül de sola karşı yapıldı.
Bunlar 40 yıldır yapılanlar...
Şimdikiler;
Yine sol...
Ülkemde yaşananlardan dolayı utanç ve üzüntü duyuyorum.
***
"12 Eylül 1980 başlangıçlı bu evrim 78 kuşağını ve insanları, insanlıktan çıkarıp; ilgisizliğe ve duyarsızlığa itmiştir."
***
Bugünlere oralardan gelindi.
Selam,saygı.
herkes aynı şeyi söylüyor ama bir yorum yazmaktan korkuyor.....nedenmi......kuzu gibi yetiştirildik......koyun gibi güdüyorlar.......yürekli kalemi kutluyorum...satgılar
FurkanCan16
Sağolun.
FurkanCan16
Sağolun.
FurkanCan16
Sağolun.