- 1103 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Bu güzel temennilere yüreğimden gelen büyük bir(ÂMİN)dir hediyem(ikramım)."söz gümüş ise sükut altındır " derler ya demek ki insan kendini yalnız bulduğunda da huzurda buluyor, muhasebe etme şansını yakalıyor.
Bazen de deriz ya oysaki yalnızlık "ancak "ALLAH"(C.C.)mahsustur ya.
Komşusu komşusundan emin olmayanlar bizim aramıza giremezler diyen iki cihan server’ı Peygamberimiz (S.A.V.) ne güzel demiş...sizinde son satır gibi..
"Kinsiz nefretsiz bir dünya olsun yaşadığımız."
Gönlümüze kazınılan bu temennileri yazan el ve yürek her daim var olsun efendim. Hüseyin DAĞLAR...
hicbitmez
sonsuz saygimla
Güzel dilekleriniz için AMİNNNN diyorum arkadaşım ...kendisi ile barışık olan her şeyi sever mutlu olur çevresini de mutlu eder...anlatım tarzınız çok güzeldi kutluyorum kaleminizi sevgilerimleeee....
hicbitmez
sevgilerimle
Gönül güzelliğiniz satırlarınıza yansımış.
Yüreğinize ve kaleminize sağlık efendim.
Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
Allah’a emanet olunuz.
hicbitmez
sonsuz saygimla
KULLANDIĞINIZ TERİM VE KELİMELERE AYNEN KATILIYORUM.
ZATEN SORUNDA BURDA. KENDİNİ ARAYIŞLARDA SAPILAN YANLIŞ DUYGU VE DÜŞÜNCELER
TAHRİPKAR BİR TAVIR SERGİLEMELERİNE NEDEN OLUYOR.
BUNUN NEDENİ İSE, TOPLUMDAKİ DUYARSIZLIKTIR. HANİ DERİZYA BANANE,BANA DOKUNMAYAN YILAN BİN YAŞASIN.
HAYIR EFENDİM,YILANIN BAŞINI EZECEKCİNKİ BAŞKALARINA ZARAR VERMESİN.
BAŞKASINA ZARAR VEREN, YARINKİ TOPLUMDA, SANA VE AİLENİ ETKİLEYECEK ZARARLAR VERİR.
BU YÜZDEN BİRAZ DUYARLI OLUP BU ÇIKMAZDAKİ İNSANLARI TOPLUMA KAZAN DIRMAMIZ GEREK.
GÜZEL BİR YAZIYDI KALEMİNE SAĞLIK. AYRICA BU DUYARLILIĞIN İÇİN TEŞEKÜRLER. SELAMLAR
hicbitmez
haklisiniz ezmeli uyarmali ki baskalarinada zarar vermesinler.
tesekkür ediyorum güzel yorum icin
sonsuz saygimla.
Tebrikler. Sensizlik ve yalnızlık deyimi bende çok derin düşünceler oluşturduğundan daima dikkatimi çeker. İnsan her ne kadar aynaya baktığında kendisini tek başına görse bile aslında algıları onu yanılmada, gördüğünün içinde var olan gerçek gücü, yani ben dediği beni anlayamamaktadır. Bu nedenle, yalnız kaldığını sandığında bile hiç de yalnız değil insan. Bakışlarını, düşüncelerini dağıtacak her şeyden uzaklaştığından, kendine daha yakın olur, ama düşünceleri kendisini yalnız bırakmadığından hep zayıf hisseder kendini. Ah bu düşünceler, bizi bizden kopartan hep onlar. Neyse, yazınız beni derin düşüncelere doğru sürüklerid tekrar tebrik ediyorum, esen kalın
hicbitmez
gec farkettim yorumunuzu.
evet dogru düsüncelerle ic ice oldugumuzda oluyor
aslinda bu önemli birsey kendini sorgulama imkanida yaratiyor.
güzel düsüncelerde olmanizi diliyorum
sonsuz saygimla
''Kendinize asla küsmeyin.
Cevrenizi de küstüremezsiniz ozaman cünkü.
Kendinle barisik insanlar cogaldikca barisa giden yollarin önü acilacak diye düsünüyorum.
Kinsiz nefretsiz bir dünya olsun yasadigimiz.''
Çok güzel bir mesaj..
hicbitmez
sonsuz saygimla
sizin gibi, bizim gibi düşünenlerin sayısı umarım artar, umarım kin,nefret,küslük bırakmayız geleceğe. Öyle güzel bir dilde anlatmışsınız ki bir an kavga, küslük, savaş olmayan bir dünyaya gittim orası da anlatımınız kadar güzeldi. Tebrikler.
hicbitmez
bende sizin yorumunuzla öyle bir dünyada olduguma inandim birden.
savassiz kavgasiz.insanlarin beyni ve bakis acisi degismedikce dünya degismez.tesekkür ediyorum güzel yoruma sevgili esra yasin
sonsuz sevgimle
Yeni bir güne en güzel kahvaltı oldu sözleriniz. Ruhum doydu diyebilirim. Ellerinize ve yüreğinize sağlık diyorum.
hicbitmez
ruhunuz her daim güzellik icinde olsun
sonsuz sevgimle
Çok dogru
Her sözün
İnsan kendine sahip çıkmalı,hayat her daim mücadele istiyor. Zamanla elbette yıpranıyoruz fakat onurumuz izzetinefisimizle bagdaştığı sürece başımız daima dik kalabiliyor.
Mutluluk doğrulukla pekişiyor.
Elbette yalanı dolanı bizler icat etmedik.
İftiralar ve lekeleme çabaları sadece bireyin insanlığa olan güvenini yaralıyor bozulan ruh olmadığı sürece dirayet muhafaza edilebiliyor.
İnsanın kendine olan doğruluk güveni, önce saglam adımlarla insana ruh güzelliğiyle düşüncelerin de, kalıcı kalabiliyor.
Hayatın en anlamlı boyutudur ben ce, masumiyet ve samimiyet...
Benim de, annemin bir lafı vardı. Ruhu Şad olsun.
Bu gün tezek yesen diyebilmelisin ben bunu yedim diye, allahtan saklanamayan kul dan saklanamaz
Dogruluk insanın beynindeki hücreleri tazeler
Yüregine saglık can arkadaşım Hiç Bitmez
Var ol
Sessizlik bizim ekmeğimize yağ sürer
Bak saat kaç oldu.
İyi sabahlar
guler birsozu tarafından 2/23/2010 4:45:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
hicbitmez
cünkü dogru olanin kaygisi yok beyninde gereksiz yükü yok.
o yüzden de mantigi ve kendine hakimiyeti var insanin.
tesekkür ederim canim benim güzel yorumuna.
sonsuz sevgimle.