KASABA
az kaldı hayallerime kavuşacağım.sakin bir kasabada güzel fakat basit insanlarla mutlu olacağım.bu lanet yerden kurtulacağım. hayatımın kısaldığını düşünmeme neden oluyor .öyle sanıyorum ki üretmeliyim .kendim için korkuyorum. kendimi tanımam sıkıntı veriyor ama güçte katıyor bana.melenkoliğim.hayatı böyle seviyorum.birazda takıntılı sanıyorum .güç sıkıştırıyor beni.bu güç oyuncak gibi.sonunda zevk alacağım yaşamdan .yoksa sıkıcı oluyor.aslında ıvırzıvır şeyler olmasa herhalde karabasanlar basardı beni.bana adam lazım.konuşacak güzel şeyler anlatacak .her zaman oturaklı tartışacak. ben neşelenirim bu durumdan.bana anlat okuduklarını arkadaşım yalnız kalmak istemiyorum.hemde heyacanla anlat hiç susma.bir kahve istiyorum balıkçı tekneleri sıralansın yanında osman amca gelsin otursun sabah mehmet oğlum ne olcak bu ülkenin hali desin.aman boşver osman amca gel bir çay iç diyeyyim.ekrem abi gelsin ne okuyorsun doktor yine sen böyle.bende dönüp.yeter be yeter geç yerine otur ne dalga geçiyorsun diyeyim.
bizim çay oğlanı gelmedi başına bir iş mi? geldi.yine takılmıştır yavuklusuna desin bardakçı.
akşam oldu ben rıhtımdayım bardakçı. bir birayla batan güneşi çekmişim. hüzünlü, dalgalı değil deniz ip gibi durmuş .yukarda karartılar içinde bir bulut konmuş sızlanır (YAZAN MEHMET TURHAN)
(birgün çok daha iyilerini yazacam ve tüm insanlar zevkle okuyacaklar)
dere boyunca balıklar çekilmiş gün ağrmış sızlanmıştım.yanımda duran ihtiyar küçük oğlanla konuşuyordu.dede sen hep burdamıydın.hiç dışarı çıktın mı?
nasıl yani,dışarı cıkmak dediğin nedir?
yani dede şehre gittin mi?
uzun soluklandı göğsü kabardı.
hayır hiç gitmedim.ama buraya ordan çok gelen oldu.
hiç unutmuyorum dah çok ufaktım amcanla şu karşıda duran meşe ağacını altında oynuyorduk.köprüye çıkacakken toz bulutunu gördük içinden bir kamyon çıktı.koşmaya başladık şuursuzca koşuyorduk.kamyon durmuştu.muavin çekilin lan hayvanlar .sana söylüyom cengo sana lan hayvan.al şu veletleri burdan adam görmemişlerki boşuna bağrıyom.kravatlı kel kafalı kısa boylu temiz bir adam elinde küçük tozlu valiziyle inmiş etrafına şaşkın şaşkın bakınırken göründü.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.