Düşize / Bölüm 5 / son bölüm
gözünü dikmişti. Neşet’e o kutunun anlamını sordu. Neşet dedesinin işlettiği bir dükkanda çalıştığını ve müşterilere hediyelik eşyalar götürdüğünü söyledi.
Düşize merakla sorularını sorarken Neşet ona elindeki paket uzattı. Düşize şaşkınlıkla paketi açtı. Bir mektup vardı içinde. Onun özel imzası da üzerindeydi. Düşize, kağıt üzerindeki ruj lekesini ve notu dikkatlice bakarken, Gökhan bu olaya sadece seyirci kaldı. Kıskançlığından dolayı pekte laf etmedi.
Düşize daha sonra eve gitmek istediğini söyledi. Neşet biraz bu olaya bozuldu. Oda gitmek istediğini söyledi. Kadir, Düşize’nin suratına ters ters bakmaya başladı. Düşize pek aldırış etmedi. Yavaş yavaş gitmeye hazırlanırken, Neşet’in yere düştüğünü gördüler.
Kadir hemen ilacın nerede diye bağırmaya başladı. Neşet cebini gösterdi; fakat cebinde ilacı yoktu. Düşize bir anda geri döndü ve ilacın ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Kadir, Düşize’ye sert çıkarak Neşet’in kalbi olduğunu söyledi. Tam bu sırada geç kalınmıştı. Neşet yerde çırpınırken bir anda nefesini sert bir şekilde bıraktı.
Düşize ne olduğunu bile anlamadı. Şaşkındı, üzgündü ve pişmandı. Ne yapacağını bilmez bir şekilde bir Kadir’e bir de Gökhan’a baktı. Bu olaydan sonra uzun bir süre evden çıkmadı. Sadece camdan sokağı izleyip kendi kendine mırıldanıyordu. Bu olanlar Düşize için yeni bir başlangıç olacaktı.
SON
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.