19 Temmuz 2009 Pazar/hayat bir mucize biz farketmesekte
[
Yaşamak sandığımız kadar basit değildir. Hayat oynadığı farklı oyunlarla bize iyi ya da kötü sürprizler yapabilir. Bizse bunlar için büyük mücadeleler vermek zorunda kalabiliriz. Bu mücadele gücünü bize sahip olduğumuz güzellikler verir. Nasıl ağaçta asılı olan kuru, cılız ve güçsüz bir yaprak bile rüzgâra karşı duruyorsa bizde mücadele gücümüzle zorlukların üstesinden gelerek küçük yaprağı örnek alabiliriz. İnsanlar çoğu zaman kendilerinden küçük gördükleri büyüklükleri örnek almayı kendilerine yediremeseler de hiç ummadığımız bazı şeyler bize ders olabilir. Yaşamımız o kadar hareketlidir ki etrafımızdaki birçok mucize bize sıradan gelebilir hatta hiç fark etmeyebiliriz.. En basitinden güneşin doğması ve batması bile bir mucizedir Şimdi size ilginç gelmese bile gözleri kör olan insanlar için ulaşılmaz bir güzelliktir. Ya da kulağı sağır olan bir insan için kuşların ötüşünü duymak ve gülünç gelse bile kışın kar yağdında üstüne basıldığında çıkan’’ gırç gırç’’ sesi bile bir mucizedir.Kendimize değer vermesekte bizlerde birer mucizeyiz.Şu anda bunu okuyan sen bile kendine yeteri kadar değer vermiyor olabilirsin.Bence kendine değer veren kişiler kendilerinle barışık olan kişilerdir.Misal kendini değiştirip saçını boyatanlar ya da estetik yaptıran kişiler kendilerine değer verdiklerini düşünselerde yanlış düşünürler.Çünkü bu tarz insanlar çevrelerindeki kişileri düşünüp,onlara değer veren ve onlar için değişen insanlardır.Ben kendime değer verdiğime inanıyorum diyen siz okurlarım dışarı çıkıp bu temiz havayı içinize çektiğinizde kendinize en büyük iyiliği yapmış olursunuz ve kendinize değer verdiğinizi kanıtlamış olursunuz. Değerli okurlarım siz siz olun yaşamınızın hareketliliğine kapılmayıp etrafınızdaki mucizeleri fark etmeye çalışın ve kendinizle hep barışık olun.
[
YORUMLAR
Evrenin sesini dinlemek, küçük mucizeleri fark edebilmek güzel.