- 645 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KATİL
Yağmur hızını hiç kaybetmeden yağıyordu.Hapishane duvarları...Nereye baksam?Onlar...Duvarlar.Sanki yürüyerek üzerime üzerime gelerek eski günlerimin intikamını almaya çalışıyordu.İnsan yalnız ve kimsesiz burada.Hiçbir arkadaşı yok kaderinden başka.Hergün öldürülmek korkusuyla uyanıp koğuş ağalarına yağcılık yaparak;onu arkasına alırmış gibi yapmak.Hayattan kopmak.Öleceğini bile bile bu duvarları izlemek.İnsanı en kötü yapar biliyormusunuz?İdamı beklemek,öleceğin günü.Kaçmak istiyorum bu hapishan’den .Ama olmuyor.Yapamıyorum.Arkamdan gelecek o sesler geliyor kulaklarıma’KATİL’.Sokağa çıkıp insanların senden nefret ettiklerini görerek yaşamak korkutuyor beni.Bir işte çalışamayacaksın,arkadaşların olmuyacak,karşılarında durunca titreyecekler,yolda görüp sevdiğin bir çocuğu öpemiyeceksin ve en önemlisi bir daha sevemiyeceksin.Aşık olamıyacaksın.Lise’de gördüğün ve aşık olduğun ilk aşkını ve o ilk sevgilini hep hatırlayacaksın.Ağlayarak.Dudaklarından onun ismi dökülecek fakat o başkasıyla evlenmiş olacak.Sen ise onun ardından bu hapishanede,bu pislik yerdeöleceğin günü bekleyeceksin.Öldürdüm işte seni...Katil oldum.Ölmek ve hayata yeniden dönmek istiyorum.Biliyormusun?Bütün bu yaptıklarımdan dolayı.Bunu hissediyorum.Ben nasıl katil olabilirim diye düşünüyorum her gün.Sana nasıl tabanca uzatıp vurdum.Öldürdüm.Ölünce iki yakan boğazımda olacak biliyorum.Şimdi yalnızım.Yanımda kimse yok.Tutunacak bir dalım bile yok.Her gece ismini sayıklayarak uyanıyorum o kabuslardan.Hıçkırıklardan...Lise’deyken sen yanımda olmayınca seni özlüyordum.Bir kızla konuşsam senin hayalin geliyordu karşıma "öyle olsun"diyordu.Ben ise utandım hep.Tüm bu yaptıklarımdan dolayı.Seni çok sevdiğimi bilmiyordun işte.Ömür boyu hissetmedin bu duygularımı.İdam’ım yarın.Tozlu yollar hep karşıma çıkacak.Adını andığım o yollar,bir türlü bitmek bilmeyecek.Bunu biliyorum işte.Mahkeme koridorları.Ölüme yolculuk.Mahkeme’ye girerken ardından edilen hakaretler.Küfürler.Yargıcın idam kararı.Arkamdan gelen küfürler "daha beter ol ,köpek"diyenler.
Katil.Bu sözü duymak ne acı biliyormusun?Öldükten sonra bile ensende olacak o damga.Katil.Nasıl vurdum seni inanamıyorum .İnanamıyorum bütün bu yaşananlara.Ama senhep onun yanındayken benim duygularımı hiç düşündünmü? Şen kahkahalar geliyor kulaklarıma.Susturmak istiyorum.Fakat susmuyorlar.Her taraftan aynı ses geliyor kulaklarıma.Nasıl katil olabildim?İnanamıyorum buna.Sana nasıl kıyabildim?İdam ’ım yaklaşıyor.Biliyorum.Bir katilin duyguları sen mezardayken ne ifade ederki? Ama yaptıklrımdan utanç duyuyoum.Affet beni. Şunu bil yeter.Ben seni seviyorum.
ONUR ÇETİN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.