YALANCI....
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Yalancı..
-O kadar caresizim ki..
Hal dilim bile susmuş.
Erken sütten kesilmiş bebeler gibiyim.Tebdirsiz yakalandım, bu yağmura..
-Hani derdim ya: "şahım"sın diye,haklıydım "şah" gitti oyun bitti...
Yalanlarla örselediğin ruhumu, nadas kundaklarına beleyip...Gittin..Gittin işte...
Dumansız yanmaktayım..Yalanlarını düşünüp yanmaktayım..
-Biliyormusun yalancı ?
Ezbere biliyorum,yaşadıklarımızı...İstediğim sahneyi cımbızla cekip alıyorum...Bazen gülüyor ..Bazende ağlıyorum..Ama tuzak kurmuşsun hayallerini her yere...Kumdan kaleler gibi dağılmışlar her yere...
........
Artık mutluluğum kız kulesinde..
......
-Yalancı
Ne kadar cok şey almışım senden,sen olmuşum, senle dolmuşum...Yenilmeyeceğim...Yenilmeyeceğim diyorum ama..Cebimden cıkaramıyorum ki...Akrep gibi sokuyor ümitlerim...İnanmanın cezası bu olmalı..Allah yalanlarla boğuşmamı emrediyor...
Ağır cezaya captırılmışım...
Mühebbet ...isteklerim.
Gönlümü avutamaz oldum...Denizi olmayan hayal dünyamda kulaç atıyorum...Habire...
Gelmeyecek birini beklemek..
Yalan olduğunu bile bile..
Ne de zormuş...
Sahte güneşin sıcaklığına kanmışım...Aldanmışım.Asıl sana bağlanmışım...Can teslim etmişim...Can..
Ben kendimden vazgeçtimde..
Üzüldüğüm !
Sende ölüyorsun bende..
........
O güzel, senli günler, hancer olmuş yüreğime saplanıyor..Verdiğin o buseler karabasan olmuş üzerime çöküyor..Asansör boşluğuna düşmüş gibiyim..
.......
Farkettin değil mi ?
Adını sen gittiğinde sandığa kaldırmıştım,yıpranmasın diye..
Küflenmiş..
O yüzden sana yalancı diyorum..
Biliyorum ,yakışmadı bu isim sana..
Hem de hiç yakışmadı..
.....
-Gönlüm diyorum: Varsay ki bu sevdayı yaşamadın !!!
Yokkkkk
Annesini kaybetmiş coçuklar gibi ağlıyorum...Boğazıma bir şeyler düğümleniyor,zorla yutkunup,nefes alıyorum.Tekrar yalanın elini tutuyorum.
Gözlerim uykusuzluğa idmanlı artık...Her şafakta,her seherde bekliyorum asker gibi nöbetteyim..
Oysa..Yalanların her köşede ulumakta..yüreğimse bitmeyen ateşlerde yanmakta...Senin yalanlarının bedelini çok ağır ödüyorum.Yazılmış alnıma silemiyorum ki..
Kabullendim..
Alıştım..Ama...
Utanıyorum..
Yazamıyorum..
Söyleyemiyorum..
Soramıyorum..Sevda denilen şey bu mu diye ?
Merakımı bağışla yalancı ..
Gökyüzüne bakmaya cesaretin var mı????
Utanmadan !!!
????
Ben bakabiliyorum.
Şahit mi ?
Göz yaşlarım..
Aşağı doğru akmıyorlar.
SEN GİTTİN BEN KENDİMİ BULDUM..
YORUMLAR
Ne kadar cok şey almışım senden,sen olmuşum, senle dolmuşum...Yenilmeyeceğim...Yenilmeyeceğim diyorum ama..Cebimden cıkaramıyorum ki...Akrep gibi sokuyor ümitlerim...İnanmanın cezası bu olmalı..Allah yalanlarla boğuşmamı emrediyor...
Ağır cezaya captırılmışım...
Mühebbet ...isteklerim.
Okudukça bir başka aleme götürüyor gizemli satırlarınız. Yürek güzel olmasa böyle güzel satırlar çıkar mı? yüreğinizdeki sevgi hiç sönmesin. Günün değil günlerin yazısı benim için. Kutluyor, selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorumefendim. İyi ki varsınız. Allah'a emanet olunuz.
Değerli Ezom,
İnsan yalancı olduğunu bile bile hala kızamıyorsa ona,
hatta hala sevebiliyorsa; o gerçekten güzel
gönüllü bir insandır. Tutulmuştur bir kere.
Burası doğru. Ama sen yazının en sonunda,
benim en beğendiğim cümleyi yazmışsın.
"sen gittin, ben kendimi buldum."
haklısın. yalancı ise madem, uzak durmak en güzeli.
yüreğin dert görmesin.
Yalan ve sevgi zıt iki kutup asla birlikte uzun süre barınamazlar. Yalancının mumu yatsıya kadar diye bir ata sözü var. Ama burda yası vakti baya uzun sürmüş farkına varana kadar çok umut bağlanmış. Fark edilince de Tüm umutlar sönmüş , sel alıp götürmüş
Hocam yüreğine sağlık yine döktürmüşsünüz tabrikler