- 1289 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
A D A N A Ceyhan' da Ş O Y D E R Sanat Gecesi / Hikmet OKUYAR
Türkiye genelinde duyurusunu yaptığımız, kapsama alanında Özellikleri ve Güzellikleriyle Adana ve İlçeleri de bulunan;
Ödül Töreni de 7 Gün 7 Gece Şebinkale Şiir Şenlikleri içinde yapılacak olan ’’ 13. Hikmet Okuyar Ödüllü Şiir Yarışması ’’ şartnamesini Adana ve ilçelerrindeki, Çukurova’daki aşık, ozan, şair, şiir yorucusu ustalara, medya kuruluşlarına, öğrencilere ve öğretmenlere ulaştırmak için çalışmalarımızı yoğunlaştırdığımız zaman dilimi içinde güzel bir şiir müzik etkinliği haberi aldım Adana’dan.
Şiire sevgi Şaire saygı; Şiir Yorumcusu şiir dostalrı ile Şiir kitaplarına daha çok ilgi sanata değer - Hikmet Okuyar.’’
diyerek dillendirdiğim özdeyişim ile örtüşen daha güzel çalışmalar olacak diye sevindim.
Ceyhan Şairler Yazarlar ve Ozanlar Derneği ŞOYDER, geçtiğimiz günlerde Ceyhan Borsa Restoran’da ’’şiir tadında sanat gecesi’’ tertiplemiş.
Gecenin açılış konuşmasını Ceyhan ŞOYDER Başkanı Şair Baki Yıldırım yapmış.
Organizasyona katkıları için Ceyhan Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü’ye teşekkür edilerek başlayan Gece, davetli Ceyhanlılar’ın büyük beğenisini kazanmış.
100_1598.JPGSunuculuğunu Mansur Ekmekçi’nin yaptığı yemekli gecede şairler ve şiir yorumcusu şiir dostları birbirinden güzel şiirler okumuş.Saz ve ses sanatçıları Cihangir Bostancı, Ali Argun, Nezir Kaya, Tuncay Karabay da sazları ve yorumları ile gecenin daha coşkulu geçmesine vesile olmuşlar.
Geceye Ceyhan Belediye Başkan Vekili Sait Kutlu, Mürkemin Duygun, Gasat Adana İl Başkanı Münevver Düver, Adana Ozanlar Derneği Başkanı Nezir Kaya, Adanalı şairlerden Durmuş Ali Özkale, Selahattin Baysa, Adalet Özgören, Esin Aydın, Zeynep Boztepe, Ceyhan Şoyder üyeleri ile şiir dostları Ali Atar, İsmail Koçoğlu, Muzaffer Çalışkan, Ahmet Çelik, Ayşe Esin İnan, Takdiğ Türk, Serdar Gıldalı, Dr. Adem Yılmaz, Metin Baysal, Ali Ulaş, Aziz Aslan, Ünal Albayrak, İlyas Kurt, İsmail Taymaz, Hamide Güngör, Ayşe Erzin, Şevket Selçuk Yıldırım, Birsen Yıldırım, Hasan Yağan , Adem Ardıç ve çevreden davetli gelen şiir dostları katılmış.
Ceyhan Belediye Başkanı, Başkan Yardımcıları, Basın Yayın Halkla ilişkiler Müdürü ile Özel Kalem Müdürü başta olmak üzere etkinliğe katkı sağlayanları özellikle tebrik ederken şiir adına yaptığımız proje çalışmalarımızdan umutlanarak ’’ O k u y a r..’’ diyenleri de unutmadığımı belirtmek istiyorum.
Ceyhan Belediyesi bundan sonra daha kapsamlı Ceyhan Belediyesi Şiir Ve Müzik Gecesi yaptığında; mutlaka Ceyhan Milli Eğitim Müdürü, Garnizon Komutanı, Cumhuriyet Başsavcı ve ilçenin en ünlü Şiir Yorumcusu öğrenci ve öğretmenlerini bu etkinliğe davet edilmeli.
Çünkü bu tür geceler sık sık yapılmıyor..
Çok özel yetenekli aşık, ozan, şair, şiir yorumcusu, ressam, karikatürist, fotoğrafçı, şarkıcı ve türkücü Ceyhanlı gençlerin de bir adım öne çıkarılırak ustalara medya mensuplarına tanıtılması gerekiyor.
Çok önemli.
Yüzlerce şiir dostu kültür sanat öncüsü Ceyhanlı genç lazım şiir dünyamıza.
Yeni bir etkinlikte buluşmak üzere gecenin coşkusunu medyaya yansıtıldığı şekliyle medya mensuplarıyla ve tüm şiir dostlarıyla paylaşıyor; Ceyhan Şiir Etkinlikleri daha çok canlılık kazansın diye öncülük eden; Şiirseven, Kültür Sanat Dostu, Ceyhan Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü’ye ve bu anlamlı etkinliğe sayfalarında sitelerinde ve yayınlarında yer veren medya mensubu meslektaşlarıma; en kalbi duygularla selamlarımı, sevgilerimi, saygılarımı gönderiyorum. Şiir gizemliliğinde..Şiir güzelliğinde...
Nice şiirli şuurlu günlere..Şebingülü sunumlarımla..
Hikmet OKUYAR
Şüsiyad Başkanı
Kumbağ / TEKİRDAĞ
[email protected]
Not : 21 Mart - 13 Haziran.2010 Tarihleri arasında bir hafta sonu Ceyhan Milli Eğitim Müdürlüğü organizasyonu ile tertiplenmesini özellikle istediğimiz CEYHAN BİR BAHAR AKŞAMI ŞİİR DİNLETİSİ etkinliklerine şimdiden hazırlık yapılmasını diliyoruz.Ceyhan’daki özel yetenekli aşık ozan şair şiir yorumcusu öğrenci ve öğretmenlerden daha çok ilgi bekliyoruz.Ceyhan güzelliğinde..Adana Ceyhan Belediyesi’nin örnek katkıları ve teşvik ödülleriyle...
Kitle İletişim : [email protected]
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.