SEN YOKKEN
ßir sen varsın duygularımın kapısını aralayan.Sevgimin derin yoğunluğunda yaşayan.ßakışlarımın sıcaklığını süzüp de aynı bakışları bana sunan.ßeni ben kadar tanıyan başka bir bensin sen.Düşlerimin gizemini anlayabilen.Hayatımda unutamadığım ve unutmayacağım tek insansın.Hiç tükenmeyecek olan yüce sevgimin sahibisin.Öylesine önemlisin ki benim için anlatılması güç olan bir cümle gibisin.
Yağmur damlalarını saydım ışığının süzülüşünde.Bazen mutluluğumu astım,bazen umutlarımı.Kimi zaman hüznümü.Göz takılması hayallere daldım ara sıra.Bir çok anlam yükleyebilirim sokağındaki lambaya ama en çok gölgegemizi kaldırıma düşürmesini sevdim.Ben sana dair neyi sevdim ki?Öyle bir bakış ömre bedel değil özlemim.Düşüyorsa gülümsemenden hayat ve sen bakıp geçeceksen,düştüğü yerde kalsın canım.Yarım kalmış hikayelerin tamamlanmamış cümlelerinde buluyorum kendimi.. Ne tamamlayabiliyorum ne tamamlanabiliyorum.. Bir yanım hep ekSik hep kırık.. Dünyam bir bir yitirdi renklerini.. Ne deniz mavi eskisi gibi ne de gökyüzü.. Korkularım bırakmıyor peşimi.. Adımlarıma yapışmışçasına nereye gitsem benimle geliyorlar adeta!.?Yokluğunda sana dair süslediğim aşk cümleleri.Sana konduramadığım öfkemi,ama hayatA YÜKLEDİĞİM yılların sitemini,anlatıyor sevdalılara yüreğimdeki ezgilerin sesi..yitik bedenlerin ardına sıralanıyor sensiz bedenimin kimliği.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.