- 706 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
68 KUŞAĞINDA AŞIK OLMAK............5.BÖLÜM
Uzun uzun ağladı annesinin kucağında ve daha sonra sessizce kalktı annesının yanağına bir öpücük kondurdu ve yatmaya gitti odasına.Korkunç bir baş ağrısıyla uyandı ---- offf offf çok halsiz ve yorgundu ---- ama kalkmalıydı okulda randevusu vardı gül le,komidinin üzerindeki saatine uzandı ve baktı bakmasıyla yataktan hoplaması bir oldu.Ne baş ağrısı ne uykusuzluk nede halsizlik kalmıştı.Gül le randevusu saat 10 daydı ama saat şimdi 16 ydı.--- Allahh kız ne düşünmüştür şimdi yetişemem artık ne diyeceğim eve de telefon edemem Allahım ne yapacağım --- diye düşündü.
İşişten geçmişti artık yapacak bir şeyi yoktu ancak --- ne yapıp yapıp evden aramalıyım --- diye düşündü.Birde aklına geldi okuldan yeni çıkmıştır dolmuşa binmesi gelmesi 1 saat sürerdi,--- iyi bende evin önünde beklerim --- diye düşündü.Evleri zaten Çankaya daydı ve kendilerine yakın sayılırdı.
Hemen giyindi ve apartopar dışarı çıktı.Çankaya ya arayoldan çıkmak için acele acele yola koyuldu.--- Şimdidolmuşa binmeye kalksam daha geç kalırım en iyisi yaya gitmek diye --- düşündü.
Evet 20 dakikada gelmişti işte.Şöyle bir apartmana baktı ışıkları yanıyordu ve kalabalıklar görünüyordu balkonda.Çok ama çok lüks bir apartmandı ve kendilerinin apartmanını 3 kez içerisine alacak büyüklükteydi.Fakat bu kalabalık neydi hafta sonu değildiki bir parti verilsindi.
Apatmanın önünde hala gelen giden arabalar vardı ve kapıda bir koruma ordusu duruyordu.Bu nedenle fazla yaklaşmadan Gül ün geleceği yolda beklemeye başladı.Kendi kendine sorup duruyordu.Evde parti olsa bu saatte olmazdı ama neydii.
Bir hastalık falan olsa gelenler hep gran tuvalet giyinmiş insanlardı ne olabilirdi.Bekleyip görecekti.
Birden apartmanın önü kalabalıklaştı insanlar aşağı inmeye başlamışlar ve arabalarına biniyorlardı.Neydi bu yaaaa.Gül de nerede kalmıştı meraktan catlayacak.... ki kalabalığın içerisinde elele tutuşmuş bir çift gözüne çarptı yoksa buu... Gül e benziyordu evet evet oydu ve süslenmiş bir taxi ye biniyorlardı.Ve taxi onlarla birlikte yol almaya başladığında diğerleride onları takip etmeye başladılar.Ortalık birden sakinleşmişti.Koruma ordusu bile yok olmuştu ortadan.
Bazı şeyleri düşünmek bile istemedi beyninden kötü düşünceleri silmek istedi ama engel olamıyordu.
Olduğu yere yıkıldı kaldı sanki,ne olmuştu da şu iki günde ne değişmişti detüm bunlar olmuştu.Neydi olan onada karar veremiyordu.yok diyordu kendi kendine belki kardeşidir diyordu ama buna kendi bile inanmakta zorluk çekiyordu.
Hani bugün okulda buluşacaklardı,hani verilen sözler nerdeydi hani sevginin adı sadakatti.Aklını kaybetmek üzereydi ve delirecekti.
Soğuk soğuk terlemeye titremeye başlamıştı.Biran durdu ve derneğe gitmeye karar verdi.En yakın dolmuş durağından kızılay a inmek üzere dolmuşa bindi.Dernek Kızılay dan yakındı ve yürümeye başladı,sakinleşmeye gereksinmesi vardı ve bu halde derneğe giderse dalga gecerlerdi kendisiyle.O nedenle sakinleşmesi gerekti.
Derneğe geldiğinde arkadaşlarının tv de haberleri dinlediğini gördü ve sessiz bir şekilde bir kenara oturdu ve kendiside haberleri izlemeye başlamıştı ki,tv de haber okuyan spikerin anonsuyla irkildi birden ---- Türk siyasetinde ve Ticaret hayatında önemli bir yer tutan...........kızı ile Sanayici .......... oglu bugün görkemli bir NİŞAN TÖRENİYLE EVLİLİĞE İLK ADIMLARINI ATIYORLAR----- .
Gözünün karardığını hissetti ve son anımsadığı Tv deki Gül ün resmiydi............../..............EMİN NAMIK BÜLBÜLOĞLU
YORUMLAR
YORGUN DEMOKRAT
EVET BAŞTAN OKUMANIZ GEREKİYOR SANIRIM ANCAK BUGÜN FİNAL İ YAPACAĞIM ONUDA BEKLERSENIZ TAMAMINI OKUMUŞ OLUESUNUZ....
SAĞLICAKLA KALIN....
YORGUN DEMOKRAT
EVET BAŞTAN OKUMANIZ GEREKİYOR SANIRIM ANCAK BUGÜN FİNAL İ YAPACAĞIM ONUDA BEKLERSENIZ TAMAMINI OKUMUŞ OLUESUNUZ....
SAĞLICAKLA KALIN....