- 1375 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
mutluluğun resmi
Yıl 1970 annemin değişiyle ekinler ekilirken doğmuşum. İlkokulu 1980 de küçük bir köy okulunda bitirdim. Çevremizdeki insanlar zeki çocuk ileride büyük adam olur derlerdi babama. Köyün ileri gelenleri, öğretmen muhtar dahil babama okut bu çocuğu diye adeta yalvardılar, ama ben dağda kuzu çobanı olarak buldum kendimi. Çok üzülmüştüm öğretmen olmak hayalindeydim,dedim ya hayal.Küçük bir radyom vardı arkası yarınlar (radyo oyunları) dinlerdim. Daha sonraları tommiks teksas çizgi romanları çocukluğumun en güzel anları gibime geliyor. Şimdilerde yaşadığım şehre Denizliye 1985 de taşındık ve hemen bir fabrikada çalışmaya başladım. Yaptığım işler boyumu aşıyordu, çok ağırdı. Evet çocukluğumdan kalan bu yaralar derin iz bıraktı bende. Ama yılmadım askerden sonra kendimi buldum adeta ,artık önüme bakmalıydım. bu hayat benimdi, ilk olarak çocukluk hayalim olan okumak işine başladım.Yıl 1994 dü ortaokulu dışarıdan bitirmelere başladığımda, 2009 da bitirdim işletme fakültesini,Bu arada bana destekleri hiç eksik etmeyen bu zorlu ve uzun yolculukta beni hiç yalnız bırakmayan başta sevgili eşim ve tüm dostlarıma kucak dolusu sevgiler sunuyor ve mutluluk meleğinin hep yanlarında olmasını diliyorum.
YORUMLAR
aaaa süper siz azmin büyük örneğisiniz. Keşke herkes sizin gibi azimli ,karalı olabilselerdi kolaya kaçan ,okadarçok insan varki kutluyorum yazarımı selam ve saygılarımla...
Mustafa AKYILDIZ
Yazınız çok etkileyici, gerçekten isteyince aşılmaz dağlar yoktur hayatta. Ben sizi ideallerinizi gerçekleştirdiğiniz için kutluyorum. Mutluluğun resmini simgeleyen resim de bir harika olmuş yazınızın yanında bayıldım. ALES'i de kazanmasınız dileğiyle..
AYSEL AKSÜMER tarafından 2/23/2010 3:56:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mustafa AKYILDIZ
Bir hayat öyküsü.Düşüncelerin,hedeflerin ne olursa olsun hayata geçirelebileceğini bizlere gösteren bir hayat öyküsü.Nice güzel hayatlara.Teşekkürler.
Azmin canlı örneklerinden birini sergilemiş yazarımız. Takdiri ve saygıyı hak ediyor.