- 900 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Türkiye ve Amerika
Amerika sadece Türkiye için değil ,diğer Dünya devletleri içinde potansiyel bir tehtit bence;İngiliz sömürgesinden kurtulduğu günden buyana,diğer devletlere ve mahsum insanlara kan kusturmakta.Kendi bağımsızlığı ve özgürlüğü için diğer milletlerin özgürlüğünü yok saymakta.
Türkiye, jeopolitik konumu nedeniyle herkesin ilgisini çekmekte,en başta ; Amerika ve diğer Avrupa milletlerinin olmassa olmazı konumunda .Madem bu kadar istenen bir devletiz ,neden hala belirsiz bir noktadayız.Bunun tek cevabı var bence, Avrupa bizi istediğinden değil,işine geldiğimiz için bizi yandaş görmekte ,yoksa yolunu bulsa bir kaşık suda boğacak kadar acımasızdır.Bunun en belirgin örneği ;Irak ve Afganistan, Amerika Irak’a girerken ,tek hedeflerinin oradaki insanların refahını ve huzurunu sağlamak olduğunu söyleyerek ,insancıl bir tavır sergilemişti.Oysa sadece bir ay sonra, basına yasıyan görüntülerde asıl amaçlarının bu olmadığına hepimiz şahit olduk.İnsanların başına çuvallar geçirerek ,eşlerini gözleri önünde tecavüz ederek ve en önemlisi ;kardeşi kardeşe öldürterek insanlık dışı bir tablo çizmiştir.Bunları yaparken, Iraklı vatandaşların bağımsızlığı ve demokratikleşmesi için yaptıklarını söylemekten çekinmemişlerdir.Bir milletin özgürlüğüne katkıda bulunmak ,onların özgürlüğünü,kişilik haklarını çinmek olduğunu, Amerika ve yandaşlarından duyduk.Amarika Irak’ta bulunduğu süre içinde 1500 ’e yakın mahsum insan öldürüldü.Irak Saddam Hüsey’nin döneminde bile, bu denli bir zulüm yaşamamıştır.Halepçedeki katliamı herkes biliyor,en azından yargılanacak kişiler belliydi orda .İlahi adalet yerini buldu ,Saddam ve dostları cezalarını buldular.Ya Amarika’nın yaptığı gizli kapaklı katliamların cezaları kime kesilecek.Mahsum insanların uğradığı zulüm cezasız mı kalacak veya kim kimi yargılayacak.Bütün bu soruların cevabını veremediğimiz gibi hep susacakmıyız.?Müslüman veya değil hangi milletten ve hangi ırktan olduğuda önemli değil.Bir millet zulme uğruyorsa mazlumdur.
Şimdide sıra Afganistan’da,Amerika Irak’ta uyguldaıkları ,söde huzur ve refah kutarıcısı olma misyonunu devam ettirmekte .Afganistan Güneyinde Taliban ve aşiret reislerinin zulmünü yaşarken merkezinde Amerikanın dayatmasıyla ve saldırılarıyla başa çıkmaya çalışmakta."2008’den buyana ölen kişi sayısı 2,118 insan Amerikan askerlerinin öldürdüğü kişi sayısı 829 dur"""Buna mir milletin demokratikleşmesine katkıda bulunuyorlar diyorsanız korkarımki sıra Türkiyede.Öncelikle incillik üstünden rant sağlayıp.Katillere el sallamamızı istemekteler.Biz millet olarak bunların oyunlarına gelecek kadar biliçsiz değiliz.Tepkimizi koyduğumuz gibi dur demesinide bilmeliyiz....
FİKRET EDİŞ
BİZİM DE BİR SÖZÜMÜZ OLMALI.
YORUMLAR
Mücahitler Rusyaya karşı savaşırken Amerika ve dünya kutlayıp yardım ediyordu.
İşkalci ABD'ye karşı savaşınca aynı adamlar Taliban ve dolayısıyla Terörist ilan edildi.
Şimdi dünya peşlerinden kelle avına çıkmış.
Böyledir Kapitalizmin ayak oyunları.
Güzel bir yazıydı ama bir kaç belge sunsaydınız daha güzel olurdu.
Selamlar.
Evet bizim bir sözümüz vardı ve halen var.Denizlerin denize döktüğü cani yankee'lere karşı bağımsızlık ve özgürlük mücadelesi yürüten dünyanın tüm mazlum halklarının yanında olmak.Dolmabahçe!de ABD askerlerine karşı direnen sol güçlere dün saldıranların bugün karşı duruyor gibi görünmelerinin nasıl bir iki yüzlülük olduğunu unutmamak.Emperyalist tüm güçlerin mazlum halkların kanlarıyla beslenmelerine sesiz kalmamak.Dün,Kamboçya,Laos,Küba ve Vietnamda kan döken Yankee ler bugün,Irak,Afganistan,Yemen ve Pakistanda kan döküyor.Emperyalistler din dil ırk ayrımı yapmaz.Onlara karşı duran tüm mazlumlara destek vermek insan olmanın,demokrat olmanın olmazsa olmazıdır.