Günbegün Notlarım 18/ Gece-ler
..........................................
Gece-ler durgunluğuma iyi gelir...
Gece-ler susuzluğuma çare olur...
Gece-ler karanlıklarımı aydınlığa çevirir...
Gece-ler, benimle konuşmaya geldi mi susmayan dudaklarım...
Gece-ler, dört bir yanımı saran renk renk perdelerim...
Gece-ler, ruhumu dindirir hoş seda bir sohbetle...
******
Geceler, yoldaşım olur kendimi kötü hissettiğimde. Kendimi çaresiz bulduğumda, ellerimde tutar efsunluğu. Tılsımı bütünlüğümü içine alır. Okşar ruhumu gece, kalbim üşüdüğünde. Canım sıkıldığında, damarlarıma kırmızı akar geceler...
Mavi düşlere teslim eder geceler benliğimi, kalemim şiir karalamak istediğinde. Mürekkebim sevdiğim için dile gelmek istediğinde, geceler okyanuslara dönüşür avuçlarımda...
Gecelerle aram iyidir. Karşılıklı paslaşmalarımız sabahlara kadar, güneş ışıklarının kendilerini yeryüzüne göstermesine dek devam eder...
******
Geceler sakinliğin dışa vurumu...
Geceler, rahatlamanın yarın müjdesi...
Geceler, bir bebek ağlayışı ardında gelen serinlik...
Geceler, hece hece zamanın aktığı aheste vakit...
Geceler, sır odaklı...
Geceler, durulmanın karşılığı...
....................................
Mehmet Selim ÇİÇEK
20.02 2010,,,02.02
Mardin
YORUMLAR
Günlük yaşamın telaşesinin sona ermesi,sokakların boşalmasıyla insan psikolojisi de değişime uğrar.İnsan kendini dinlemeye başlar karanlıkla birlikte...Kendini dinledikçe de yaşadığı olaylara göre değişik psikolojilere bürünür.Beynimizin sol lobu da tam çalışmayınca ....Sol lobun tembelleşmesi sağ lobumuzu özgürleştirir ağır basar duygusal yanımız...
Guzeldi yazınız.Yazan yüreğinizi kutlarım.
Selam ve saygılar.
Ne gariptir ki, bütün hesaplaşmalarımı gece yaparız. Karanlık, detayların- görmek istemediklerimizin- üstünü örttüğü için mi acaba? Ay ışığının sihiri mi?
Saygılar.
meselci
evet,
gece bizi başka biri yaptığı için
severiz kendisini.