- 6970 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Çalışkanlık Üzerine
Çalışkanlık ne güzel özellik… Çalışan demir ışıldar...
Bu ülkenin çalışkan insanlara ihtiyacı var…
Çalışkan nesiller bekliyoruz.
Çalışkan nesillere selam olsun…
Her ülkenin insanı ülkesini güzelleştirmek için çalışır…Ülkemizi güzelleştirelim; Bu masalı öz güveni olan ,çalışkan insanlar gerçekleştirecektir.
Çalışkan insanlar ülkemin bir numaraları olacaktır.Eğitimde…ticarette…siyasette…sporda…Bu ülkenin tarihinde de bu böyleydi…
Bir numaralı işleri gerçekleştirecek insanlar bekliyoruz.
Bir numaralı işler planlı, programlı ve iş ahlakına dayalı çalışmalar ister…
İçimizdeki potansiyeli ortaya çıkaralım...Çalışalım …çalışalım çalışalım…Her birimiz bir köşesinden tutup cennetleştirelim bu ülkeyi.
Koşullar ne olursa olsun hedefimizde bir numaralı işleri gerçekleştirmek olsun…
Büyük işleri başarmanın ilacı çalışmaktır…
Kur’an-ı kerimde:
“Bilsin ki insan için kendi çalışmasından başka bir şey yoktur ”Buyurulmakta( Necm Suresi:39)
Dertler için tek bir deva vardır; dünyanın bütün ilaçlarından iyidir; çalışmak Dale Carnegie
Gençliğe üç öğüdüm var: Çalışın çalışın çalışın Otto Von Bismark
İnsan, ancak çalıştığını kazanır Hz Mevlana
Paslanacağınıza yıpranın Cumberland
Sakın oturduğunuz yerden "Allah’ım rızkımı ver" deyip durmayın Gökten ne altın yağar, ne de gümüş Hz Ömer r a
Sıkı bir çalışmanın yerini hiç bir şey alamaz Deha yüzde bir ilham ve yüzde doksan dokuz terdir Thomas Alva Edison
Çalışkan nesiller bekliyoruz.
Her birinizin görevi şu:” Arılar gibi çalışmak bu ülke için” Bu ülkeyi sevin, çalışkanlık el ediyor çağırıyor sizi…
Öğrenci kardeşim çalışkan ol…
Öğretmenim arı kadar çalışkan ol…
Sen öğretmensin,memleketin geleceğini yoğuran irfan ordusunun bir neferi…Elinde silah değil ışık taşıyan bir asker …Karanlıkla savaşan bir asker …Aydınlık savaşcısısın…
Anneler –babalar mum gibi yansın…
Anneler –babalar, eğitilmek ve öğrenmek ne güzel …hayat kavgasına hazırlanmak arzusunda olan neslimize öğretmen olun. Önce canlı cansız tüm varlıkları sevmeyi,sevgiyi öğretelim neslimize .Her karanlığı kovalım…Neden bir mesleği olmasın her birinin bu gençlerin…
Vicdanlı insanlar neslimize ışık yaksın …Önderler,Ustalar neslimize ışık akıtsın…
Her insanımızın bir mesleği neden olmasın…Her bir insanımız bir köşesini neden imar etmesin bu ülkenin
Bir derdine neden melhem sürmesin bu ülkenin…Onarmasın neden bu geminin bir tahtasını…
Her bir insanımızda bin cevher var …
Ülkesini seven çalışkan olsun…
Çalışmadan bir ülke cennetleşir mi..
Bu ülke cennetleşsin…Fabrika bacaları yükselsin…Minareler yükselsin…gökleri cennet olsun.Çocuklar çiçek,yaşlılar çiçek olsun …Asık olmasın yüzler…Dertli olmasın gönüller…evleri cennet olsun
Çalışmamak ta ihanettir ülkeye…Bir ülke düşünün tarlaları ekilmemiş…Fabrikaları işsiz…camileri ıssız…
bin yetenek var sizde ey bu ülkenin çocukları…Çalışın çalışın çalışın…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.