- 753 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ÖYLE KAL NASIL İSTERSEN
Herkesi anladık sevgili
Kendimiz dışında..
Bütün yabancı oyunlarda oynadık,
Hayatları bizim olmayan..
Ama kendi oyunumuzun senaryosu yanlış yazılmıştı..
Beni anlamadın…
Seni anla(ya)madım…
Hoşça kal değildi son replik hatırlıyorum..
Elbette bütün hoş gelmeler,son bulacaktı hoşça kalmalarla..Ama öykümüz buna müsait değildi..Yalnızlık olmamalıydı son durağımız yola çıktıktan sonra..Mavi düşlerimize her sabah yeni baştan doğan güneş,yerini aysız karanlıklara bırakmamalıydı..Hüznümüzden artakalan zamanları biz yaşamamalıydık..
Elbette öyküler kısa sürer sevgili;ama farklı bitebilirler ve hiçbir şey engel değildir buna..Mesela hüzün yerine sevinçler,umutsuzluklar yerine mutluluklar olabilirdi..Yüreğim
yaralı bitmeyebilirdi,hüznüme aşık..Gitmeyebilirdim senden ,tam da en çok sen olduğum anda..Gitmeler de hoştur sevgili;ama kalacak kadar misafir olamam onlarda,o kadar çok ki vurgunlar..Her birinde ayrı bir meçhul failli cinayetler işlenmiş..Hep kanayan yaraların suskunluğunda yitmiş masum sevgilerin hep yarınlara ertelenmiş mavi düşlerinin kısa özgeçmişi yazılır tutanaklarda..Oysa kimse anlamak zorunda değil bizi sevgili,nedir herkeste doğan bu çılgın merak..?Biz anlamasaydık onları bunca anlamsızlığın içnde,belki de önemli olmazdı bizim anlaşılMAZlığımız onlar için..Anlayamadık sevgili;hep en acımasız şekillerde suçladık birbirimizi ve yargılarımız hep ayrılıklar üzerinde düğümleniyordu..Düğümü çözdük de sevgili hâlâ anlayamadık bizi..Kimiz Biz?!Yüreklerimizin en çok hangi yönüne vurgunduk ve hangi ayrılıklarda hüküm giydirmiştik sevgilere…
Oyun böyle değildi anlamıyor musun?Senaryo yanlış yazılmış ve her şey tamamen tesadüf bu oyunda..Tüm hoş geldinler ve bütün hoşça kallar da..Hoş gelinir de hoş kalınır mı orası muamma sevgili..Bu yüzden hoşça kal demiyorum;ama şimdi gidiyorum ve nasıl istiyorsan öyle kal sevgili...Öyle Kal..
Elmas TAŞKIRAN
07.02.2010