- 567 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Babadan Oğluna…
“bugünlerde içimde tatlı bir heyecan var. Hani ben senin dünyaya merhaba diyeceğini, aileme, yüreğime mutluluk getireceğini biliyorum. Sen her şeyden, kendinden bile habersizsin şu an. Benim sana vereceğim sevgiyle büyüyeceksin ve annenin ve kardeşinin… Hepimiz seni bekliyoruz, sanki karanlık evimize giren yıldız gibi parıltılı, güneş gibi sıcacık teninle doğmanı bekliyoruz. Daha şimdiden çok özledik seni canım oğlum!”
Varlığının mucizesini yaşamak istiyorum. Bana meleklerden çalınma gülüşünle, her şeyi merak eden gözlerinle ve sımsıcak ellerinle geliyorsun. Benim bir parçan olman mıdır seni bu kadar değerli kılan yoksa sevdiğim kadının içinde yaşayışın mı bilemiyorum. Ama bildiğim bir şey varsa o da daha hayalinle bile bize çok sevinç kattığındır!
Sen artık gel canım oğlum… Bu sıralar biraz hayattan sıkıldım, her şeyden bunaldım. Yürüdüğüm yollar üzerime geliyor gibi, birçok şeyden sıkıldığımı hissediyorum. Şu aralar senin bana ihtiyacının olacağından daha çok ihtiyacım var sana. Şimdi nerdeyim, hangi bilinmeyendeyim inan hiç bilemiyorum. Ama ben senin süt kokulu tenine dokunabileceğim günü hep hayal ediyorum.
Çocuk parkına gidip oyunlar oynamayı, tahterevalliye binmeyi, tuttuğum takımın formasıyla futbol oynamayı bir senle çok istiyorum şu aralar. Sana karşı yenilmeyi, senin yüzündeki gülüşü hiçbir şeye değişmemeyi görmeyi hep hayal ediyorum. Saçların uzadığında berbere gidip kestirmeyi, “ya baba, yinemi” deyişlerini özlüyorum. Hani bana daha hiç “baba” dememişken…
Şu an keyfin nasıl, neler yapıyorsun çok merak ediyorum. Ama annenin karnında güvende olduğunu çok iyi biliyorum. Biliyor musun bir ablan var, seninle oyunlar oynamak için büyümeni bekliyor. Her gün seni soruyor. Anneninse keyfine diyecek yok, her gün seninle yatıp-seninle uyanıyor. Bir güzelleşti ki sorma! Senin gibi bir bebeğin annesi de özel olmalı zaten…
Küçücük ellerinle, burnunla, kulağınla; çırpınan sevimli hareketlerini hayal etmenin, en tarifsiz anlarındayım. Seni kollarıma alıp, gazını çıkartmak, sevmek, okşamak… O kadar çok istiyorum ki aynı yatakta yan yana uyumayı, uyanmayı. En zamansız anlarda ağlamanı, karnın acıktığında huysuzluk etmeni o kadar sabırsızlıkla bekliyorum ki, anlatamam!
Canım oğlum, seninle yapmayı istediğim o kadar çok hayalim var ki, inan sen bile duyunca “artık yeter baba” diyeceksin. İyi ki bu duyguyu yaşattın bana, iyi ki hayalimde sen varsın, benim en güzel parçam…
Doğacağın gün, bende yeniden doğacağım mutlulukla…
Baban… (ailemize yeni katılacak olan kuzenime, dayımın oğluna)
EMRE ONBEY
Bir Babadan Oğluna… Yazısına Yorum Yap
"Bir Babadan Oğluna…" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.