- 2827 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
112 ACİL SERVİS
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
11 ACİL SERVİS
"112 Aci, görüşmeleriniz kaydilmektedir."
-Fethiye Esnaf hastanesinde bir doğum gerçekleşti, çocuğun acil olarak solunum yetmezliği problemi nedeni ile Akdeniz Üniversitesi’ne sevki yapıldı, sevk için ambulans talebimiz var. Olay çok ciddi dendiğinden sizi arıyoruz."
- Tamam yönlendirme yapıyorum.
GEREKLİ KAYITLARI ALAN GÖREVLİ
-Tamam yönlendirmeyi yapıyorum.
Diyerek telefonu kapatır.
Bunun üzerinden tamamı tamamına BİR SAAT GEÇER. Beklenen ambulans henüz intikal etmemiştir.
Bunun üzerine hasta yakını FETHİYE DEVLET HASTANESİNE gider.
İlgili servis yetkili olduğu anlaşılan kişi.
-"BEŞYÜZ LİRA PARA YATIRMAZ İSENİZ ARAÇ VEREMEYİZ."
-PARAYI NEREYE YATIRACAĞIZ.
-VEZNEYE YATIRIN GELİN.
Vezneye giden hasta yakını.
VEZNEDE BÖYLE UYGULAMA OLMADIĞI İÇİN SİZE HERHANGİ FATURA VEYA TAHSİLAT MAKBUZU VEREMEYİZ, AMA PARA ALDIĞIMIZA DAİR YAZI VERİP KAŞELERİZ.
HASTA YAKINI ÇARESİZDİR.
PARAYI EMANETE ALAN VEZNE GÖREVLİSİ HASTA YAKININA BİR YAZILI KÂĞIT VERİR....
AMBULANS SEVK YERİNE GELİR. ELİNDE PARAYI YATIRDIĞININ "EL İLE YAZILI KÂĞINI İBRAZ EDER."
112 ACİL SERVİSİN ARANMASI İLE BİR KAÇ SAAT ÖNCE DÜNYAYA GELEN ÇOCUĞUN ACİL SEVKİ ARASINDAN 2.5 SAAT GEÇER....
Sayın İskender Gencer;
DEĞERLİ MÜDÜRÜM
SENİ CANIM KADAR SEVERİM.
Başbakanın imzaladığı ve resmi gazetede yayınlanan genelgeye rağmen; alikıran başkesen bu keyfi uygulamayı yapanlar hakkında ivedi işlem yapacağınızdan zerre kadar tereddütüm yoktur.
FETHİYE DEVLET HASTANESİNİN SAYIN YETKİLİLERİ;
VEZNE HUKUKUNA GÖRE;
EMANETE PARA ALNAMININ NASIL BİR SIKINTI GETİRECEĞİNDEN BİHABER OLAN VEZNE GÖREVLİSİ İLE İLGİLİ YAPACAĞINIZ İŞLEM NASIL OLACAKTIR.
ÇÜNKÜ;
GÜNLÜK KASA HAREKETLERİNİN İŞLENDİĞİ DEFTERDE EMANETİ İŞLEYEN BÖLÜM YOKTUR. EMANETE ALINAN PARA KASAYA KONULAMAZ. EMANET PARA BANKAYA DA YATIRILAMAZ. DEVLETE AİT OLAN PARA CEPTE DE TAŞINAMAZ.
BU BİR HUKUKİ UYGULAMADIR.
FETHİYE DEVLET HASTANESİ İLE FETHİYE ESNAF HASTANESİNİN ARASI YÜRÜNEREK 15 DAKİKA MESAFEDEDİR.
HASTA SEVKİNİ 2.5 SAAT GECİKTİRENLER HAKKINDA NASIL İŞLEM YAPACAKSINIZ.
ADI ÜSTÜNE 112 ACİL... BU SERVİSTE ANLIK GECİKMELERİN İNSAN HAYATINA MAL OLDUĞUNDAN HABERİNİZ YOK İSE; O KOLTUKLARDA OTURMAYACAKSINIZ.
112 ACİL SEVK İŞLEMLERİNİN NASIL YAPILDIĞINI BÜTÜN DETAYLARI İLE BİLİYORUM.
MUĞLA 112 DE BUNDAN ÖNCEDE BENZERİ SIKINTILAR YAŞANMIŞTI.
BU KONUNUN HALLİ ELZEMDİR.
SİZ ACİL VAKADA HASTAYI SEVKLE YETKİLİSİNİZ. İŞİ SONUÇLANDIRMAKLA MÜKELLEFSİNİZ.
ALİ KIRAN BAŞ KESEN DEĞİLSİNİZ.
VATANDAŞIN CEBİNDEKİ SON KURUŞUNA KADAR ALACAKSINIZ SONRA HASTAYI SEVK EDECEKSİNİZ...
BAŞBAKANIN GENELGESİNİ HİÇE SAYACAKSINIZ...
BUNA DA KİMSE SES ETMİYECEK...
DÜNYANIN HİÇ BİR YERİNDE BÖYLE BİR ŞEY YOK....
BEBEK KİMLİĞİ OLMADIĞI İÇİN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ AİLEYE SENET İMZALATTIKTAN BIR SONRA MUDAHALE YAPIYOR...
DUNYANIN HIC BIR YERINDE BOYLE REZALET YOKTUR
SAGLIKTA PROBLEM YOKTUR DIYEN
SAYIN TURAN BOZLAK BEYEFENDIYI ACILEN BU PROBLEMI COZMEYE DAVET EDIYORUM
YORUMLAR
SANAL TRAFİKÇİ NE YAPABİLİRİZ DEMİŞ AMA HERKESİN BİLMESİ GEREKİR BÖYLE KONULARI SAĞLIK BAKANI HER HUSUSU YAPTIĞINI SÖYLÜYOR İNSANLARI PERİŞAN EDİYORLAR TABİİ Kİ DİLEKÇENİZİ SAĞLIK BAKANLIĞINA İLETMİŞSİNİZDİR GERÇİ İLETSENİZ BİLE NE OLUYOR Kİ
BEN 18 EKİM 2005 TE SİVRİHİSAR YAKINLARINDA TRAFİK KAZASI YAPTIM 26 YAŞINDAKİ DOKTOR ÜSTĞM OĞLUMU KAYBETTİM ÜSTELİK 112 AMBULANS VE DOKTOR HATALARI ORTADA İDİ ARADAN 6 AY GEÇTİ KAYBETTİĞİM OĞLUMUN ADINA AMBULANS MASRAFLARINI ÖDEYİN DİYE YAZI GELDİ OĞLUM HEM SAĞLIK BAKANLIĞI PERSONELİ İDİ HEMDE KAYBETMİŞTİK KENDİ PERSONELİNİN DURUMUNDAN BİLE HABERLERİ YOKTU GAZETELERDE SAYIN ÇÖLAŞAN ÇOK YAZI YAZDI İLGİLENDİ TAMAM ALMAYACAĞIZ BU PARAYI DEDİLER AMA ZORLA HACİZLE KORKUTARAK YİNE ALDILAR....İŞTE TÜRKİYEMİZİN SAĞLIK DURUMU BU...
alel acele KIZGINLIKLA yazılmış bir yazı diye düşünüyorum. Yazar mutlaka dogru şeyleri yazmış ama yerinin burası olduğuna emin değilim. .
İmla ve eksik harfler, büyük harfler (net'te BAĞIRMAK ) anlamına gelir. sesinizi duyduk ama ne yapabiliriz.
Geçmiş olsun dileklerimi iletirim.
lebiderya
Bu olayla ılgılı yıldırım soruturma basladı
Buraya bılgı maksatlı yazıldı
..
Koşe yazralıgı yaptığım yerden yazıyı ıhbar kabul eden bırımler konuyla ılgılı belgelerın nushalarını aldılar.
Uc kısının gorev yerı degısecek.
Bır dr ye de meslek ten gecıcı ıhrac ıcın dısıplın kuruluna sevkı pazartesı yapılıyor
Ayrıntısı acıklansın buradan ılan ederız.