- 3109 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
SEN KADINIM EN GÜZELSİN!..
Sen!Güzelliğini,yaşını düşünmeden ilme,irfana hizmet eden,
Gençliğini gaye uğrunda sarf eden kadın,EN GÜZELSİN..
Saçları aynada değil beşik başında ağartıp vatana hizmet eden,Ömrünü,tazeliğini beşeri inançla harcayan kadın,EN GÜZELSİN..
Gözlerim , saçlarım , kor dudaklarım demeden Kendine hayatını kuran,ayakları üzerine sıkıca basan,Cemiyete insani varlığından katkıda bulunan kadın EN GÜZELSİN..
Ruh tazeliğiyle sözlere, şarkılara kapılmadan, yılmadan yürüyen Zevkleri,rahatlığı,serveti düşünmeden terkeden kadın
EN GÜZELSİN....
Sen!Toprağı eken, çalışarak ekmeğini kazanan, inançlı,Varlığıyla vatanında uygarlık temelini kuran kadın
EN GÜZELSİN..Sen!Bütün insanlığınla,analık duygunla,hizmetinle cesur Kültürüyle,sanatıyla,hayatını inancına veren kadın EN GÜZELSİN...Ey güzel kadınım!Varlığınla hayat bayram oluyor BU HAYAT EN GÜZEL.Ey güzel dişi varlığım!Doğanın en güzel armağını BU DİŞİ KADIN EN GÜZEL...Ey güzel armağanım!Kadınlığınla vatana toprak oldun BU VATAN EN GÜZEL...Biz ki güzel kadınlar hepimiz birimiz Birimiz hepimiz için yürüyelim hayat basamaklarında gururla,Başımız dik,alnımız açık.Dudaklarımızda olsun ÖZGÜRLÜK TÜRKÜMÜZ...
Doğanın yaratığı ,tek şahaseri,kadın denilen varlıktır.Kadın değeri paha biçilmez bir taçtır..Kadınlarımızın kıymetini bilelim..Anadır,bacıdır,eştir,sevgilidir onlar..
Bahar Tülay Kıran
YORUMLAR
Kadını nasıl anlatmalı ki.
KAdın hayat! kadın can! Gençlik yıllarımda attığım,En anlamlı slogan, “Kahrolsun Amerika!” gibi kadın. Beyazıt meydanında vakar, Eyüp’te zikir, Panel de militan, Mezarlıkta fikir.kadın ,Top kapıda Sultan,
Bakışında himmet, duruşunda hikmet, gülüşünde mihnet, yürüyüşünde asalet,ve yeterki her halinde zarafet olsun. İşte o zaman kadın; Can için de bir can..
Kadınlarımız için en ulvi sözler bile onları anlatmaya yetersiz kalır.Anadolunun çilekeş,cefakar, yüreği yangılı ,törelerin kurbanı kadınlarımıza , bu yazıyı okuduktan sonra bir kez daha saygı duyuyor, bu yazıyı yazan baharca'yada başarılar diliyorum.
DOĞANŞEHİRLİ
Kadınlarımız için en ulvi sözler bile onları anlatmaya yetersiz kalır.Anadolunun çilekeş,cefakar, yüreği yangılı ,törelerin kurbanı kadınlarımıza , bu yazıyı okuduktan sonra bir kez daha saygı duyuyor, bu yazıyı yazan baharca'yada başarılar diliyorum.
DOĞANŞEHİRLİ
EWET ÇOK GÜZEL BİR YAZI YAZMIŞSIN.TEBRİK EDERİM.ANA KUTSALLIĞI HER ZAMAN BİLİNEN BİR GERÇEKTİR.ALMADAN VERMESİNİ BİLEN,KENDİ HAYALLERİNİ,İSTEKLERİNİ VE HİZMETİNİN KARŞILIĞINDA HİÇBİR ŞEY ALMAYIP YILMADAN FEDAKARLIK YAPAN ANALAR KADINLAR .....BAŞKA NE DENİLEBİLİR Kİ!...MÜKEMMEL.KUTLARIM.
Halamın evindeydim.Hiç okuma isteğim yoktu.Yazınızın bulunduğu sayfayı açtım ve:"bu kuru kuru gitmez!" dedim.Sonra youtube'den Orhan ÖLMEZ "ÖZLEDİM" şarkısını açtım.Hemen o kırmızı şey doldu(internet hızlıydı şükür!)ve yazıyı okumaya başladım....
Bitirdim ve annemi çok özlediğim geldi aklıma..
İyi oldu sizin bu yazıyı yazdığınız ve benim annemden ayrı bir şekilde okuduğum...
çok güzel oldu...
kadınlarımız, yaşamaın bir parçası,hatta yaşamın ta kendisi:KADINLARIMIZ..
Yüreğine sağlık arkadaşım..
MMM...Bayıldım doğrusu... Kadınlığınla vatana toprak oldun BU VATAN EN GÜZEL... Katılıyorum. Kadının en büyük özelliği doğurganlıktır. Tabiat anada sadece doğurur... Hayatta gördüğümüz herşey doğurganlık sıfatı taşıyanların,
ürettikleri ve doğurdukları değilmidir ki,onların sayesinde nefes alıyor,ürüyor,daha iyi bir yaşama kavuşuyoruz...
Analarımız olmasa biz olmazdık! O'nlar sayesinde varız...
Ya,protesto edip doğrmasalar!!! Düşünün... Saygılarımla...