hazalın hikayesi (2)
bir süre sonra aileler düğünü konuşmaya başladılar. Fakat hazalın ailesi düğünden vazgeçmek istiyordu. ama diğer taraftan nişanlısının ailesi düğünü yapmak istiyorlardı.arada gelip gitmelerden sonra hazalın babası ikna edilir düğün gününe karar verilir. Bundan sora herşey hızla gelişir.düğün hazırlıkları en çabuk şekilde yapılır. Hazalın düğününden önce başlayan aksilikler devam eder.tam düğün günü köyde aynı zamanda cenaze vardır. Neşe içinde geçmesi gereken düğün maalesef çok sönük bir hava içinde geçer.ölen akraba değildir ama geleneklerde cenaze varsa davulda çalınmazdı.düğünden sonra hazal kocasıyla bir hafta tatile giderler.kocası tatil dönüşü bir hafta daha kalır ve yine yurt dışına gider çünkü hazalıda götürmek için gitmesi gerekiyordur. Aradan birkaç aygeçer kocası arar dönmek istediğini söyler.gelip orda yaşayalım der .hazal kabul eder çünkü beraber olduktan sonra onun için farketmez neresi olursa olsun. Kocası gelir şehre yerleşirler.kocasının annesi ve basıda kalır onlarla.bir süre böyle devam eder hayatları.hazal işe girmiştir. Çalışır bir ay sonra bir gün hamile olduğunu öğrenir. Kocasına erken olduğunu daha sonra bebek düşünelim der ama kocası kabul etmez.bu bebek doğmalıdır. Hamilelik ilerleyince kocasının ailesi köye dönmüştür. İkisi yalnız kalmışlardır.daha beraber yaşamanın ne demek olduğunu anlamadan bir gün kocası karşısına çıkar ve burada yaşayamıyacaklarını tekrar yurt dışına gitmek istediğini söyler.hazal şaşırır ama bişey demez. Gider gitmez hemen onu götürecek diye herşeye evet der. Kocası gittikten sonra oda kocasının ablasında kalır. Bir ay geçer telefonlar yine kesilmiştir. Aramamaya başlamıştır kocası üstelik bebeğin doğmasına az kalmıştır. Zaman geçtikçe hazal nedenler bulmaya çalışır ama yine en kötüsünü en sona bırakır nedenlerin. Ve doğum günü gelmiştir apar topar hastaneye giderler ablası o doğumdayken kocasını arar söyler.kocası duyar duymaz atlar uçağa gelir. Bebek doğunca kocası işlemleri yapar herşey gitmek için uygundur sadece kocasını gidip onları istmesi gerkmektedir.ve tekrar gider. Bebek her geçen gün büyür. Hazal yine tekbaşına kalmıştır bebeğiyle. Kocasının ablasında kalıyor ama bir an önce gitmek istiyor. Bebeği büyürken babasının yanında büyüsün istiyor. Kendiside zaten daha önceden böyle bir ayrılık yaşamıştır annesi ve babası ayrılmıştır. Onun için böyle bir ayrılığı asla aklına getirmek istemiyordur. Eşinin ailesi her konuda destek verirler ama kocası yine kaybolmuştur. Yine aramaz olmuştur. Hazal herşeye rağmen gururunu bir tarafa bırakıp ona ulaşmaya çalışır fakat nafile kocası kendi ailesi dahil hiç kimseyle görüşmüyordur. Herkesten kaçıyor oğlunu bile sormak istemiyordur. Kimse bir sebeb bulamaz bu davranışlara ama hazal kendi kaderini yaşıyordur. Bu hayatta oğluyla yalnız kalmıştır. Oğlu her büyüdükçe babasını sorduğunda ona ne cevap vereceğini düşünür. Aslında verbilecek mantıklı bir cevabı da yoktur. Ne diyebilir ki onları ne için terk ettiğini bile bilmiyordur. Kendine sorduğu tek soru vardır bunları neden ben yaşadım…
gulasorzine
YORUMLAR
yüreğine sağlık çok güzel olmuş sürükleyici ve enfes olmuş
ama bu bizim gerçek hikayemiz kader mi yok kendi bencilliğimiz mi
onu yaşamadan anlamak daha zor bir duygu ama mantık evleneğim
kadın ve yaşayacağım kadın mı işte o biraz zor bir yaşam tarzı
yüreğine sağlık
KUTLARIM
Sevgi ve saygılarımı bırakıyorum güzel sayfanıza...