- 947 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
İNSAN DENEN MEÇHUL
İçten gelen duygular saflık temizlik ve sessizlik;
Çaresizde kalırmış insan ve hatta eli kolu bile bağlanırmış hayatta, sağolsun yaşadıklarımız bunlarıda göstertti bize.
Anlamıyorum insanı evet evet insanı anlamıyorum tarifi çok zor. Ne yapsam ulaşamıyorum elimi uzatığımda bir kor gibi yanıyor. Bizler kendi yaşadığımız türk kardeşlerimizle dahi düşman olursak, onun kuyusunu kazarsak, düştüğünde bir de biz tekme vurursak toplumumuz nasıl olurda bir çatı altında toplanır. Büyüdükçe görür oldu gözlerim, dilim durdu yok artık dedim olamaz insan vatanında yaşadığı kendi gibi bir türke bunu yapamaz. Malesef oluyor gözlerim doluyor vicdan aramaksa yanlış...
insan denen meçhul nasıl ulaşsam sana bilmiyorum ki; halka hizmet hakka hizmet olarak bildim gördüm yaşadım.
YORUMLAR
Her ne kadar kötü davranışlarla karşılaşsakta hayatta asla karamsarlığa kapılmamalıyız. İnsanlığın barış ve huzur içinde yaşaması için kendi elimizlede birşeyler yapabiliriz zaman içinde bakarızki iyilik için çalışan birkaç el yüzlere, binlere, milyonlara ulaşır. Ben umuyorumki gelecek bize sevinçlerin neşelerin iyiliğin olduğu acının yok olduğu bir dünya verecektir. İnsanlık için içinizden gelen bu eleştireye teşekkürler.