- 1657 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bekle Gerçek Sevgili!
Hayatımın aşkı sakın sabırsızlanma, biraz bekle beni.
Biliyorum artık sıkılmışsındır beni beklemekten. Lakin ne gelir elden. Bekle, biraz daha bekle beni. Tamam, haklısın ama ben de uğraşmıyor değilim. Senin için para biriktiriyorum. Senin için hazırlanıyorum. Sana söz veriyorum, seni bulacağım. Şimdi nerede yaşıyorsun, nerede geziyorsun, bilmiyorum ama sonuçta ikimizde aynı atmosferin havasını soluyoruz. Belki ben uyurken sizin orada sabahtır, sen kahvaltı yapıyorsundur. Çok uzaklardasındır ama sana dedim ya, seni bulmaya geleceğim.
Güzelim haklısın, seni hep koluma alıp, parklara gideceğiz, akşamları sinemaya film izlemeye gideceğiz. Sensizlikten bunaldığımı bilmeni istiyorum. Keşke beraber olsak gece de, gündüz de. Keşke beraber saysak karanlıktaki yıldızları parktaki banktan. Ben de çok istiyorum aynı yatağı paylaşmayı, aynı havludan yüzümüzü silip, aynı tabağı kullanmayı.
Senin için neler yapmam ki bitanem ya, senin için cırmalıyorum bu lanet olası yerde.
Belki sen şu an mışıl mışıl pembe uykundasındır. Benim için bekle. Seninle olmayı ben de istiyorum. Ben de biliyorum kaderin bir gün bizi karşılaştıracağını. Karşılaştıracak, karşılaştıracak elbet.
Sensizlikten burada ne haldeyim keşke bir bilsen. Keşke bir an önce beraber olabilsek.
Tanrıdan, başka ne isteyebilirim ki benim bitanecik sevgilim!
Bayram Yoğurtçu - 2004
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.