UNUTMAK
Unutmak herşeyi unutmak ve kaçmak mümkünmü?
Hayattan , sevgiden, sevgiliden sizi üzen her sitemden,sevinçten kaçmak mümkünmü?
Hayır bu mümkün değil ama hayatı kolaylaştırmak elimizde bizim bakış açımıza göre olaylar şekil alır güzel bakan güzel görür, güzel gören güzel düşünür hayatın dan keyf alır
Aşk, gülü dikeniyle avuçlamak; ama elleri kanatan dikenin hesabını gülden sormamaktır der Mevlana hazretleri yüreğimize nakşedebilsek, gönlümüze düşürsek gerçek erenleri kazancımız çok olur.Romeoya sahip çıkanlar asıl mecnununa,ferhatına , aslısına sahip çıksa öteler de aramasa. Yüreğimize , özümüze dönebilsek ne kaybedeceğiz dostlar ne?
Elmalı Hamdi Yazır’ın dua sıyla sesleniyorum İlahî! Hamdini sözüme sertâc ettim. Zikrini kalbime mi’râc ettim.
Kitabını kendime minhâc ettim.
Ben yoktum, var ettin; varlığından haberdar ettin. Aşkınla gönlümü bîkarâr ettin.
İnayetine sığındım, kapına geldim. Kulluk edemedim affına geldim.
Şaşırtma beni doğruyu söylet, neş’eni duyur hakikati öğret.
Sen duyurmazsan ben duyamam. Sen söyletmezsen ben söyleyemem. Sen sevdirmezsen ben sevemem.
Sevdir bize hep sevdiklerini. Yerdir bize hep yerdiklerini. Yâr et bize erdirdiklerini.
Amin...
Allah’ın gülü dikenli yarattığından şikâyet etmek nadanlık; dikenler arasında gül yarattığına şükretmekse teslimiyettir.