- 618 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KİM SÖYLİCEK ?
Üniversiteler; bilimsel yayın ve araştırma yapan , Kamu tüzel kişiligine sahip yüksek düzeyde egitim ve ögretimi saglayan ; Fakülte ,yüksekokul gibi kurumlardan oluşan kuruluşlardır.Üniversitelerin amacı ; zamanın bilgi ve birikimi ile donanmış bireyler yetiştirmek ve onları topluma , millette karşı yararlı bireyler haline dönüştürmektir.Bu sebeble üniversiteler sadece diploma dagıtan ve iş saglayan kurumlar degildirler.
Günümüz Türkiyesinde , varolan üniversitelere bakınız.Hangisi bu saydıgım amaçları güdüyor.? Hangisi bu amaçları gerektigi gibi yerine getiriyor.? Bir üniversite ögrencisi olarak üniversitede geçirdigim yıl boyunca anladım ki üniversite bana birşey kazandıramamış.Etrafımda düşünmekten ve soru sormaktan korkan gençlikten başka birşey göremiyorum.! Üniversiteler düşüncelerin özgürce haykırıldıgı bir yer oldugunu sanırdım ama burada sesimi kısmaktan , düşüncelerimi gizlemekten başka birşey yapamıyorum...
Peki , bana kim söylicek düşüncelerimin yalnış oldugunu , peki bana kim söylicek özgürce kendi düşüncesini.????Herkes yalnış bir yolda ilerlerken , düşüncelerini gizlerken belki de en önemlisi korkarken neden bende o yolu seçmek zorundayım.???? Ya da neden zorundalıklar için de bırakılıyorum.????
Bireyin tek başına var olamadıgı , günümüz Türkiyesinde sormakta yalnış sorgulamakta belki...Hepimiz üniversite gençligi de dahil olmak üzere sürü psikolojisiyle yaşıyoruz. Birşeyler oluyor , dönüyor , degişiyor v.s ama biz hala kör kuyulardayız. Umarım bu güzel vatanda düşüncelerini özgürce haykıran , soruları için cevap bulan insanlar hala vardır .????
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.